چگونه مهمانی می کنید – به سبک باربی؟

بعدازظهر شنبه، شالون لستر، 36 ساله، یک یوتیوبر، «باربیبا 20 دوست دختر و سپس به خانه خود در Bozeman، Mont.، برای “باربیکیو” بازگشت.

او نام خانه پنج خوابه‌اش را به «خانه رویایی باربی شالیبو» تغییر داد و طاق‌های بادکنکی به رنگ صورتی داغ، اسلیپ ان اسلاید با مضمون باربی و یک پد اسپلش نصب کرد. وقتی خانم‌ها در آب بازی نمی‌کردند، بازی چیزهای بی‌اهمیت باربی را انجام می‌دادند. خانم لستر در یک مصاحبه تلفنی گفت: “من در گوگل جستجو می کردم که نام کامل باربی چیست، او چگونه با کن مرتبط است، چه حرفه هایی داشت.”

او گفت که یک سرور با لباس کن، کوکتل های صورتی مانند مارگاریتاهای میوه اژدها و جرقه های رام هاکلبری مالیبو سرو کرد. هوموس توت فرنگی همراه با یک کیک باربی با یک عروسک پنهان شده در داخل سرو شد.

خانم لستر گفت: «من لباس شنای باربی سیاه و سفید قدیمی، یک مایو اسپندکس نئون و یک دامن اختراعی صورتی با چکمه‌های کابویی صورتی و یک کلاه کابوی صورتی دارم. تصمیم گرفتم که باید چند تغییر لباس انجام دهم، درست مثل باربی.

خانم لستر گفت که فیلم باربی شادی زیادی را برای جهان به ارمغان می آورد. او گفت: “من واقعا فکر می کنم که آمریکا در حال حاضر به فیلم باربی نیاز دارد.” “همه چیز برای مدت طولانی بسیار جدی بوده است، ما به عنوان یک مردم جمعی به چیزی سرگرم کننده، احمقانه، رنگارنگ، روشن و براق نیاز داریم.”

تصویر

یک سرور با لباس کن کوکتل های صورتی پخش می کند.اعتبار…شالون لستر
تصویر

خانم لستر در جعبه باربی موقتی که برای عکس استفاده می شود.اعتبار…شالون لستر

برخی از تماشاگران «باربی» خیلی بیشتر از رفتن به سالن‌ها برای دیدن فیلم جدید کار می‌کنند. (این فیلم که در روز جمعه اکران شد، بزرگترین بود درب بازکن از سال 2023 تاکنون.) آنها میزبان و شرکت در شام هایی با مضمون باربی، ساعات شاد، شب های باشگاهی، جشن های تولد، مهمانی های مجردی، قرارهای بازی، تعویض اسباب بازی، مهمانی های اداری و البته باربیکیو هستند.

این فیلم بهانه ای عالی برای لباس پوشیدن، نوستالژی بودن با اعضای خانواده و دوستان، تجلیل از زنان، تظاهر دوباره به بچه بودن و احساس شادی و حماقت است.

برایان لیمینگ، 33 ساله، که یک استارت آپ آموزشی را در بوستون اداره می کند و پس از دیدن همه بازاریابی، درباره فیلم هیجان زده شد، گفت: “من حتی بزرگ ترین طرفدار باربی نبودم، اما این فیلم شبیه یک لحظه فرهنگی است.” “من آموخته ام که زندگی خیلی کوتاه است، و وقتی چنین چیزهایی پیش می آیند، باید با آنها کار بزرگی انجام دهید.”

پس از ظهر شنبه او 10 دوست داشت تا “مسخره باشند و وانمود کنند که ما بچه هستیم”.

او باربی تینی – کوکتل های از پیش ساخته شده و ماکت های دم کرده با ودکا، هیبیسکوس، شربت چای، اسناپ هلو و لیمو – را از شرکت یکی از دوستانش سفارش داد. خانم لیمینگ با خنده گفت: “کوکتل صورتی تند است.”

او عینک آفتابی کوچک صورتی قلب، گیره و بسته های فانی به دست داد. او گفت: «من حتی کیف‌های خوب درست کردم، مثل جشن تولد بچه‌ها. آنها با بچه های ترش پچ صورتی، سنگ های پاپ و نوار حباب پر شده بودند.

جنیفر هنسن، هماهنگ کننده برنامه خدمات جوانان در کتابخانه اجتماعی منطقه دوور در دوور، پس از ارسال پیامک با دوستی که در کودکی با او باربی بازی می کرد، تصمیم گرفت چیزی را در کتابخانه سازماندهی کند.

تصویر

جنیفر هنسن، هماهنگ‌کننده برنامه خدمات جوانان در کتابخانه اجتماعی منطقه دوور در دوور، پ.ن.، گردهمایی را هماهنگ کرد که در آن 90 نفر، از بچه‌های 2 ساله تا پدربزرگ و مادربزرگ، در کتابخانه برای یک انفجار باربی ملاقات کردند. بچه ها باربی های مورد علاقه خود را آوردند و لباس ها و لوازم جانبی را با هم عوض کردند.اعتبار…دب سالیوان/کتابخانه های شهرستان یورک

خانم هانسن، 30 ساله، گفت: «تازه به یاد آوردم که چقدر بازی باربی ها و اجرای تمام این سناریوها و استفاده از تخیل را دوست داشتم. “در حال حاضر زمان عالی برای به یاد آوردن آن احساس شادی است زیرا ما هنوز در حال بیرون آمدن از کووید هستیم و زمان بسیار عجیبی است.”

صبح روز جمعه 90 نفر، از بچه های 2 ساله گرفته تا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، در کتابخانه ملاقات کردند تا باربی را برای خانواده دوست داشته باشند. بچه ها کتاب هایی در اندازه باربی درست کردند، در یک استخر بادی بازی کردند، پازل باربی را حل کردند و تصاویر باربی را رنگی کردند. برخی باربی های مورد علاقه خود را آوردند (برای کسانی که نداشتند اضافه بود) و لباس ها و لوازم جانبی را عوض کردند. خانم هانسن گفت: «یکی باربی را با ویلچر آورد، یکی با پای مصنوعی آورد. “وقتی کوچک بودم، این چیزی نبود که وجود داشته باشد.”

Yael Buechler، 37 ساله، خاخام، ناهار و شام شبات با مضمون باربی را در خانه خود در برانکس برگزار کرد، حتی اگر پسران 5 و 7 ساله او اهل باربی نیستند. او گفت: «آنها بیشتر به «یخ زده» علاقه دارند.

او فکر می‌کرد که لحظه‌ای مناسب برای کشف برخی از موضوعات باربی با بچه‌هایش است. او گفت: “این ایده در یهودیت وجود دارد که خدا ما را شکل می دهد، اما در نهایت این به ما بستگی دارد که خودمان درباره زندگی خود تصمیم بگیریم.” من نمی‌خواهم هیچ اسپویلری از فیلم بدهم، اما ایده فردیت و نقش یک شخص در جهان واقعاً به وجود آمد.

تصویر

یائل بوچلر، 37 ساله، خاخام، یک ناهار و شام شبات با مضمون باربی را در خانه خود در برانکس برگزار کرد. خاخام Buechler چلوها را با آبپاش های فلزی و آبپاش های صورتی درست کرد.اعتبار…جولی لفل

آن‌ها درباره موضوعاتی از فیلم دور میز صحبت کردند، که با آیتم‌های صورتی پوشانده شده بود، از جمله یک جلد چلو سفارشی که روی آن نوشته شده بود «شبت شالوم» با گرافیک صورتی و با الهام از باربی. خاخام Buechler همچنین چلوهایی با آبپاش های فلزی و آبپاش های صورتی درست کرد.

برای یاسمین لی، برگزاری یک مهمانی با تم باربی برای تولد 28 سالگی او در خانه یکی از دوستانش در آستین، تگزاس، به معنای فرصتی برای جشن گرفتن زنان بود.

او گفت: «همه با لباس هر باربی که می‌خواستیم، آمدیم. «این تقریباً نمادی از توانمندسازی زنان بود و زنان می‌توانند هر کاری را که می‌خواهند در زندگی انجام دهند. باربی متوجه این موضوع است و فکر می‌کنم به همین دلیل است که مردم او را بسیار دوست دارند.»

خانم لی افزود، آهنگ “باربی دختر” آکوا اغلب تکرار می شد، و “هیچ کس حتی از آن مریض نشد.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *