گوگل درخو متا برای آوردن پلی ور هدست VR کوئست را نپذیرفت

هدست واقعیت مجازی متا راهی طولانی برای ن نقطه فعلی پیموده . لیست برنامه‌های در دسترس هدست، تنوع و تعداد بالایی . اما شرکت ‌راحتی نقطه نه . آن‌ها ظاهراً در گذشته برای افزایش تعداد برنامه‌ها از گوگل درخو ه ند تا پلی ور را هدست کوئست بیاورد، اما گوگل پیشنهاد را نپذیرفت.

«اندرو باسورث»، مدیر ار فناوری متا، اخیراً در ستاگرام از کاربران خو تا هر سؤالی دارند، بپرسند تا او هم پاسخ دهد. در پرسش‌وپاسخ‌ها در مورد هدست واقعیت مجازی کوئست و برنامه‌های دوبعدی اندروید در کوئست 3 بحث . درحال‌حاضر هدست‌های واقعیت مجازی با سیستم‌عامل اصلاح‌ه اندروید اجرا می‌شوند و از نصب برنامه‌های اندروید نیز پشتیبانی می‌کنند. اما ‌طور رسمی، تنها تعداد بسیار کمی از برنامه‌های اندروید برای دانلود در دسترس آن‌ها هستند.

پلی ور در هدست‌واقعیت مجازی متا

ظاهراً متا پیش‌تر مستقیماً از گوگل برای آوردن اپ‌های بیشتر هدست خود کمک خوه . باسورث در جلسه پرسش‌وپاسخ خود توضیح داد انتقال برنامه‌های اندروید کوئست مسئله اصلی نیست، زیرا توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های موجود را برای اجرا در کوئست تغییر دهند. درعوض مسئله توزیع برنامه‌ه؛ همین دلیل متا از گوگل خو تا پلی ور را کوئست بیاورد، اما گوگل تمایلی کار ن. احتمالاً رد درخو پشت‌پرده‌هایی ه با ما از آن بی‌اطلاع هستیم.

باسورث می‌گوید: «توسعه‌دهندگان اندرویدی APK دارند و فایل آن‌ها روی تلفن‌های اندرویدی اجرا می‌شود، بدون هیچ مانعی می‌توانند آن را هدست واقعیت مجازی کوئست بیاورند. آن‌ها فقط باید APK را برای ما ارسال کنند تا در صورت لزوم، با اعمال تغییراتی آن را نسخه VR تبدیل کنیم.»

قابل‌توجه نسخه VR پلی ور برای مدت کوتاهی در هدست DayDream گوگل در دسترس ، اما مدت‌ه پلتفرم واقعیت مجازی مبتنی بر اندروید DayDream و پلی ور آن تعطیل ه .

هدست واقعیت مجازی کوئست 3 اکنون با قیمت 499 دلار در دسترس .



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *