گزارش رویداد جع ابزار منابع انسانی چارگون

رویداد آنل مدیریت منابع انسانی چارگون برگزار . باورمتخصصان حاضر در رویداد، یکپارچگی و ارتباط اتوماتیک در سیستم‌های منابع انسانی، ر و پیشرفت روزافزون کسب‌وکارها را همراه . در واقع گسترش و توسعه سیستم‌های منابع انسانی، سرعت فردهای اداری مرتبط با پرسنل را افزایش داده و منجر کاهش هزینه در سازمان‌ها ه .

گزارش دیجیاتو و نقل از روابط عمومی چارگون، متخصصان حوزه مدیریت و توسعه منابع انسانی در رویداد اول وبینار «جع ابزار منابع انسانی» با موضوع جبران خدمات، در ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ برگزار ، نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مطرح ند.

گفته «سرور رضایی»، مدیر امور مشتریان چارگون یکی از مهم‌ترین جن‌های مدیریت منابع انسانی، تدوین، محاس و ارائه نظام‌مند مزایای مالی و غیرمالی‌ پرسنل در ازای خدمات شغلی‌شان . تدوین و اجرای نظام پرداختی هرچند می‌تواند فرد پیچیده و زمان‌بری با ولی برای اطمینان حاصل ن از رضایت‌مندی و مولد ن کارکنان ضروری .

«شاهین عاضدی»، مالک محصول نرم‌افزارهای منابع انسانی با اشاره تأثیر تجر کارکنان در توسعه و پیشرفت سازمان گفت:

«پژوهش‌ها و تحقیقات در حوزه تجر زیسته کارکنان نشان داده چرا لزوماً یک اقدام مثبت سازمان برای کارکنان، تجر خوی برای تمام پرسنل تلقی نه و هر طرح و اقدامی همواره اثرات جانبی ناخوی برای عده‌ای از کارکنان همراه باید دیده ه و در جهت و تغییر آنها اقدام شود.»

«آتنا امین»، کارشناس و مشاور فروش نیز با اشاره فرد جذب و خدام پرسنل کمک سیستم‌های منابع انسانی توضیح داد: «در مکانیزم یکپارچه منابع انسانی، چیزی سازمان‌ها حتی پیش از خدام افراد آن نیاز دارند، یک ساختار سازمانی در آن تمام چارت سازمانی پیاده‌سازی شود. پس از آن افراد با دسترسی‌هایی دارند می‌توانند براساس پست‌های خالی چارت سازمانی، درخو نیرو ثبت کنند تا بعد از دریافت رزومه وارد مرحله خدام نیرو شوند.»

بسته‌های امکانات رفاهی در سازمان‌ها نقش مهمی در انگیزه‌بخشی کارکنان و ایجاد مزایای رقابتی در جذب نیروهای جدید . «الهام یگانه‌راد»، کارشناس خبره قرار نرم‌افزارهای منابع انسانی باور ، مدیریت امور رفاهی با توجه تنوع زیاد و نظارت‌های بسیار می‌تواند مسئله چالش‌زایی بدل شود. امکاناتی نرم‌افزارهای رفاهی در جع ابزار منابع انسانی ارائه می‌دهد سازمان‌ها کمک می‌کند ضمن اجرای عادلانه آیین‌نامه رفاهی، شفافیت را نیز در فردها همراه کنند.

در بخش دیگر رویداد، «سهیل اسرار»، مالک محصول نرم‌افزارهای منابع انسانی در خصوص مدیریت یکپارچه حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان توضیح داد:

«صحبت و شفافیت در محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل چه در زمان خدمت افراد چه در زمان بازنشستگی یکی از چالش‌هایی هم کاربران حقوق و دستمزد و هم پرسنل هر سازمان با آن درگیرند. سیستم‌های حقوق و دستمزد و بازنشستگی پایان مسیر فردهای منابع انسانی و آخرین گام‌های جع ابزار منابع انسانی در بخش از سیستم طی می‌شود.»

در ادامه وبینار، «علی آب‌روشن»، مشاور و مدرس منابع انسانی پیرامون گذار از شغل‌محوری فردمحوری در سازمان‌های ایرانی سخن گفت: «در حوزه جبران خدمات، از شغل‌محور ن فردمحور ن گذر ه‌ایم. در گذشته همواره تمرکز بر شغل افراد با پیش‌فرض شغل‌های برابر باید پرداخت‌های برابر ه باشند. اما امروزه جای تمرکز روی وظایف، تمرکز بر فرد و شایستگی‌ها و توانایی‌های فرد و در واقع پرداخت برابر مساوی با شایستگی‌ها و مهارت‌های برابر.»

«خشایار رفعتی»، مدیر توسعه BI مزایای فاده از دیتا در داشبوردها و محصولات مبتنی بر BI در سازمان و فردهای منابع انسانی اشاره و افزود: «امروزه گسترش فاده از سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی در سازمان‌ها منجر تسریع و کاهش هزینه‌های عملیات مرتبط با فردهای منابع انسانی ه و مزایای فاده از سامانه‌ها برای مکانیزاسیون فردها برای صاحبان صنایع و سازمان‌ها بسیار توجیه‌پذیر ه .»

در بخش پایانی رویداد نیز سخنرانان سؤالاتی مخاطبان در خصوص مباحث مرتبط با سیستم‌های منابع انسانی مطرح ند پاسخ دادند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *