کالبدشکافی آیفون 15 پرو قطعات داخلی پرچمدار جدید اپل را نشان می‌دهد + ویدیو

گوشی‌های سری آیفو‌ن 1‌5 از امروز وارد بازار می‌شوند و حالا کانال یوتوب PBKreviews ویدیو کالبدشکافی آیفون 15 پرو را منتشر ه در آن تمام قطعات داخلی جدیدترین پرچمدار اپل نمایش داده می‌شود.

در ابتدای ویدیو در ادامه می‌توانید آن را مشاهده ، نمایشگر آیفون 15 پرو با ابزار مناسب آن بره می‌شود. پس از جداسازی نمایشگر از بدنه گوشی، کابل‌هایی وجود با جدا ن آن‌ها مجموعه دوربین آیفو‌ن 15 پرو با سه پیچ فیلیپس محکم ه دسترسی پیدا خواهید .

کالبدشکافی آیفون 15 پرو

پس از جدا ن مجموعه دوربین دستگاه، PBKreviews دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون 1‌5 پرو، لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد. همچنین در ویدیو دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دستگاه و سنسور TrueDepth Face ID را نیز جدا می‌کند. سایر اجزای دیگری در طول ویدیو نمایش داده می‌شود شامل موتور Taptic، حسگر لیدار، پورت USB-C و باتری آیفون 15 پرو می‌شود.

علاوه بر ، PBKreviews پنل شیشه‌ای پشت دستگاه را با فاده از یک مکنده و یک اهر پلیکی جدا می‌کند. اپل با آیفون 14 از طراحی در گوشی‌های خود فاده ه تا تعمیر آن آسان‌تر شود. هرچند تغییر باعث می‌شود تا تعمیر دستگاه از نظر مکانیکی ساده‌تر و ارزان‌تر شود، اما الزامات جفت‌سازی قطعات اپل را تغییر نمی‌دهد امر مانع از بازیافت قطعات قدیمی یا خرید قطعات جدید توسط تعمیرکاران و تعمیرگاه‌های معتبر می‌شود.

در نهایت، PBKreviews امتیاز تعمیرپذیری 7 از 10 را گوشی جدید اپل ارائه ه .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *