گروه دموکرات 186 میلیون دلار برای به دست آوردن اکثریت مجلس هزینه می کند

PAC اکثریت مجلس نمایندگان، سوپر PAC دموکرات متحد با نماینده Hakeem Jeffries از نیویورک، رهبر اقلیت مجلس، روز یکشنبه گفت که 186 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی و دیجیتالی برای انتخابات امسال هزینه خواهد کرد که بزرگترین سرمایه گذاری اولیه در تاریخ این گروه است.

این هزینه هنگفت 58 بازار رسانه ای را در 45 منطقه پوشش می دهد و کرسی های جمهوری خواهان در مناطقی را که بایدن در سال 2020 بر عهده داشت و همچنین کرسی های دموکرات ها در مناطقی که دونالد جی. ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به دست آورد، هدف قرار می دهد. این گروه روز یکشنبه گفت که به عنوان بخشی از این برنامه هزینه، 40 میلیون دلار صرف تبلیغات دیجیتال خواهد شد. جزئیات آگهی خرید ابتدا با CNN به اشتراک گذاشته شد.

مایک اسمیت، رئیس PAC اکثریت مجلس در مصاحبه ای در روز یکشنبه، برنامه این گروه را برای سال انتخاباتی امسال به عنوان “یک استراتژی تهاجمی” توصیف کرد. دموکرات ها برای به دست آوردن اکثریت مجلس باید تنها چهار کرسی را به دست آورند و آنها گفته اند که انجام این کار به نژادهای نیویورک و کالیفرنیا بستگی دارد. این گروه بیشترین هزینه را در این ایالت ها برای برکناری دانشجویان سال اول جمهوری خواه آسیب پذیر و حفظ پیام های فراوان – و پرهزینه – مورد نیاز برای نفوذ به رای دهندگان می کند.

آقای اسمیت گفت: “سرمایه گذاری قابل توجه جدیت ما در این انتخابات است.” بخش‌های اصلی که قرار است در پاییز امسال، خواه دموکرات‌ها اکثریت را ببرند یا از دست بدهند، شکست می‌خورند یا شکسته می‌شوند، به نوعی ادغام شده‌اند و بسیاری از آنها در گران‌ترین بازارهای رسانه‌ای کشور اتفاق می‌افتند.»

آقای اسمیت همچنین خاطرنشان کرد که این گروه در مراحل اولیه در تبلیغات در ایالت هایی مانند اوهایو، مونتانا و میشیگان سرمایه گذاری کرده است، جایی که تعداد انگشت شماری از رقابت های انتخاباتی سنای ایالات متحده و حاشیه های کمی برای رقابت های ریاست جمهوری وجود دارد. این امر به‌ویژه بر جذب رأی‌دهندگان در مناطقی با جمعیت سیاه‌پوست، اسپانیایی تبار یا آسیایی آمریکایی، علاوه بر نواحی نوسانی متمرکز است.

دموکرات‌های پول نقد مبالغ هنگفتی را برای محافظت از نامزدهای آسیب‌پذیر در آستانه انتخابات سخت در نوامبر اختصاص می‌دهند. بایدن و متحدانش در بالاترین حد خود، تا کنون جمهوری خواهان را بالاتر برده اند: کمپین انتخاب مجدد رئیس جمهور گفت 192 میلیون دلار در دست دارد، مبلغی که شامل بودجه جمع آوری شده توسط حزب ملی و گروه های متحد می شود. همانطور که آقای ترامپ برای پر کردن شکاف جمع آوری کمک های مالی، مبارزات انتخاباتی خود مبارزه می کرد به فروش 50 میلیون دلاری افتخار می کند از یک جمع آوری سرمایه با دلار بالا که او در روز شنبه در پالم بیچ، فلوریدا میزبانی کرد

اما دموکرات‌ها از نیاز به نامزدهای دورتر از رأی‌گیری برای عملکرد بهتر از آقای بایدن که کاهش محبوبیت او می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود، دوری نکرده‌اند. آقای اسمیت در پاسخ به این سوال که آیا چنین سرمایه گذاری اولیه و بزرگی بازتابی از چالش های درک شده ای است که دموکرات ها برای به اشتراک گذاشتن بلیط با رئیس جمهور با آن مواجه خواهند شد، گفت که این سرمایه گذاری پاسخی به رای گیری ریاست جمهوری نیست.

آقای اسمیت گفت: «این موضوع به جز این واقعیت که ما برای برنده شدن به چهار کرسی نیاز داریم، بازتاب کمتری دارد. ما هیچ چیز را بدیهی نمی دانیم و اکنون سرمایه گذاری ها را در سراسر میدان نبرد مشخص می کنیم.

این تبلیغات تا حد زیادی بر حقوق باروری، اقتصاد و “افراط گرایی” جمهوری خواهان که مانع پیشرفت در واشنگتن شده است، متمرکز خواهند شد. تبلیغات از دوشنبه آغاز می شود. با ادامه کمپین‌ها و ارزیابی مجدد اولویت‌های گروه‌ها، ممکن است تعداد بازارها و میزان هزینه‌ای که گروه هزینه می‌کند نسبت به محل اولیه متفاوت باشد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *