چینی: دامن زدن به اختلافات به ضرر استقلال است/ چرا پرسپولیس می‌تواند بازیکن خارجی بالاتر از سقف بیاورد؟

علی چینی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پیروزی هفته اول استقلال مقابل صنعت نفت بسیار روحیه بخش بود. بر عکس تصور خیلی‌ها که فکر می‌کردند استقلال از هم پاشیده، نکونام تیم را جمع و جور کرد و با ارنج بسیار هوشمندانه‌‍اش استقلال توانست در آبادان ۳ بر صفر صنعت نفت را شکست بدهد. در هفته دوم نیز مقابل تیم جوان و ریشه‌دار ملوان بازی خواهد کرد و نباید هیچ تیم را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی جاندار و محکمی را از استقلال ببینیم تا دومین پیروزی را هم به دست آورند. اما نکته قابل توجه این دیدار، بدون تماشاگر بودن این بازی است که مسلماً بهانه آنچنان خوبی نیست. به گفته مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، استادیوم آزادی حتی در حال بازسازی هم می‌تواند پذیرای ۵۰ هزار تماشاگر باشد، اما مشخص نیست چرا اجازه نمی‌دهند تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

*اختلافات باید هر چه زودتر درون باشگاه برطرف شود

چینی در مورد مبالغ بالای قرارداد‌های بازیکنان چند فصل گذشته استقلال، بیان کرد: متأسفانه ارقام میلیاردی وجود دارد که باعث شد استقلال در این فصل دچار مشکل شود و نتواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات با کمی گذشت، به خوبی و خوشی حل شود. باید برخی از بازیکنان رقم قراردادشان را پایین بیاورند یا نفرات را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بدهند تا جا برای سایر بازیکنان باز شود.

کارشناس فوتبال در خصوص اختلافات علی خطیر و جواد نکونام تاکید کرد: قطعاً اختلاف سلیقه و نظر در مباحث مختلف، به ضرر تیم فوتبال استقلال خواهد بود. مدیرعامل وظیفه‌اش این است که خواسته معقول سرمربی را اجرا کند. امیدوارم این مسائل هر چه زودتر درون باشگاه برطرف شود تا دودش به چشم استقلال نرود.

*خطیر باید هر چه زودتر اختلافاتش را با نکونام کنار بگذارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جذب دو بازیکن خوب تصریح کرد: ۹۵ درصد شاکله تیم فوتبال استقلال حفظ شده و این موضوع نکته خیلی مثبتی برای کادر فنی و نکونام است. اما اگر ۲ بازیکن تاپ به تیم اضافه شود به طور حتم شرایط بهتر خواهد شد. نمی‌دانم چرا پرسپولیس به راحتی می‌تواند بازیکن خارجی بالاتر از سقف بیاورد، اما استقلال دستش در آوردن بازیکن خارجی بسته است.

چینی در پایان درخصوص عملکرد خطیر در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: خطیر مدیر کاربلدی است و می‌تواند برای باشگاه درآمدزایی کند. از او خواهش می‌کنم که هر چه زودتر اختلافاتش را با نکونام کنار بگذارد. مدیرعامل مثل پدر خانواده است و باید مشکلات را به خاطر هواداران و موفقیت استقلال برطرف کند تا تیم دیگر دچار بحران نشود و طرفداران بیش از این اذیت نشوند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *