یاهو اوایل 2024 برای رقابت با گوگل از موتور جستجوی جدید خود رونمایی می‌کند

یاهو (Yahoo) احتمالاً قصد با راه‌اندازی تجر جدیدی از موتور جستجوی خود در اوایل سال 2024، بازار موتورهای جستجو بازگردد. انتظار می‌رود تا تجر جدید با طراحی مجدد و تغییر نام تجاری موتور جستجوی یاهو همراه با و سپس در اواخر سال ویژگی‌های پیشرفته‌تری برای آن معرفی شود.

ابتدا «بری شوارتز»، روزنامه‌نگار صنعت فناوری، موضوع اشاره یاهو در هفته‌های ابتدایی سال 2024 از موتور جستجوی جدید خود رونمایی خواهد . پس از آن حساب رسمی Yahoo Search در ایکس نیز نسبت ادعای او واکنش نشان داد و گفت: «گوش‌‌زنگ باشید.»

رقابت گوگل و یاهو از گذشته تا امروز

گوگل و یاهو در زمان‌های گذشته رقابت جدی با یکدیگر در بازار موتورهای جستجو ه‌اند. درنهایت گوگل ‌دلیل فناوری پیشرفته، تمرکز بر نوآوری و تمایل ریسک‌ن پیروز . در مقابل، یاهو ‌کندی تطبیق پیدا و موقعیت خود را در برابر یک رقیب فعال‌تر از دست داد. با‌وجود، می‌توان ادعا رقابت دو شرکت نقش زیادی در توسعه ترنت ه .

یاهو از زمان تأسیس در سال 1995 یکی از پیشگامان اصلی بازار موتورهای جستجو ه . حالا با معرفی تجر جدید، شرکت امیدوار بتواند جایگاه خود را در بازار جستجو بازیابی کند.

طبق آمارهای ارائه‌ه، تا اکتبر سال 2023 گوگل با سهم بازار 91.55 درصدی همچنان برترین موتور جستجوی جهان محسوب می‌شود. پس از آن نیز بینگ و یاندکس ‌ترتیب 3.11 و 1.83 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند.

تجر جدید موتور جستجوی یاهو انتظار می‌رود در هفته‌های ابتدایی سال 2024 راه‌اندازی شود. احتمالاً طی ماه‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره آن خواهیم .



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *