کالیفرنیا دوباره در حال شکوفایی است

بهار در گلدن استیت شروع شده است.

در چند هفته گذشته، من شیفته نرگس‌های زرد کره‌ای و خشخاش‌های طلایی شده‌ام که از حیاط‌های جلویی در سانفرانسیسکو در باد می‌چرخند. یک علفزار در پارک گلدن گیت به فرشی از گل های ریز زرد و سفید تبدیل شده است.

ما نمی دانیم که شکوفه های امسال خواهد بود یا خیر مثل پارسال عالیه، اما بسیاری از کالیفرنیایی ها امیدوارند که باران های شدید زمستانی منجر به نمایش شگفت انگیز بهاری شود. لس آنجلس تایمز، هوای سرد اخیر نمایشگرها را تا کنون ضعیف کرده است گزارش ها، اما ممکن است در چند هفته آینده تغییر کند.

نائومی فراگا، گیاه شناس و مدیر برنامه های حفاظت در باغ گیاه شناسی کالیفرنیا، به این رسانه گفت: “من انتظار دارم که پس از گرم شدن سال، سال بسیار خوبی برای گل های وحشی داشته باشیم.”

به نظر می رسد هرچه در راه است، کالیفرنیایی ها در حال حاضر از شکوفه ها لذت می برند. خوانندگان عکس های باورنکردنی از حیاط خلوت لس آنجلس و منطقه خلیج ارسال کرده اند. پارک ایالتی کویر آنزا-بورگو و جاهای دیگر امروز تعدادی از آنها را به اشتراک می گذاریم.

می توانید با یک تماس بگیرید خط تلفن گل وحشی برای دریافت گزارش های هفتگی در مورد بهترین مکان های مشاهده گل در کالیفرنیای جنوبی و مرکزی. پارک های ایالتی کالیفرنیا نیز ارائه می دهد به روز رسانی منظم شکوفه، و KQED و اوکلندساید فهرستی از نقاط در منطقه خلیج.

هنگامی که برای تماشای گل‌های وحشی بیرون می‌روید، به یاد داشته باشید که در مسیرهای علامت‌گذاری شده بمانید و زباله‌ها را با خود ببرید. به پرهیز از شلوغ‌ترین زمان‌ها، مانند آخر هفته‌ها فکر کنید، بنابراین برای شما راحت‌تر می‌شود که هنگام حرکت در میان جمعیت، از پا گذاشتن روی گل‌ها اجتناب کنید.

رایان مک کاولی، متخصص امور عمومی در منطقه فضای باز منطقه‌ای Midpeninsula، به KQED گفت: «ما می‌خواهیم مردم را تشویق کنیم که احساس خوش‌آمدگویی کنند، و برای دیدن این هدیه زیبا از تنوع زیستی که در اختیار داریم، به حفاظت‌گاه بیایند. اما ما همچنین واقعاً می‌خواهیم مردم را تشویق کنیم که احترام بگذارند.»

برای بیشتر:



برنامه کتابخانه عمومی بربانک PAWS برای خواندن ABC 7 گزارش می دهد که به کودکان کمک می کند تا توانایی خواندن خود را با ترکیب این فعالیت با حیوانات بهبود بخشند. این برنامه که سال گذشته آغاز شد و دو بار در ماه برگزار می‌شود، کودکان را با حیوانات درمانی آشنا می‌کند که در حین خواندن کتاب از آنها حمایت می‌کنند.

سگ‌های درمانی BARK و Pet Partners تیم‌های داوطلبی را به کتابخانه می‌فرستند. یکی از داوطلبان Pet Partners، Marcy Ellenbogen، اظهار داشت: “من از بچه‌ها داشتم که می‌گفتند نمی‌توانند بخوانند و بعد از اینکه چند دقیقه با آنها می‌نشینند، تمام محدودیت‌هایشان برطرف می‌شود.”


منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *