کتاب شوخی‌های ناجور اهل بیت کار دست جوجه بسیجی دهن دریده داد

کتاب شوخی‌های ناجور اهل بیت کار دست جوجه بسیجی دهن دریده داد

به تازگی ویدیویی از علی‌اکبر رائفی‌پور، جوجه بسیجی حامی دولت رئیسی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که بحث برانگیز شده است. در آن ویدیو رائفی‌پور می‌گوید: «کتاب شوخی‌های اهل بیت منتشر شده و او نمی‌تواند برخی از شوخی‌های اهل بیت را بیان کند. اگر حتی خانم‌ها در این جلسه نبودند و همه حضار پیرمردهای نود ساله بودند باز هم نمی‌توانستم برخی شوخی‌های اهل بیت را بیان کنم».

به گزارش فرازدیلی، رائفی‌پور، فردی که متولد سال ۱۳۶۴ است و با ارائه نظر و سخنرانی در اکثر زمینه‌های علمی، نظامی، فرهنگی، مذهبی، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و … ادعای تخصص دارد. این بار رائفی‌پور، چهره جنجالی شبکه‌های اجتماعی پشت تریبون دینی و مذهبی رفت و از اهل بیت پیامبر سخن گفت. اظهارات وی واکنش زیادی را به دنبال داشته است.

در واکنش به این اظهارات، حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی، مدرس حوزه و کارشناس فقه و حقوق و پژوهشگر علوم دینی از رائفی‌پور برای برگزاری مناظره دعوت کرد. در پی این دعوت پایگاه خبری «دیدار نیوز» برای برگزاری مناظره اعلام آمادگی کرد و حالا باید دید رائفی‌پور، چهره‌ جنجالی شبکه‌های‌ اجتماعی روی صندلی مناظره می‌نشیند یا خیر؟

حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی می‌گوید: تصمیم گرفتم در یک مناظره حضوری از بی‌سوادی و انحرافات اعتقادی رائفی‌پور و تیم او رونمایی کنم! یک روز مدعی گرفتن نمک از آب جوراب زائران امام حسین می‌شود و روزی دیگر برای جذب چند جوان بی‌تجربه می‌گوید امام علی اهل شوخی‌های جنسی و تلویحا ادبیات اروتیک بوده است!

وی گفت: کار این فرد (رائفی‌پور) پمپاژ این اباطیل به جامعه و جوانان است. هرکس را هم که از این اباطیل انتقاد کند با عناوینی زشت تخریب می‌کند.

عناوین زشتی که رائفی‌پور و شرکای او با آن‌ها منتقدانشان را تخریب می‌کنند تبدیل به یک دایرةالمعارف فحاشی می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از: «خرحزب‌اللهی»، «سگ‌سکولار»، «سلبریدی»، «غرب‌گدا»، «آخوند انگلیسی»، «آخوند دوزاری»، «شیخک»، «اصولچرا» و …! از این‌رو من تصمیم گرفتم که در یک مناظره حضوری از بی‌سوادی و انحرافات اعتقادی رائفی‌پور و تیم او رونمایی کنم!

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *