یک خودرو و بقایای یک مرد گم شده از سال 2013 پیدا شد

یک روز صبح در اواخر دسامبر 2013، دونالد ال اروین، یک جانباز معلول 59 ساله، به همسرش گفت که می خواهد سیگار بخرد.

او اغلب قبل از سحر از خواب بیدار می شد و به شدت سیگار می کشید. او دوباره به خواب رفت. مدتی بعد از ساعت 6 صبح، آقای اروین سوار هیوندای نقره ای خود شد و خانه متحرک خود را در اوزارکس مرکزی ترک کرد.

او هرگز برنگشت.

برای نزدیک به یک دهه، خانواده آقای اروین، همراه با برخی از دوستان و مردم محلی، دریاچه‌ها و دره‌های منطقه تپه‌ای نزدیک خانه‌اش در Camdenton، Mo. را برای یافتن سرنخ‌ها جستجو کرده‌اند. ایوون اروین-بوون، خواهر آقای اروین، در مصاحبه ای گفت: “من نه سال توقف نکردم.” وی خاطرنشان کرد که او حداقل دو بار در سال برای جستجو از خانه خود در کانزاس سیتی سفر می کند. همسر آقای اروین از آن زمان درگذشت.

در سال گذشته، خانم اروین بوون، 62 ساله، شروع به از دست دادن قدرت کرده بود. او گفت: «من یک بار به دنبال برادرم نرفتم. “من به معنای واقعی کلمه آن را در دستان خدا قرار دادم.”

سپس، ماه گذشته، خانم اروین-بوون از یک دوست تماس گرفت: یک غواص ماشین برادرش را در حدود پنج مایلی خانه اش، غوطه ور در یک برکه پیدا کرده بود. طبق یک گزارش، این خودرو، یک Elantra 2002، در 16 دسامبر از یک ملک خصوصی در جنوب شهرستان کامدن بازیابی شد. انتشار خبر از مقامات محلی چند روز بعد، کارآگاهان و سگ های جسد بقایای انسانی کشف شده مقامات گفتند و یک لگن مصنوعی که با آقای اروین مطابقت داشت.

غواص، جیمز هینکل، در مصاحبه ای گفت که حدود دو سال پیش از این قضیه آگاه شد و به طور روشمند جستجوی آب در نزدیکی خانه آقای اروین را در یک کایاک مجهز به تجهیزات سونار و همچنین با یک پهپاد آغاز کرد.

بعد از ظهر 14 دسامبر، آقای هینکل، تیم جستجو و بازیابی داوطلبانه غواصی او یک کانال یوتیوب را اجرا می کند، تصمیم به جستجوی حوضچه ای در یک ملک خصوصی گرفت که متوجه یک لاستیک شناور در آب شد. او گفت: “این نوع اعصاب من را به هم ریخت.” سپس با استفاده از یک پهپاد، آقای هینکل یک جسم سبک و مربعی شکل را در آب مشاهده کرد. زمانی که او شروع به نزدیک‌تر کردن پهپاد کرد، اضافه کرد: «بی‌تر و بیشتر شبیه یک ماشین به نظر می‌رسید».

دو روز بعد، آقای هینکل با کایاک خود، یک دوربین شناور و یک آهنربا که به طناب بسته شده بود، به ملک بازگشت و به عنوان راهنما روی ماشین انداخت. معاونان و کارآگاهان کلانتر به همراه غواصان آتش نشانی محل توانستند خود را به خودرو برسانند و پلاک آن را با پلاک آقای اروین مطابقت دهند. سپس یک شرکت یدک کش محلی به بیرون آوردن وسیله نقلیه از حوض کمک کرد.

این کشف تلخ ترکیبی گیج کننده از بسته شدن، شادی و عذاب دوباره برای افرادی که سال ها را سپری کرده اند به ارمغان آورده است. در جستجوی آقای اروین. خانم اروین بوون، خواهرش، گفت: «این یک دلشکستگی جدید است. “با وجود اینکه در قلبم می دانستم که او رفته است – پذیرش واقعیت چیز دیگری است.”

او گفت که آقای اروین، که به “دونی” نیز معروف بود، در طول جنگ ویتنام در نیروی دریایی خدمت کرد و بعداً به گرجستان نقل مکان کرد. اما یک بیماری نادر منجر به از دست دادن پای او شد. او گفت که در نهایت، آقای اروین شغل خود را به عنوان برنامه نویس در میتسوبیشی از دست داد.

در نهایت، آقای اروین، همسر و پسرش به یک خانه نقلی در اوزارکس نقل مکان کردند. خانم اروین بوون گفت، اندکی قبل از مرگ آقای اروین، او متوجه شد که احتمالاً باید پای دوم خود را قطع کند. او افزود: «برادرم کاری را انجام داد که انجام داد زیرا نمی‌خواست سربار کسی باشد.

او افزود: “مردم همیشه می گویند وقتی آن عزیز را پیدا می کنید، بسته می شوید.” «نه نمی‌دانی، زیرا هرگز نخواهی فهمید.»

بیش از 24000 نفر مفقود باقی بماند در سراسر ایالات متحده، بر اساس سیستم ملی افراد گمشده و ناشناس. سایر موارد سرماخوردگی توسط آماتورها در نزد مسئولان حل شده است. در سال 2021، یک یوتیوبر یک ماشین پیدا کرد متعلق به دو نوجوان تنسی که 21 سال ناپدید شده بودند. یکی دیگر گروه غواصی جستجو و بازیابی ادعا می کند که به حل 29 مورد از این دست کمک کرده است.

خانم اروین بوون گفت که امیدوار است داستان خانواده‌اش دیگران را در موقعیت‌های مشابه تشویق کند که امید خود را از دست ندهند. او گفت: «هرگز از نگاه کردن دست نکشید، پاسخ آن بیرون است. “هرگز تسلیم نشوید.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *