چگونه طراحی پرندگان نحوه دیدن آنها را تغییر می دهد

در طول پروژه پرندگان تابستانی، ما پرنده‌داران جدید را تشویق می‌کنیم تا راه‌های مختلفی را برای مشاهده پرندگان امتحان کنند. طراحی یکی از راه‌های تقویت مهارت‌های مشاهده است.

از یک تصویرگر استاد پرسیدیم، دیوید سیبلی، برای به اشتراک گذاشتن نکات در مورد نحوه ترسیم، و ما از خوانندگان دعوت کردیم تا تلاش های خود را به اشتراک بگذارند. در زیر مجموعه‌ای از آنچه برای ما ارسال کردید، همراه با بینش‌هایی در مورد اینکه چگونه تجربه پرنده‌داری شما را تغییر داد، آورده شده است.

در نظرات به ما بگویید: آیا طراحی را امتحان کرده اید؟ آیا نحوه مشاهده شما از پرندگان تغییر کرده است؟

اعتبار…جیا ان هو

“نقاشی پرندگان دیدگاه جدیدی در مورد پرنده نگری به من داده است و به من این امکان را می دهد تا با هر ضربه قلم مو از سرعت آنها کم کنم و از ویژگی های آنها قدردانی کنم.”

جیا ان هو، 21 ساله، کوالالامپور، مالزی

اعتبار…کاساندرا مایر

“وقتی از نزدیک و شخصی هستید، جزئیات رایجی را می بینید که به درک بهتر فیزیولوژی پرندگان منجر می شود، به علاوه جغدهای انبار شیرین ترین چهره ها را دارند.”

کاساندرا مایر، 70 ساله، ویرا، فلوریدا.

اعتبار…جوزیا هیلی

«نقاشی پرندگان باعث می‌شود با دقت بیشتری به آنها نگاه کنم و تمام جزئیات را پیدا کنم. این به من کمک می کند که آنها را بیشتر دوست داشته باشم.”

جوزیا هیلی، 9 ساله، لاک هاون، پا.

اعتبار…جرد نیلسن

“من متوجه شدم که مشاهده پرندگان نحوه ترسیم آنها را تغییر می دهد. به‌جای تلاش برای فوتورئالیسم، در سریع‌ترین زمان ممکن طرح می‌کنم تا پرنده بودن سوژه‌ام را به تصویر بکشم.»

جرد نیلسن، 44 ساله، بالتیمور، Md.

اعتبار…مارگارت دیمون

این به عنوان یک نقاشی شروع شد و به یک کولاژ تبدیل شد که من به تازگی آن را تکمیل کردم. این یک مرغ مقلد است و برخی از کاغذهای آن نت پیانو است.»

مارگارت دیمون، 70 ساله، ناپل، فلوریدا.

اعتبار…ماریسول دومینگز

“نقاشی پرندگان نحوه مشاهده آنها را تغییر داده است. اکنون جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های آنها می‌بینم که مرتباً نادیده می‌گیرم. من از طریق طراحی می بینم که منقار و پرهای آنها چقدر ظریف است، زیرا اینها معمولاً نیمه شفاف هستند.

ماریسول دومینگز، 29 ساله، ال پاسو، تگزاس

اعتبار…ماری کامیدوی

رنگ مورد علاقه من قهوه ای است و من به پرندگانی علاقه دارم که بسیاری از مردم ممکن است به دلیل رنگ “خسته کننده” آنها نادیده بگیرند. من فکر می‌کنم رنگ‌های قهوه‌ای مختلف و همچنین لکه‌های آن بسیار زیباست.»

ماری کامیدوی، 20 ساله، آن آربر، میش.

اعتبار…رایان اسپولدینگ

من از شاه پرنده غربی الهام گرفته ام. آنها همچنین یکی از اولین خوانندگان صبح در اطراف هستند و این صداهای خنده دار را ایجاد می کنند که به نظر می رسد رهبر گروه موسیقی در حال گرم شدن است. اگرچه این ممکن است برای برخی نفرت انگیز به نظر برسد، اما به نظر من در برابر صبح آرام صحرا آرامش بخش است.»

رایان اسپولدینگ، 38 ساله، اسقف، کالیفرنیا.

اعتبار…پائولا هیفی

«در طول قرنطینه هر روز صبح صدایی از بیرون پنجره‌ام می‌شنیدم. جغد یا کبوتر؟ این تنها صدایی بود که با آژیرها آرامم کرد. من اغلب می بینم که بازدیدکننده کوچک در پنجره من نگاه می کند یا در محل آتش سوزی من آویزان است.

پائولا هیفی، 51 ساله، بروکلین

اعتبار…دین کول

“من این پرنده بیچاره را پیدا کردم که در پیاده رو روبروی خانه ام افتاده بود. او کاملاً مرده بود اما بدون دلیل مشخص. هیچ نشانه ای از ضربه ناشی از گربه وجود نداشت و هیچ چیز شکسته به نظر نمی رسید.

دین کول، 66 ساله، بلومفیلد، نیوجرسی

اعتبار…ایزدورا دیویس

من نقاشی خود را از یک شاه ماهی (بر اساس یک عکس) که چند ماه پیش کشیده بودم برای کلاسی در دبیرستان هنر و طراحی در منهتن می فرستم.

ایزدورا دیویس، 17 ساله، بروکلین، نیویورک

اعتبار…روی آمارو گارسیا رویز

من کاملاً به پرندگان علاقه دارم. مایه خوشحالی است که برخی از قرعه کشی ها را با جامعه پرندگان به اشتراک بگذارم.”

Roi Amaru García Ruiz, 10, Foz Bay, Lugo, Spain

اعتبار…پابلو هرائیز کاربونارو

من طرحی از یک دارکوب کمتر خالدار (Dendrocopos minor) را برای شما می فرستم که زمستان گذشته در ال پاردو، مادرید دیده شده است.

پابلو هرائیز کاربونارو، 46 ساله، مادرید

اعتبار…جولی فراست

«طراحی من با نشانگرهای آبرنگ. یک بازدیدکننده معمولی از حیاط خلوت من، جایی که هر روز صبح در صورت تأخیر در مصرف روزانه بادام زمینی، با صدای بلند صدا می‌کنند.»

جولی فراست، روچستر هیلز، میش.

اعتبار…جکی هورویتز

“آقای. سیبلی درست می‌گوید – پس از دو ساعت صرف تلاش برای بازتولید تصویری از ورنی کارولینا، متوجه شدم که می‌توانم چشمانم را ببندم و هر علامتی را روی آن پرنده به تصویر بکشم. سه روز بعد، با دیدن آن پرنده در غذای خود پاداش گرفتم و بلافاصله توانستم آن را شناسایی کنم.

جکی هورویتز، 71 ساله، نیویت، Md.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *