کتاب صوتی «اثر مرکب» قسمت سوم



کتاب «اثر مرکب» The Compound Effect اثر «دارن هاردی» در 1 نوامبر سال 2011 منتشر شده است. این اثر مشهورترین کتاب این نویسنده است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های مجله نیویورک‌تایمز قرار دارد. این کتاب شامل راهکارهای ساده و عملی برای دست‌یابی به موفقیت است و به خواننده کمک می‌کند اهداف خود را به عادت‌های کوچک روزانه تبدیل کند. این اثر علاوه‌بر اینکه درباره‌‎ی ایجاد عادات درست صحبت می‌کند و درباره‌ی چگونگی ترک عادات نادرست نیز نکاتی ارائه می‌دهد. «دارن هاردی» در این کتاب از پنج راهکار برای ریشه‌کن کردن عادت‌های نادرست صحبت می‌کند که عبارت‌اند از کشف محرک‌ها، خانه‌تکانی، جایگزین کردن، به‌آرامی شروع کنید و یا یک‌باره بپرید.

«دارن هاردی» در این اثر بر ثبات داشتن تأکید می‌کند و آن را یک ویژگی مهم در مسیر موفقیت می‌داند. او توصیه می‌کند ثبات قدم و پایداری راز رسیدن به تکانش و نگه‌داری از آن است. در ابتدا کتاب مقدمه‌ای جامع از صحبت‌های «آنتونی رابینز» آورده شده است که از تأثیرات این کتاب و محتوای آن صحبت می‌کند. این کتاب دارای فصل‌های «اثر مرکب در عمل»، «انتخاب‌ها»، «عادت‌ها»، «تکانش»، «تأثیرات» و «شتاب بخشی» است و هر یک از فصل‌ها دارای تمرینات و ریز نکته‌های بسیار کاربردی و راهگشا است. نویسنده در بخش‌های مختلف کتاب تجربیات و داستان‌های واقعی را بازگو کرده است تا خواننده با درک بیشتر موضوع را دریابد. در نسخه‌ی صوتی این کتاب هر یک از فصل‌ها حدوداً چهل دقیقه زمان دارند و برای کسانی که می‌خواهند در یک فرصت کوتاه از اصول موفقیت آگاه بشوند بسیار مناسب است.

درباره دارن هاردی
«دارن هاردی» نویسنده، مشاور و سخنران حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی در 1 فوریه 1971 در کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او در جوانی اولین کسب‌وکارش را راه‌اندازی کرد و به ثروت زیادی رسید. او در همان سال‌ها به درآمد بیش از 1 میلیون دلار در سال دست یافت و قدم در راه موفقیت گذاشت. او سال‌ها ناشر و سردبیر مجله موفقیت بود و بیش از هزاران برنامه‌ی تلویزیونی اجرا کرد. او در این برنامه‌ها با کارآفرینان و افراد موفق و تأثیرگذار ازجمله «استیو جابز» و « مارک زاکربرگ» آشنا شد و مصاحبه کرد.

#پادکست
#کتاب
#فارسی
#خدا
#آموزش
#روانشناسی
#کتاب_صوتی
#انسان_خداگونه
#انسان_خردمند
#سه_گانه_هراری
#قورباغه_ات_را_قورت_بده
#برایان_تریسی
#دنیای_پس_از_مرگ
#موریس_مترلینک
#بلژیک
#آخرت
#دارن_هاردی
#اثر_مرکب

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *