کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید ، فصل سوم



معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل، دربردانده‌ی راهکارهای کاربردی و مفیدی است که پس از شنیدن آن می‌توانید گام‌های رسیدن به ثروت واقعی و مطابق با روحیات خود را آسان‌تر بردارید. از این اثر بیش از 100 میلیون نسخه تاکنون فروش رفته و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هاست.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich)، راهی سالم جهت رسیدن به ثروت را به شما نشان می‌دهد که در آن همه‌چیز کاملا با اتکا به خودتان عملی می‌شود. راهی که وضعیت اقتصادی شما بیش از هر چیزی به آن نیازمند است. در این اثر می‌توانیم به جای ثروتمند شدن هر کدام از اهداف شخصی خود را جایگزین کنیم و به آن‌ها دست یابیم، این کتاب که برخلاف کتاب‌های دیگر سعی کرده راه رسیدن به اهداف را منطبق بر حقیقت انسان دنبال کند. تنها زمانی می‌توان نام کتاب را برازنده محتوای آن دانست که بتوان مفهوم ثروت را به تمامی سرمایه‌های مادی و معنوی آن ربط داد که این کتاب به هدف خود در این باب دست یافته است.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) پس از بیست سال مصاحبه و تحقیق از افراد ثروتمند دنیا، راز انباشتن ثروت عظیم را طبق این نظریه آشکار کرد که اگر ما بتوانیم بیاموزیم مانند ثروتمندان بیندیشیم می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. او راهکارهای ساده‌ای تهیه کرد تا به شما کمک کند که اهداف خویش را تعیین کنید، راز موفقیت حقیقی و دیرپا را کشف کنید، هر آنچه در زندگی می‌خواهید را به‌ دست بیاورید و به صف افراد فوق‌العاده موفق بپیوندید.

ثروتمند شدن و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ و یا هر چیزی که در زندگی به دست می‌آوریم، با یک ایده‌ در ذهن شروع می‌شوند. تبدیل کردن ایده‌های ذهن به واقعیتی که به دیگران خدمت برساند و افراد حاضر باشند برای بهره‌مندی از آن پول پرداخت کنند را ثروت می‌‌گویند. می‌توان این کار را از طریق تلقین به خود، برنامه‌ریزی سازمان‌دهی شده، گروهی از افراد دارای نبوغ و ایجاد یک هماهنگی درونی میان افکار، فعالیت‌ها و دستاوردهای زندگی‌تان انجام دهید. می‌توانید هر چیزی که در طول روز به آن فکر می‌کنید را بدست بیاورید. برای اینکه کنترل زندگی‌تان را در دست بگیرید باید افکارتان را تحت کنترل خود درآورید.

ناپلئون هیل در سال 1883 در شهر وایز در ویرجینیا به دنیا آمد، او نویسنده درخشان آمریکایی در حیطه‌ی موفقیت شخصی بود، یکی از معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است. او در این اثر تلاش کرده نکات کلیدی و پرکاربرد رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن را جمع آوری کند تا طالبان موفقیت راه رسیدن به هدف خود را هر چه سریع‌تر و با اراده قوی‌تر پیدا و از زندگی سرشار از شادکامی و موفقیت لذت ببرند. هیل مؤسسه‌ی ناپلئون هیل را تأسیس کرد. این مؤسسه‌ی آموزشی غیرانتفاعی مأموریتش این بود که فلسفه‌ی رهبری، خودانگیختگی و موفقیت شخصی او را ترویج دهد. هیل در سال 1970، پس از دوره‌ای طولانی و موفقیت‌آمیز به‌ عنوان مشاور رهبران تجاری، سخنران و نویسنده، درگذشت.

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *