کیم رینولدز حساب دیگری دارد، @Kimberl26890376، و نظراتی درباره دونالد ترامپ دارد

اندکی پس از تبدیل شدن تقویم به سال 2024، کیم رینولدز، فرماندار جمهوری خواه آیووا، با X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد، امضا کرد و پستی درباره انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری منتشر کرد، جایی که او به عنوان یکی از حامیان کلیدی فرماندار ران دیسانتیس ظاهر شد. فلوریدا بر سر دونالد جی.ترامپ رئیس جمهور سابق.

اما او از اکانت @KimReynoldsIA که به طور عمومی تأیید شده بود پست نمی گذاشت. خانم رینولدز در عوض از یکی دیگر استفاده کرد، @Kimberl26890376، جایی که در ماه های اخیر او احساسات بدون فیلتر خود را در مورد وضعیت امور در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان پیش از برگزاری جلسات حزبی آیووا به اشتراک گذاشته است.

در این فرصت، او میم یکی از حامیان DeSantis را بازنشر کرد. این شامل دو عکس در کنار هم بود – یکی از آقای دسانتیس که با همسر و فرزندانش لبخند می زند. یکی دیگر از آقای ترامپ در کنار چهار زن در جشن سال نوی شیک او. متن خوانده شد: “تضاد بسیار زیاد است…”

حساب کاربری کمتر شناخته شده خانم رینولدز در توییتر در خطی بین عمومی و خصوصی قرار دارد. این عکس او را در تصویر نمایه دارد و نام کاربری را به عنوان “کیمبرلی رینولدز” (او معمولاً با نام کیم انتخاب می شود) لیست می کند. اما به هیچ وجه به حساب سیاسی تایید شده او یا فرماندار رسمی او مرتبط نیست و او را به عنوان فرماندار آیووا معرفی نمی کند. از صبح پنج‌شنبه، @Kimberl26890376 259 دنبال‌کننده داشت، که نشانه‌ای از نامعلوم بودن آن بود، اگرچه موارد زیر شامل تعدادی از فعالان سیاسی با نفوذ آیووا می‌شد.

سخنگوی خانم رینولدز به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گفته X، خانم رینولدز از سال 2021 حساب کاربری @Kimberl26890376 را داشته است، اما اکثریت 58 پست او در ماه‌های اخیر منتشر شده و تقریباً منحصراً در مورد انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری است. او از بازپست ها برای تبلیغ حضور رسانه ای آقای دیسانتیس و تشدید انتقادات از آقای ترامپ استفاده کرده است. برای مثال، در ماه نوامبر، او پستی از یکی دیگر از حامیان DeSantis به اشتراک گذاشت که نوشت: «ترامپ هیچ وفاداری ندارد اما آن را از دیگران می‌خواهد. این FEALTY است. منطقی است زیرا این مردم پادشاه می خواهند.»

او همچنین طیف وسیعی از محتوای طرفدار Desantis، ضد ترامپ و ضد نیکی هیلی را “پسندیده است”.

و او از حساب مبهم خود برای ارائه انتقادات ملایم از استراتژی مبارزات انتخاباتی آقای DeSantis استفاده کرده است، در یک نقطه از پیام کاربر دیگری که از او خواسته بود تالارهای شهر بیشتری را برگزار کند. “این کمپین باید هر چه سریعتر تعداد بیشتری از اینها را به صف کند!” پست گفته شد

خانم رینولدز در حمایت از آقای دیسانتیس ریسک سیاسی کرد، زمانی که او سال گذشته کاملاً پشت سر آقای ترامپ بود، و او به شدت برای بلند کردن او در ایالت مبارزات انتخاباتی انجام داده است، از جمله در برخی تبلیغات ظاهر شده است. او همچنین در مورد رقابت اولیه در حساب اصلی خود پست می گذارد، از جمله برای تمسخر خانم هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی، به دلیل اظهارات اخیر او مبنی بر اینکه رای دهندگان نیوهمپشایر تصمیم ایوان ها را “اصلاح” خواهند کرد.

من به آیوایی‌ها اعتماد دارم که خودشان تصمیم بگیرند. نیازی به «اصلاح» نیست!» خانم رینولدز در پستی در اکانت اصلی خود در 3 ژانویه نوشت.

در ماه دسامبر، خانم رینولدز از حساب @Kimberl26890376 برای تشویق آقای DeSantis استفاده کرد. “به قول های داده شده 100% عمل شد!” او در یک پست نوشت “رهبر!” او در دیگری نوشت



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *