چه کسی از کلانترهای می سی سی پی تحقیق می کند؟ اغلب هیچ کس.

در حالی که مارکیز تیلمن نمایندگان را در مارس 2019 در تعقیب و گریز با سرعت بالا در روستایی می سی سی پی رهبری می کرد، کلانتر تاد کمپ دستوری صریح از طریق رادیو صادر کرد: “ببندش و کتک بزن”.

وقتی نمایندگان کانتی کلارک آقای تیلمن را دستگیر کردند، همین کار را کردند، او بعداً در یک دادخواست ادعا کرد. او گفت که در حالی که دستبند بسته بود، او را کوبیدند و پا به پایش گذاشتند که باعث شکستگی حدقه چشم و شکستگی استخوان در صورت و سینه‌اش شد.

کلانتر دستور دادن را تکذیب کرد. اما روی نوار ضبط شد و توسط چهار نفر از معاونانش با سوگند شرح داده شد.

چنین افشاگری انفجاری ممکن است جامعه دیگری در کشور را آزار دهد و مقامات ایالتی یا فدرال را به تحقیق واداشته باشد. اما در می سی سی پی، حتی پس از اینکه استان مبلغی نامشخص به آقای تیلمن برای تسویه ادعای او پرداخت کرد، تا حد زیادی نادیده گرفته شد.

هیچ پوشش خبری و تحقیقات دولتی وجود نداشت. کلانتر کمپ در مصاحبه ای گفت که پرونده را به آژانس پلیس ایالتی تحویل داده است. اما آژانس نتوانست هیچ سابقه ای مبنی بر پیگیری آن پیدا کند.

تحقیقات نیویورک تایمز و مرکز گزارش تحقیقی می سی سی پی در می سی سی پی امروز نشان می دهد که این در می سی سی پی غیرعادی نیست، جایی که اتهاماتی مانند اتهامات علیه کلانتر کمپ اغلب به جایی نمی رسد.

مقامات ایالتی مسئول تحقیق در مورد تیراندازی و مرگ در بازداشتگاه کلانترها و معاونان هستند. اما آنها موظف به بررسی سایر تخلفات احتمالی توسط کلانتری ها نیستند و ممکن است حتی از آن اطلاعی نداشته باشند: کلانتری ها نیز موظف نیستند حوادث را به آنها گزارش دهند.

روزنامه‌های تایمز و می‌سی‌سی‌پی امروز ده‌ها پرونده قضایی فدرال در دسترس عموم را بررسی کردند که خشونت شدید و سایر سوء استفاده‌ها از قدرت را توصیف می‌کردند، هزاران صفحه از پرونده‌های دادگاه را مرور کردند و با افراد درگیر در پرونده‌ها در سراسر ایالت مصاحبه کردند.

حداقل 27 ادعا به نظر نمی رسد که منجر به تحقیقات دولتی شود، از جمله اتهامات تجاوز جنسی، حمله وحشیانه و انتقام از دشمنان کلانتر.

بسیاری از شکایت ها حوادثی را به تصویر می کشیدند که شاهدان عینی یا شواهد فیزیکی قابل توجهی داشتند. برخی از آنها شامل رونوشت هایی از نمایندگان بود که با سوگند به رفتار نگران کننده اعتراف می کردند. با توجه به پرونده های دادگاه که شرایط مالی را فاش نمی کند، همه پرونده ها به جز پنج مورد حل و فصل شد.

این شکایت‌ها نشان می‌دهد که در دهه گذشته چندین اتهام مشابه در این ایالت به ویژه در زندان‌های شهرهای کوچک مطرح شده است. مردی در شهرستان Itawamba گفت که در سال 2020 زندانبانان او را به صندلی بستند، خفه کردند و اندام تناسلی او را فشار دادند تا زمانی که استفراغ کرد. یک زن در شهرستان بولیوار گفت که در سال 2016 یکی از معاونین بازوهای او را پشت سر او گرفته و در سلولش به او تجاوز کرده است. مردی در شهرستان سیمپسون گفت که کلانتر در سال 2012، کنت لوئیس، او را خفه کرد و سرش را به دیوار سلول کوبید تا اینکه بیهوش شد.

تمام دعاوی آنها حل و فصل شد. تلاش برای تماس با کلانتر لوئیس برای اظهار نظر ناموفق بود.

مقامات اداره تحقیقات می سی سی پی و دفتر دادستان کل لین فیچ گفتند که هیچ مدرکی پیدا نکردند که نشان دهد هر یک از این 27 اتهام در هر یک از این دو دفتر تحقیق کرده است. جیم هود که در اکثر این پرونده ها دادستان کل بود، به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

خبرنگاران همچنین به افرادی که با 12 مورد از این ادعاها آشنا بودند، از جمله شاکیان، اعضای خانواده و وکلای آنها تماس گرفتند. همه گفتند که از سوال بازرسان دولتی در مورد پرونده ها اطلاعی ندارند.

شان تیندل، کمیسر امنیت عمومی ایالت، در بیانیه‌ای در پاسخ به یافته‌های روزنامه‌های تایمز و می‌سی‌سی‌پی تودی، گفت که برای نظارت بیشتر کار می‌کند. او گفت که از قانونگذار می‌خواهد تا هیئت صدور مجوز اجرای قانون می‌سی‌سی‌پی را که او به همراه دفتر تحقیقات بر آن نظارت می‌کند، برای بررسی اتهامات سوءاستفاده و بررسی لغو مجوزهای افسران اجرای قانون، اختیار کند، رویکردی که برخی از ایالت‌ها به شدت از آن استفاده می‌کنند.

با این حال، کلانترها انتخاب می شوند و نیازی به داشتن مجوز ندارند. و نحوه رسیدگی کیفری پرونده ها را تغییر نمی دهد.

فقدان تحقیقات کارشناسانی را که برخی از پرونده ها را بررسی کردند، دچار مشکل کرد.

جیمز تیرنی، دادستان کل سابق مین که اکنون در دانشکده حقوق هاروارد سخنرانی می کند، گفت که این شکایت ها رفتار «فسادآمیز» و «جنایتکارانه» را توصیف می کند که باید توسط دادستان کل مورد بررسی قرار می گرفت.

او گفت: «این یک پلیس یا یک پلیس مرتد نبود، اینجا یک مشکل سیستمیک وجود دارد.

در پرونده آقای تیلمن، نمایندگان متهم همگی کتک زدن او را انکار کردند. به نظر نمی رسد آنها با هیچ عواقبی مواجه شده باشند. کلانتر کمپ در مصاحبه ای گفت: “فکر نمی کنم هیچ تخلفی در کار باشد.”

کریستی تیلمن، عمه آقای تیلمن، به یاد می آورد: «همه کار خود را حفظ کردند.

آقای تیلمن او به دلیل تصادف با نمایندگان در جریان تعقیب و گریز با سرعت 12 سال حبس دارد. کلانتر کمپ در پایان این ماه پس از آن بازنشسته می شود 24 سال در این سمت. جانشین منتخب او، آنتونی چنسلر، یکی از معاونان متهم به ضرب و شتم است.

در سراسر 82 شهرستان می سی سی پی، نامزدهای کلانتر نیازی به داشتن تجربه اجرای قانون یا آموزش پلیس ندارند. پس از رسیدن به مقام، کلانترها می توانند تحقیقات را آغاز کنند، استفاده از زور را هدایت کنند و افراد را به زندان بیاندازند، جایی که عملاً تمام جنبه های زندگی یک زندانی را کنترل می کنند.

میشل دیچ، مدیر زندان گفت: «هیچ شفافیتی برای آنچه در داخل این زندان‌های محلی اتفاق می‌افتد وجود ندارد و ما می‌دانیم که سوء استفاده در مکان‌های تاریک رشد می‌کند. مرکزی در دانشگاه تگزاس در آستین که نظارت و عملیات زندان را مطالعه می کند. او گفت که اتهامات وحشیانه توصیف شده در شکایت ها دریچه ای به دنیایی است که کلانترها اجازه دارند آن را پنهان کنند.

بسیاری از شکایت‌هایی که توسط روزنامه‌های تایمز و می‌سی‌سی‌پی تودی مورد بررسی قرار گرفته‌اند شامل ردپایی از شواهد – فیلم‌های ویدئویی، سوابق پزشکی، گزارش‌های شاهدان عینی – بود که آماده پیگیری یک بازپرس بود.

او در پرونده های دادگاه و مصاحبه گفت: در سال 2020، معاونان زندان شهرستان ایتاوامبا کریستوفر ایوان ایستر را بی امان کتک زدند.

او گفت که یکی از زندانبانان او را در یک خفه گذاشت تا اینکه از هوش رفت. او از خواب بیدار شد که نمایندگانی روی قفسه سینه او فشار دادند. او گفت که او را به صندلی بستند، اندام تناسلی اش را فشار دادند و با مشت به سرش زدند تا اینکه دوباره از هوش رفت. “وقتی به خودم می آیم، گوش هایم زنگ می زند. من غرق در خون و پوک هستم.

او گفت که آقای ایستر به بیمارستان منتقل شد، اما وقتی به زندان بازگشت، او را برهنه کردند و در اتاقی تاریک و پر از حشره انداختند که نمایندگان آن را «چاله» می‌نامیدند، جایی که لوله‌کشی و توالت در آن کار نمی‌کرد. پر از مدفوع بود

پدر آقای ایستر، کریستوفر لوئیس ایستر، گفت که مدیر زندان به او گفته است که پسرش سقوط کرده و سرش را به کابینت بایگانی زده است. او گفت که خانواده با تشریح جزییات خشونتی که بر آقای ایستر وارد شده بود، شکایتی را ارائه کردند، که شهرستان آن را با 15000 دلار حل و فصل کرد.

برخی ادعاها الگوهایی از ادعاهای مشابه را آشکار کردند. در یک بازه زمانی سه ساله، دو مرد که در زندان مورد استفاده شهرستان هامفریس نگهداری می‌شدند شکایت کردند و گفتند که نمایندگان آنها را قبل از ضرب و شتم خارج از دید دوربین‌های امنیتی به کلیسا برده بودند. در این دادخواست ها آمده بود که اعضای هر خانواده با کلانتر وقت جی. هر دو پرونده حل و فصل شد. کلانتر روزمن تا زمان مرگش در سال 2020 در سمت خود باقی ماند.

در موارد دیگر، شهادت نمایندگان مؤید برخی از ادعاهای شاکیان بود.

مدیر بخش شهرستان تونیکا با جمعیت 10000 نفر، کلانتر کالوین هامپ را متهم کرد که در سال 2014 در انتقام از تلاش برای کاهش بودجه این وزارتخانه، او را دستگیر کرده است.

دو روز پس از اینکه مردان بر سر یک سفارش خرید با هم مشاجره کردند، یک کاپیتان در دپارتمان یک خودروی SUV را که مدیر آن مایکل تامپسون بود، گرفت. کاپیتان به آقای تامپسون دستور داد که پشت فرمان بنشیند و او را تماشا کرد که در حال دور شدن است، سپس او را کشید و او را به رانندگی با گواهینامه معلق متهم کرد. کلانتری با صدور بیانیه ای از بازداشت خبر داد.

در یک تودیع سوگند، کاپیتان اعتراف کرد که می دانسته است که گواهینامه آقای تامپسون – به دلیل یک بلیط ترافیک پرداخت نشده در یک شهرستان دیگر – به حالت تعلیق درآمده است که او به او گفت که رانندگی کند.

کلانتر همپ به سوالات روزنامه تایمز و می سی سی پی امروز پاسخ نداد. آقای تامپسون از اظهار نظر خودداری کرد.

در دادگاه تجدید نظر، قاضی اتهام آقای تامپسون را رد کرد و هیئت منصفه بعداً 50000 دلار غرامت به او داد.

در سال 2022، قانونگذاران ایالتی به طور رسمی به دادستان کل و اداره تحقیقات می سی سی پی مسئولیت تحقیق در مورد تیراندازی پلیس و تعقیب مواردی را که شامل سوء رفتار جنایی می شود، سپردند.

اما وقتی کلانتری یا معاونی به انواع دیگر جرایم متهم می شود، کمتر مشخص می شود که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

FBI و وزارت دادگستری برخی از پرونده های اجرای قانون را رسیدگی می کنند، اما به طور کلی تنها به جدی ترین اتهامات رسیدگی می کنند.

وکلای منطقه می توانند تحقیق و اتهام کنند. کریس توث، مدیر اجرایی سابق انجمن ملی دادستان‌های کل، گفت، اما این دادستان‌های محلی می‌توانند با کلانترها روابط «از نظر محارم سیاسی» داشته باشند که باعث ایجاد فشار برای نادیده گرفتن اتهامات می‌شود.

برای جلوگیری از تضاد منافع، کلانترها یا دادستان‌های محلی می‌توانند از دادستان کل یا اداره تحقیقات می‌سی‌سی‌پی بخواهند که وارد عمل شوند. اما این سیستم تنها در صورتی کار می‌کند که مقامات محلی برای کمک با ایالت تماس بگیرند، و اغلب این اتفاق نمی‌افتد، تایمز و می‌سی‌سی‌پی. امروز پیدا شد.

هیئت استانداردها و آموزش افسران مجری قانون می سی سی پی نیز بررسی سوابق خود را انجام می دهد و تصمیم می گیرد که آیا افسران مجری قانون که به دلایلی از کار برکنار شده اند یا متهم به جرمی هستند باید اجازه خدمت در سایر شهرستان ها را داشته باشند یا خیر. اما تحقیقات خود را در مورد رفتار افسران انجام نمی دهد. آقای Tindell، کمیسر امنیت عمومی، استدلال می کند که باید.

برخی از ایالت‌ها، از جمله فلوریدا و آریزونا، مدت‌هاست که رویکردی مانند آنچه آقای تیندل پیشنهاد می‌کند، با هیئت‌های صدور مجوز قدرتمندی اتخاذ کرده‌اند که سازمان‌های پلیس را ملزم می‌کنند تخلفات را گزارش کنند و سپس می‌توانند جلسات استماع برگزار کنند و احتمالاً گواهینامه افسران را لغو کنند.

اخیراً، سایر ایالت ها به وکلای عمومی خود اختیارات بیشتری داده اند. نیویورک‘s اکنون می تواند از هر افسر یا معاون تحقیق کند و ایلینوی و کلرادو می تواند تحقیقات مدنی گسترده ای را در مورد الگوهای رفتار غیرقانونی انجام دهد.

در می سی سی پی، فقدان روند به برخی از کلانترها و دادستان های منطقه اجازه داده است که گزارش های مربوط به سوء استفاده را در حوزه قضایی خود نادیده بگیرند.

در شهرستان کلارک، گزارش هایی مبنی بر اینکه کلانتر کمپ در رادیو پخش شده بود و به معاونانش دستور داده بود مردی را که در حال فرار بود کتک بزنند، به طور گسترده ای شناخته شده بود.

کاسی کلمن، دادستان منطقه در بیانیه‌ای گفت که درباره این اتهام شنیده است و “دانش کلی” است که با اداره تحقیقات می سی سی پی و FBI در مورد این پرونده تماس گرفته شده است.

خانم کولمن نوشت: «یک پرونده تحقیقاتی در رابطه با اعمال مجرمانه بالقوه که از تحقیقات در مورد اتهامات ناشی می شود، به من ارائه نشد، و همچنین نسخه ای از دادخواست فدرال به من ارائه نشد.»

اما اداره تحقیقات ایالتی گفت که هیچ پرونده ای در مورد این پرونده ندارد، خانواده آقای تیلمن گفتند که FBI یا هیچ کس دیگری هرگز با او تماس نگرفته است و این شکایت در پایگاه داده دادگاه های آنلاین موجود است.

افرادی که مستقیماً به کلانترهای می سی سی پی شکایت کرده اند، اغلب متوجه شده اند که با یکی از نزدیکان کلانتر صحبت می کنند.

مردی نمایندگانی را در کانتی فارست متهم کرد که در سال 2016 او را به زنجیر بستند، بیهوش او را کتک زدند و دنده هایش را شکستند. او در شکایت خود خاطرنشان کرد که شکایت هایی را به اف بی آی و نیک کالیکو، بازپرس ارشد کلانتر بیلی مک گی ارائه کرده است. ، به او سوابق پزشکی و عکس هایی داد که می توانست به عنوان مدرک باشد.

در مصاحبه ای آقای کالیکو گفت که این اتهامات را بررسی کرده و متوجه شده است که هیچ اتفاق نادرستی رخ نداده است. او گفت که پس از طرح شکایت، FBI با او تماس گرفت، یک نسخه از پرونده تحقیقاتی خود را برای آنها ارسال کرد و دیگر هرگز در مورد آن چیزی نشنید.

هفت ماه پس از کتک زدن ادعایی، او با دختر کلانتر مک گی ازدواج کرد.


این مقاله توسط نیویورک تایمز و مرکز گزارش تحقیقی می سی سی پی در می سی سی پی امروز گزارش شده است.

جوئل انگلهارت در گزارش‌سازی مشارکت داشت. کیتی بنت تحقیقات انجام داد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *