کتاب صوتی |نوشتن خواسته یا اهداف به روش جو دیسپنزا |فصل سوم



🍀جو دیسپنزا (Joe Dispenza) با بهره‌مندی از عرصه‌های گوناگون علمی همچون بیولوژی مولکولی، اپی‌ژنتیک، فیزیک کوانتومی و… مرزهای سنتی‌ای را که میان تفکر علمی و تجربه انسانی فاصله انداخته‌ است، طی می‌کند.

در طول قرن‌ها و سده‌های گذشته بسیار اتفاق افتاده که مردم عادی تجربیاتی را پشت سر گذاشته‌اند که آن‌ها را به ورای محدوده‌ای که بشر فکرش را می‌کند، رسانده است. نویسنده با روشی ساده، روان و قابل درک کشفیات خارق‌العاده علم کوانتومی و آموزه‌های مهم گذشته را در کتاب ماورای طبیعی شدن Becoming supernatural ارائه کرده است تا به شما نشان دهد چگونه ماورای طبیعی شوید!

تصادف با دوچرخه و قطع امید پزشکان! و یک معجزه!
او در سال 1986، زمانی که در حال دوچرخه‌سواری بود، دچار یک حادثه شد و ستون فقراتش آسیب دید. بسیاری از پزشکان اعلام کردند که احتمال دارد قطع نخاع و در نهایت فلج شود؛ ولی او با خودباوری و ایمان راسخ به شفا توانست از بیماری نجات یابد و کادر پزشکی را حیران و سرگشته کند.
جو دیسپنزا به واسطه تحصیل در رشته عصب‌شناسی، اطلاعات خوبی از بدن و مغز انسان دارد. او با تکیه بر این اطلاعات تخصصی و افزودن اطلاعاتی در زمینه خودباوری و ایمان، دوره‌های آموزشی مختلفی در دنیا برگزار کرده است.

او فعالیت‌های آموزشی خود در عرصه «باور و تغییر» را پس از بهبودی از آسیب ستون فقراتش شروع کرد. در واقع آسیب ستون فقرات و بهبودی‌اش، نقطه عطف زندگی او محسوب می‌شود

کتاب های او :
کمال ذهن (Evolve Your Brain):
جو دیسپنزا در کتاب کمال ذهن تلاش می‌کند که روش‌های تغییر ذهن و ذهنیت را با تکیه بر دانش تخصصی خود در عرصه عصب‌شناسی، با ما در میان بگذارد.
شکست عادت‌های کهنه (Breaking the Habit of Being Yourself):
جو دیسپنزا در این کتاب بی‌نظیر تلاش می‌کند که شیوه ساختن عادت جدید و مثبت و تغییر عادات منفی، مخرب و ریشه‌دار را برای ما توضیح دهد. با خواندن این کتاب و عمل به راهکارهای آن می‌توانیم خود جدید و متفاوتی بیافرینیم.
کتاب ماورای طبیعی شدن (Becoming Supernatural):
کتاب ماورای طبیعی شدن، یکی از پرفروش‌ترین کتاب های جو دیسپنزاست که در ایران هم ترجمه شده و با فروش خوبی همراه بوده است. این کتاب به ما کمک می‌کند که با تکیه بر مفاهیم انرژی درمانی، از جسم و جان خودمان مراقبت کنیم و در زندگی، حس و حال بهتری داشته باشیم. همین کتاب زندگی و نگرش من (نویسنده مقاله) را نسبت به مفهوم انرژی تغییر داد و باعث شد روزگار زیباتری را تجربه کنم.
کتاب قدرت باور (ذهن درمانگر یا شما شبه دارو هستید یا You Are the Placebo):
این کتاب، اولین کتاب جو دیسپنزا بود که خریدم و مطالعه کردم. مفاهیم این کتاب، حقیقتاً شگفت‌انگیز و کارآمد هستند. وقتی انسان این کتاب را می‌خواند، واقعاً شگفت‌زده می‌شود که خداوند چه پدیده یگانه و بی‌مانندی خلق کرده است.

00:43فصل سوم :قرار گرفتن در جریان امکان های جدید در میدان کوانتومی
15:50مغز تغییر میکند
24:20جریان آگاهی در حین تغییر امواج مغزی
30:50تغییر انرژی |ترکیب نیت مشخص با احساس متعالی
41:57محقق فرانسوی رنه پئوک: آزمایش جوجه های تازه از تخم در آمده
50:36جیس کوانتومی میشود
01:04:27آمادگی برای تنظیم شدن برای تحقق هدف
01:09:14آموزش مراقبه تنظیم خود بروی توانایی های جدید

#جو_دیسپنزا
#مدیتیشن
#ماورای_طبیعی_شدن
#کتاب_صوتی
#نیروی_ذهن
#تفکر_سازنده
#انرژی
#توجه_عمیق
#عملکرد_مغز
#آرامش
#کیفیت_زندگی
#نگرش_برتر
🍀 قسمت اول سمینار دکتر جو دیسپنزا https://youtu.be/0pq6zeErUHo

#superiorattitude
فراموش نکنید کانال نگرش برتر رو سابسکرایب کنید و مارو به دوستانتون معرفی کنید تا همه با هم رشد کنیم و دستی باشیم برای یاری رساندن به هم ،دوستون دارم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *