کرمانی‌مقدم: چیز خاصی از زاهدی ندیدم/ پرسپولیس نباید به یک گل بسنده کند

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس در هفته لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: کسب ۳ امتیاز بازی اول برای پرسپولیس خیلی مهم و به دردبخور بود. طبیعی است بازی اول برای هر تیمی بسیار سخت است، چون تمام تیم‌ها در دوره بدنسازی و اردوهای پیش فصل بودند. 

وی افزود: نیمه اول پرسپولیس خیلی بهتر از آلومینیوم بود ولی برای حفظ گل در نیمه دوم با احتیاط بازی کرد و نمایش خوبی نداشت. آلومینیوم تیم یکدست و جوانی بود و بازیکنانش خوب دویدند. مهم کسب‌ ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم چراکه در پایان فصل این ۳ امتیاز به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

*خوب دفاع کردن هم هنر است

کارشناس فوتبال درباره پیروزی پر‌سپولیس با کمترین تعداد گل اضافه کرد: پرسپولیس مثل بازی‌های پارسال با یک پیروزی خفیف به ۳ امتیاز دست پیدا کرد. باز با این حال حفظ تک گل هم هنر است. وقتی تیمی بتواند گل بزند و گلی دریافت نکند، ارزشمند است. خوب دفاع کردن هم هنر و تاکتیک بسیار مهمی است. اما احتمال دارد همیشه این گونه نباشد و در دقایق پایانی یک گل بخوریم و همه امتیازات را از دست بدهیم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب یک فوروارد خوب بیان کرد: اگر خط جلوی پرسپولیس تقویت شود و بتواند گل‌های بیشتری در بازی‌های خانگی بزند، خیلی بهتر است. گل‌محمدی نباید به یک گل بسنده کند، چون خیلی خطرناک است و حتماً باید خط حمله تیم تقویت شود. اگر پرسپولیس در بازی‌های بعدی مهاجم بیشتری نداشته باشد، در سه جام کار سختی را پیش‌رو خواهد داشت.

*پرسپولیس می‌تواند بازی‌هایش را در یک شهر دیگر برگزار کند

کرمانی‌مقدم در خصوص اینکه برخی معتقدند گل پر‌سپولیس مشکوک به آفساید بوده، تاکید کرد: صحنه سختی بود و کسی نمی‌تواند نظر بدهد، چون تلویزیون خیلی بد نشان داد. اگر VAR در مسابقات لیگ برتر استفاده می‌شد، دیگر این همه حرف و حدیث وجود نداشت. باید لیگ هر چه زودتر به سیستم کمک داور ویدئویی تجهیز شود.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: فوتبال ما رو به پایین است، اما کشورهای دیگر آسیایی کار می‌کنند و هر سال تماشاگرانشان را زیاد می‌کنند. اگر تماشاگران در بازی پرسپولیس و آلومینیوم حضور داشتند بازیکنان از هواداران انرژی می‌گرفتند و گل‌های بیشتر و بازی قشنگ‌تری را می‌دیدیم. باشگاه پرسپولیس باید دست به کار شود و اقدامی کند و اعلام کند اگر تماشاگر نباشد بازی نمی‌کنیم. پرسپولیس می‌تواند بازی‌هایش را در یک شهر دیگر برگزار کند تا استادیوم آزادی آماده شود. چون بدون تماشاگران، رقابت‌ها هیچ روحی و هیجانی ندارد.

*خط حمله پر‌سپولیس تقویت نشود به مشکل خواهد خورد

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد شهاب زاهدی در خط حمله خاطرنشان کرد: در بازی با آلومینیوم چیز خاصی از زاهدی ندیدم، اما یک مقدار که از بازی‌ها بگذرد و با سایر بازیکنان هماهنگ شود، عملکرد بهتری خواهد داشت. اگر زاهدی هم خوب باشد باز هم باید خط حمله پرسپولیس تقویت شود، چون این فصل کار سختی را در رقابت‌های لیگ، حذفی و آسیایی پیش‌رو خواهد داشت. اگر تقویت نشود مطمئناً به مشکل خواهد خورد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *