یوتوب ابزارهای هوش مصنوعی مولد ازجمله یک چت‌بات را آزمایش می‌کند

گوگل درحال آزمایش ابزارهای هوش مصنوعی مولد جدیدی برای یوتوب . در آزمایش‌هایی در زمینه درحال انجام ، هوش مصنوعی می‌تواند خلاصه‌ای از مباحث مطرح‌ه در بخش نظرات یک ویدیو ارائه کند. همچنین ‌نظر می‌رسد یوتوب درحال کار روی چت‌باتی می‌تواند در حین تماشای ویدیو سؤالات شما درباره آن پاسخ دهد.

یوتوب برای حفظ جایگاه خود ‌عنوان پرطرفدارترین پلتفرم ‌اشتراک‌گذاری ویدیو روی قابلیت‌های جدیدی کار می‌کند. بخشی از تلاش‌ها کار روی ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای خراج خلاصه کامنت‌ها و چت‌باتی برای گفت‌وگو درباره ویدیوها برمی‌گردد.

ابزار هوش مصنوعی خلاصه‌سازی کامنت‌ها کاربران کمک می‌کند تا سریع‌تر در جریان محتوای نظرات سایر کاربران قرار بگیرند و بیشتر در بخش مشارکت ه باشند. تولیدکنندگان محتوا نیز راحت‌تر می‌توانند از دیدگاه‌های مخاطبان خود آگاه شوند.

ویژگی درحال‌حاضر ‌صورت محدود برای تعدادی از ویدیوهای انگلیسی‌زبان، ‌خصوص آن‌هایی تعداد زیادی کامنت دارند، فعال ه . کاربران می‌توانند در برخی ویدیوها حتی کامنت‌ها را براساس موضوع مرتب کنند.

گوگل می‌گوید کاربران یوتوب پریمیوم ‌زودی می‌توانند از لینک ویژگی‌های جدید را آزمایش کنند.

چت‌بات هوش مصنوعی مولد برای ویدیوهای یوتوب

دومین قابلیت هوش مصنوعی مولدی یوتوب روی آن کار می‌کند، یک چت‌بات . کاربران می‌توانند در حین تماشای ویدیوها از چت‌بات فاده کنند و سؤالات خود را از آن بپرسند. همچنین می‌توان از چت‌بات برای دریافت محتواهای مشا با یک ویدیو فاده .

وجه تمایز چت‌بات با سایر ابزارهای مشا مثل گوگل بارد ‌راحتی می‌توانید در حین پخش ویدیو از آن فاده و کار تجر تماشای ویدیوها را مختل نمی‌کند.

چت‌بات یوتوب نیز تنها در دسترس گروه کوچکی از کاربران برای تعداد محدودی از ویدیوها قرار . گوگل در هفته‌های آینده کاربران آمریکایی دستگاه‌های اندرویدی اشتراک یوتوب پریمیوم دارند، اجازه خواهد داد تا برنامه آزمایشی ملحق شوند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *