کمپین کندی مشاوری را که به دنبال کمک به ترامپ برای پیروزی بود برکنار کرد

به گفته مدیر کمپین انتخاباتی، ستاد انتخاباتی رابرت اف کندی جونیور پس از انتشار ویدئویی از حضار برای حمایت از آقای کندی در نیویورک، یک مشاور را اخراج کرد، زیرا این کار به رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ رئیس جمهور بایدن را شکست داد.

مشاور، ریتا پالما، به دروغ خود را به عنوان مدیر ستاد انتخاباتی آقای کندی در ایالت نیویورک، آماریلیس فاکس، مدیر ستاد انتخاباتی آقای کندی و عروساواخر روز چهارشنبه گفت که کمپین، خانم پالما را “فورا” پس از دیدن ویدئویی که “در آن عنوان شغلی نادرست می‌دهد و گفت‌وگویی که اتفاق نیفتاده است” را اخراج کرده است.

در آن ویدئو، خانم پالما – که خانم فاکس گفت به عنوان مشاور دسترسی به رای در ایالت استخدام شده است – گفت که “رای دهنده کندی و رای دهنده ترامپ، دشمن مشترک ما بایدن است” و افزود: “چه از بابی حمایت کنید. یا ترامپ، همه ما با بایدن مخالفیم.»

خانم پالما با تشویق حضار جمهوری خواهان به حمایت از آقای کندی، سناریویی فرضی را ترسیم کرد که در آن آقای کندی آرای الکترال کافی را به دست می آورد تا از کسب 270 رای الکترال ترامپ و بایدن جلوگیری کند و این تصمیم را به کنگره در سال 2018 سوق داد. چیست به عنوان یک انتخابات احتمالی شناخته می شود.

خانم پالما در این ویدئو با اشاره به مجلس نمایندگان گفت: “در حال حاضر، ما اکثریت جمهوری خواهان را در کنگره داریم.” «پس چه کسی را می‌خواهند انتخاب کنند؟ اگر کنگره جمهوری خواه باشد، ترامپ را انتخاب خواهند کرد.» در چنین سناریویی، سنا – که در حال حاضر دموکرات ها کنترل آن را در دست دارند – معاون رئیس جمهور را نیز انتخاب می کند.

سی ان ان اوایل این هفته گزارش داد که خانم پالما نیز چنین کرده است ادعاهای دروغین مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 را ترویج کرد از آقای ترامپ که بارها با او تماس گرفت “رئیس جمهور مورد علاقه.”

خانم فاکس قبل از اینکه بگوید خانم پالما اخراج شده است، در بیانیه‌ای در اوایل هفته گفت که «ویدئوی منتشر شده در یک رویداد کمپین گرفته نشده است».

وی افزود: پالما به عنوان یک شهروند خصوصی صحبت می کرد و اظهارات او به هیچ وجه منعکس کننده استراتژی کمپین است که تنها هدف آن پیروزی در کاخ سفید است.

متحدان آقای ترامپ بوده اند بحث در مورد راه های ارتقای نامزدهای شخص ثالث مانند آقای کندی در ایالت های میدان نبرد برای منحرف کردن آرا از آقای بایدن.

آقای کندی همچنین اخیراً با همدردی با کسانی که در ارتباط با حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره محکوم شده اند، خود را به آقای ترامپ نزدیکتر کرده است. آقای کندی بعداً بسیاری از این اظهارات را پس گرفت و گفت که کمپین او در هنگام پرداختن به این موضوع “خطاهای غیراجباری” مرتکب شده است، اما به تعهد خود پایبند است. برای تعیین یک مشاور ویژه برای “نگاه” به پرونده های جنایی برخی از آشوبگران.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *