گلکسی S24 اولترا تنها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه می‌رسد

سامسونگ دیروز از تراشه پرچمدار اگزینوس 2400 رونمایی و شایعات می‌گویند برخی از نسخه‌های سری گلکسی S24 آن مجهز می‌شوند. اما حالا طبق شایعه‌ای جدید، سامسونگ گوشی گلکسی S24 اولترا را تنها اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌کند و در آن خبری از تراشه اگزینوس نخواهد .

سامسونگ در سال‌های گذشته پرچمدارهایش را در دو نسخه با چیپ‌های اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار می‌، اما برای سری گلکسی S23 روند متفاوتی را در پیش گرفت و تمام آن‌ها تراشه اسنپدراگون ند. حالا اما گفته می‌شود برای سری گلکسی S24، سامسونگ دوباره روی سابق خود را در پیش می‌گیرد.

اسنپدراگون 8 نسل 3 در گلکسی S24 اولترا

رندرهای گلکسی S24 اولترا

گفته می‌شود سامسونگ برای گلکسی S24 و S24 پلاس از تراشه‌های اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 فاده می‌کند. کره‌ای‌ها در بازار آمریکای شمالی از چیپ کوالکام فاده خواهند و برای سایر بازارها سراغ تراشه خودشان می‌روند.

روی سامسونگ احتمالاً برای کاربران برند خو نخواهد ؛ چرا در سال‌های قبل کاربران از تفاوت عمل تراشه‌های کوالکام و اگزینوس شکایت می‌ند. ظاهراً همین دلیل کره‌ای‌ها برای گلکسی S24 اولترا روند امسال را در پیش می‌گیرند.

طبق شایعه امروز، سامسونگ در گلکسی S24 اولترا تنها از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 فاده می‌کند و کاربران در هر کشوری باشند، چیپ اگزینوس دسترسی پیدا نخواهند . بنابر خبری از اگزینوس 2400 در گلکسی اس ۲۴ اولترا نخواهد .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *