کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – قهرمانان به چالش کشیده شده

کاپیتان آمریکا، یکی از محبوب‌ترین قهرمانان مارول در دنیای سینما، در فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – قهرمانان به چالش کشیده شده” به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم که بخش سوم سری فیلم‌های کاپیتان آمریکا است، به نوعی مانعی بزرگ در راهش قرار می‌دهد و او را با شرکت Avengers در مقابل هم دوستان قدیمی خود قرار می‌دهد.

داستان فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – قهرمانان به چالش کشیده شده” پس از وقوع یک حادثه مرگبار و ویرانگر، جامعه قهرمانان مارول را به تقسیم می‌کشاند. در یک طرف، کاپیتان آمریکا (نقش اجرا شده توسط کریس ایوانز) با ارزش‌های خود در مقابل طرز فکرهای آیرون مِن (نقش اجرا شده توسط رابرت دَونی جونیور) قرار می‌گیرد. این تقسیم نظرات منجر به شکل‌گیری دو گروه متضاد می‌شود، یک گروه موسوم به “تیم بالایی” که توسط کاپیتان آمریکا رهبری می‌شود و دیگری “تیم زیرین” که زیرنظر آیرون مِن قرار می‌گیرد.

سبب اختلافات بین این قهرمانان، قانونی شدن سازمان سیاه جاهلیت است که طی آن قهرمانان باید تحت کنترل دولت قرار گیرند. این قانون مطرح می‌کند که اطلاعات و روش‌های عملیاتی آن‌ها باید در دسترس دولت باشد. کاپیتان آمریکا، خصوصی بودن اطلاعات خود و امکانات شخصی خود را حفظ کرده و این قانون را مخالفت خود می‌داند، در حالی که آیرون مِن، بابت امنیت و امکانات دست به توافق با دولت می‌زند.

“کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – قهرمانان به چالش کشیده شده” با استفاده از صحنه‌های اکشن سریع و هیجان‌انگیز و انتخاب بازیگران مجرب، توانسته است مشتاقان فیلم‌های ابرقهرمانی را جذب کند. وقتی کاپیتان آمریکا و آیرون مِن، برای تبلیغ دو دیدگاه متفاوت در بحران بقا دست به مبارزه می‌زنند، ما شاهد نبردی غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز هستیم که شامل حضور قهرمانانی چون Black Widow (بیوتی جوهانسن)، Hawkeye (جرمی رِنر) و Ant-Man (پاُل رد) است.

در آخر، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – قهرمانان به چالش کشیده شده” با تبیین مسائل اجتماعی و انتخابات سختی که باید کامپیوتر ،به صورت طولانی ،به آن پاسخ دهد، فیلمی تلخترین صحنه‌ها را به تصویر می‌کشد. این فیلم نه تنها درام بزرگی است، بلکه حاوی تصاویر زیبا و کابوسی از قهرمانان است. اگرچه “جنگ داخلی” عنوانی مضارب در برابر دوستی و کشمکش جنگ را دارد، اما پایان فیلم به کشف یک معجزه ختم می‌شود که قهرمانان را به هم وصل می‌کند.
.
منبع : اجتم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *