گوشی تاشو وان پلاس پیش از معرفی، نمایش گذاشته + ویدیو

وان پلاس قصد ‌زودی از اولین گوشی تاشو خود با نام OnePlus Open رونمایی کند. در حالی هنوز ‌طور دقیق مشخص نه دستگاه چه زمانی وارد بازار خواهد ، اکنون وان پلا‌س کمپین تبلیغاتی را برای اولین گوشی تا‌شو خود با حضور یک هنرپیشه هندی آغاز ه .

در حالی اکثر شرکت‌های تولیدکننده اعلامیه‌های خود را از طریق شب‌های اجتماعی اعلام می‌کنند، اما وان پلاس روی دیگری را پیش گرفته . شرکت عملاً یک دستگاه OnePlus Open را «انوشکا شارما»، بازیگر هندی داده و از او خوه تا آن را ‌طور کاملاً واضح و مشخص دیگران نشان دهد. از کمپین تبلیغاتی متفاوت با حضور بازیگر هندی دو ویدیو منتشر ه در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده .

گوشی تاشو وان پلاس Open

در طول ویدیوها شارما گوشی تاشو وان پلاس را در دست خود گرفته و آن را باز می‌کند، اما دستگاه از نزدیک قابل مشاهده نیست. همچنین احتمال وجود گوشی ‌طور کلی خاموش با یا با یک نمونه ساختگی از آن مواجه باشیم، اما ‌هرصورت وان پلاس تصمیم گرفته طریق گوشی خودش را تبلیغ کند، و احتمالاً تا معرفی آن فاصله چندان زیادی نه باشیم.

البته تنها نکته‌ای از ویدیوها می‌توان درباره گوشی تاشو وان پلاس Open متوجه ، ماژول دوربین دایره‌ای نسبتاً بزرگ آن شاید شما را نیز یاد شیائومی 13 اولترا بیندازد.

در جدیدترین شایعات مربوط گوشی گفته ه وان پلاس Open احتمالاً ماه آینده میلادی معرفی خواهد . شرکت همچنین قول داده ‌زودی جزئیات بیشتری در مورد مشخصات اولین گوشی تاشوی خود در وب‌سایت رسمی وان پلاس، انجمن‌های وان پلاس و کانال‌های رسمی و شب‌های اجتماعی شرکت منتشر کند. علاوه‌بر، شرکت چینی ظاهراً دلیل تغییر پنل نمایشگر دستگاه برنامه‌های خود را تأخیر انداخته و دستگاه ابتدا قرار ه تا زودتر معرفی شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *