گفتگویی با کارگردان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی درباره داستان و چالش‌ها

گفتگویی با کارگردان فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی درباره داستان و چالش‌ها

فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” یکی از فیلم‌های پرطرفدار و مورد انتظار سال 2016 بود. این فیلم به کارگردانی برادران روسو و تهیه‌کنندگی کوین فایگی ارائه شد و با بازی کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، و سکارلت جوهانسون در نقش‌های اصلی به تماشاگران عرضه شد.

در این فیلم، داستان متمرکز بر دو قطب متفاوت از تیم اسپرز به نام‌های “کاپیتان آمریکا” و “آیرون مِن” است. داستان اکثراً پیرامون نگرانی کاپیتان آمریکا در مورد نقش و مسئولیتِ افراد با قدرت‌های فوق‌العاده می‌چرخد و درنهایت به تضاد میان این دو شخصیت و جنگ‌های داخلی که بین اعضای تیم اسپُرز بوجود می‌آید، می‌پردازد.

در یک گفتگوی فشتیلی با برادران روسو، که به نویسندگی و کارگردانی این فیلم پرداخته‌اند، آنها درباره داستان و چالش‌های ساخت این فیلم توضیحاتی ارائه دادند. آنها اعلام کردند که از جریان استحضار نسل بعدی استفاده کردند و نمایش دادن رؤیای تازه‌ای از داستان.

برادران روسو به این نکته اشاره کردند که در طول ساخت “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی”، خیلی‌چیزها تغییر کرد. اولین نسخه از این فیلم، که برنده نقدهای خوبی بود، متاسفانه بسیار شبیه به فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” نبود. برای اصلاح این مسئله، آنها برگشتند و به ساختار داستان دست بزنند. روسوها گفتند: “می‌خواستیم همه کاراکترها را مجبور به گرفتن تصمیمات دشوار بکنیم. در این قصه هیچ کس از میدانندگان خودش فارغ نمی‌ماند و همه دچار دل‌سوزی شده و از نظر اخلاقی به مصممانه جدیدی می‌رسند.”

چالش‌ها در ساخت “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” نیز محسوب می‌شود؛ زیرا با تبدیل این داستان مشهور از کمیک به فیلم، برادران روسو باید همه جزییات دقیق را پیدا کرده و آن‌ها را تبدیل به صدا و تصویر کنند. آنها از این امر به عنوان یک فرصت برای خلق چیزی تازه استفاده کردند و در همان زمان وفاداری اصلیت‌های داستان را نیز حفظ کردند تا داستان برای طرفداران کمیک همچنان جذاب باقی بماند.

این فیلم با روایت قوی و خلاف‌گرا توانست توجه مردم را به خود جلب کند و درآمد بالایی را به دست آورد. با استفاده از این داستان هیجان‌انگیز و پرمخاطره، برادران روسو به شکلی منحصربفرد، جنگ داخلی درونی شخصیت‌ها را به تصویر کشیدند و نشان دادند که چگونه تصمیمات سخت می‌توانند دوستی‌ها را به چالش بکشانند و همچنین چگونه اخلاق و نگرش‌های ما شکل حقیقی ما را می‌دهند.
.
منبع : اجتم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *