گروهی که بر مراقبت از کودک متمرکز است، تلاش 40 میلیون دلاری برای کمک به دموکرات ها را برنامه ریزی می کند

یک سازمان سیاسی لیبرال که سیاست‌های اقتصادی را برای خانواده‌های کارگر ترویج می‌کند، کمپین برای اقتصاد دوست‌دار خانواده، 40 میلیون دلار برای انتخاب مجدد رئیس جمهور بایدن و سایر نامزدهای دموکرات برای مجلس نمایندگان و سنا هزینه خواهد کرد.

این برنامه که صبح روز دوشنبه اعلام شد، بزرگترین سرمایه گذاری سیاسی توسط سازمان متحد دموکرات ها است که هدف آن کمک به آقای بایدن و بالا بردن وجهه مسائل اقتصادی مانند هزینه مراقبت از کودکان و مراقبت از سالمندان در مبارزات انتخاباتی 2024 است. در حالی که این نگرانی‌ها برای رای‌دهندگان اصلی‌ترین نگرانی‌ها باقی مانده‌اند، هنوز به عنوان محور اصلی تلاش‌های آقای بایدن برای انتخاب مجدد انتخاب نشده‌اند.

برنامه های این گروه که ابتدا با نیویورک تایمز به اشتراک گذاشته شد، خواستار بسیج طیف گسترده ای از رای دهندگان دموکرات و مستقل در ایالت هایی است که برای انتخابات ریاست جمهوری و کنترل کنگره مهم هستند: جورجیا، مونتانا، نیوهمپشایر، پنسیلوانیا، ویرجینیا و ویسکانسین. . علاوه بر رئیس‌جمهور، کمپین برای اقتصاد دوست‌دار خانواده در نظر دارد از نامزدهای دموکرات حمایت کند که از سیاست‌هایی از جمله مرخصی پزشکی با حقوق خانوادگی، داروهای نسخه‌ای کم‌هزینه و مراقبت از کودکان و مراقبت از سالمندان مقرون به صرفه حمایت می‌کنند.

ساندرا گلدشاین، مدیر اجرایی کمیته اقدام سیاسی این گروه، گفت: «برای یافتن میز آشپزخانه ای که در آن مردم در مورد هزینه های بالای مراقبت و به ویژه مراقبت از کودکان بحث نکنند، سخت خواهید بود. مردم نمی‌دانند بایدن و دموکرات‌ها برای کمک به مواردی مانند مراقبت از کودکان چه کرده‌اند، و به همین دلیل است که ما وارد می‌شویم.»

در اوایل دوره ریاست جمهوری آقای بایدن، دولت بایدن 24 میلیارد دلار برای کمک به باز نگه داشتن مراکز نگهداری از کودکان، به عنوان بخشی از بسته نجات برای مبارزه با همه گیری این وجوه در سپتامبر منقضی شد.

از آن زمان، آقای بایدن به تعهدات اولیه خود مبنی بر مقرون به صرفه کردن مراقبت از کودکان برای خانواده ها عمل نکرد. پیشنهادهایی که می‌توانست برای بیش از شش میلیون کودک 3 و 4 ساله، یارانه مراقبت از کودکان و مراقبت‌های بهداشتی و پرداخت‌های ماهانه برای خانواده‌های دارای فرزند پیش دبستانی فراهم کند، نتوانست حمایت کنگره را جلب کند. آقای بایدن در نهایت این طرح های قانونی را به نفع تقویت زیرساخت ها و هزینه های زیست محیطی کنار گذاشت.

در آوریل، آقای بایدن یک فرمان اجرایی را امضا کرد به آژانس‌های فدرال دستور می‌دهد تا راه‌هایی برای ارزان‌تر کردن و در دسترس‌تر کردن مراقبت از کودکان بیابند، تلاشی برای پیشرفت در وعده متوقف‌شده‌اش.

جی گلن هاپکینز، رئیس هاپکینز هاوس، ارائه دهنده مراقبت از کودکان در ویرجینیا، گفت که بیش از نیمی از کارمندان خود را در طول همه گیری از دست داده است. او برای استخدام معلمان واجد شرایط و ارائه دهندگان مراقبت از کودکان تلاش کرده است.

آقای هاپکینز، که از کمپین برای اقتصاد دوستدار خانواده حمایت می کند، گفت: «جایی که اکنون پس از همه گیری هستیم، بهتر از جایی که قبل از همه گیری بودیم نیستیم. “ما هنوز به دنبال افراد با کیفیت هستیم.”

خانم گلدشاین معتقد است که اگر آقای بایدن دوباره انتخاب شود، تلاش‌های گروهش می‌تواند به ایجاد حرکت سیاسی برای تبدیل سیاست‌های مقرون‌به‌صرفه مراقبت از کودک به واقعیت کمک کند.

او گفت: «ما واقعاً فکر می‌کنیم که راه برای اطمینان از پایان خط پایان، انتخاب آن حزب دموکرات و انجام این کار به گونه‌ای است که نشان دهد این موضوعی است که برای رأی‌دهندگان اهمیت دارد.» ما بر روی ایجاد آن شتاب سیاسی متمرکز هستیم.»

با شروع کمپین 2024 به سمت یک مسابقه مجدد احتمالی بین آقای بایدن و رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ، دیگر سازمان های لیبرال مجموعه ای از هزینه ها را اعلام کردند. VoteVets، گروهی که از جانبازان نامزد انتخابات حمایت می کند، 45 میلیون دلار برای حمایت از آقای بایدن و دیگر نامزدهای دموکرات هزینه خواهد کرد. فوروارد آینده، اصلی‌ترین ابر PAC دموکرات که از پیشنهاد آقای بایدن حمایت می‌کند، دارای یک 250 میلیون دلار آگهی بلیتز برنامه ریزی شده است. ماه گذشته گروه فعال لیبرال MoveOn برنامه 32 میلیون دلاری خود را فاش کرد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *