گوگل با همکاری اچ‌پی در هند لپ‌تاپ‌های کروم‌بوک تولید خواهد

مدیرعامل آلفابت رسماً اعلام گوگل با همکاری اچ‌پی (HP) برای اولین‌بار تولید کروم‌بوک در خاک هند را آغاز خواهد . با برنامه، دانش‌آموزان و دانشجویان هندی می‌توانند با هزینه‌ای کمتر محصولات کاربردی دسترسی پیدا کنند.

«ساندار پیچای»، مدیرعامل آلفابت و گوگل، در صفحه شخصی خود در شب اجتماعی ایکس اعلام شرکت درحال همکاری با اچ‌پی برای تولید کروم‌بوک در هند . برنامه ظاهراً در رای برنامه دولت هند موسوم Make in India اجرا می‌شود توسعه کارخانه‌ها در هند را دنبال می‌کند.

آغاز تولید کروم‌بوک‌های گوگل و اچ‌پی از امروز در هند

کروم‌بوک‌های گوگل با همکاری اچ‌پی در مرکز Flex Facility در نزدیکی کلان‌شهر «چنای» ساخته می‌شود اچ‌پی از سال 2020 لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ خود را در آنجا تولید می‌کند. تولید کروم‌بوک‌های جدید از امروز، دوم اکتبر 2023، آغاز می‌شود و قرار پاسخگوی نیاز بخش آموزش هند با.

لپ‌تاپ‌ها از سیستم‌عامل ChromeOS فاده خواهند ، با قابلیت‌های دسترسی‌پذیری داخلی و ویژگی‌های امنیتی برای فاده‌های تحصیلی تولید می‌شوند. همکاری می‌تواند نرخ فاده از فناوری در مدارس هند را بالا ببرد و تحول دیجیتال در حوزه آموزش کشور کمک کند.

برنامه همچنین گوگل کمک خواهد تا در بازار لپ‌تاپ‌های هند رقابت تری با تولیدکنندگان محصولات ویندوزی نظیر دل و ایسوس ه با. ‌علاوه، راتژی نفع دولت هند خواهد از طریق یک برنامه 2 میلیارد دلاری سعی غول‌های فناوری را احداث خط تولید در کشور ترغیب کند.

از زمان تید تنش‌ها میان آمریکا و چین، بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری ‌دنبال گسترش خطوط تولید خود کشورهای دیگر ه‌اند. هند با جمعیت 1.4 میلیارد نفری و اقتصاد درحال‌توسعه، یکی از ترین گزینه‌ها برای شرکت‌ها محسوب می‌شود و حالا گوگل بزرگ‌ترین نامی می‌خواهد تولید محصولات خود در کشور بپردازد.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *