گوگل قابلیت‌های هوش مصنوعی Bard را دستیار شخصی خود اضافه می‌کند

گوگل در ادامه رویداد خود پس از معرفی سری پیکسل 8 ‌سراغ ‌روزرسانی‌های خود در زمینه هوش مصنوعی رفت و ادغام دستیار خود با Bard را اعلام . تجر جدید گوگل از آن با عنوان «Assistant with Bard» یاد ه ، قابلیت‌های دلال بارد را با Google Assistant ترکیب می‌کند.

گوگل قصد تجر جدید را برخی سرویس‌های خود مانند جیمیل و گوگل داکس اضافه کند و می‌توانید از صدا، متن و تصاویر برای تعامل با Assistant With Bard فاده . غول موتور جستجو می‌گوید قابلیت در ماه‌‌های آینده برای اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد .

مثالی از نحوه کار Assistant With Bard

در اندروید، Assistant with Bard نوید تجر‌ای مفیدتر را در گوشی‌های کاربران ارائه می‌کند. گوگل همچنین چندین مثال از نحوه کار تجر نمایش داده . ‌عنوان مثال، اگر قصد دارید عکسی از یک سگ دوست‌نی را در شب‌های اجتماعی منتشر ، می‌توانید با کمک قابلیت برای آن یک کپشن مناسب بنویسید. در تصاویر زیر می‌توانید نحوه انجام کار را مشاهده :

نکته قابل‌توجه دیگر رابط کاربری Assistant with Bard در بالای تمامی برگه‌های دیگر ‌صورت شناور ظاهر می‌شود و گوگل از آن ‌عنوان یک «روش کاملاً جدید برای تعامل با گوشی خود» یاد ه .

گوگل هنوز جزئیات بیشتری در مورد نحوه عمل Assistant With Bard و کارهایی می‌توان با آن انجام داد را فاش نه . همچنین مشخص نیست آیا شرکت قصد گوگل یسنت را بازنشسته کند و در آینده فقط روی Assistant With Bard تمرکز کند یا خیر.

گفته غول فناوری، تجر هم‌اکنون مراحل آزمایش اولیه خود را طی می‌کند و ‌زودی در اختیار آزمایش‌کنندگان اولیه قرار خواهد تا بازخورد خودشان را ثبت کند. سپس طی چند ماه آینده، عموم کاربران اندروید و iOS آن دسترسی پیدا خواهند .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *