یک نوزاد مرده در فرودگاهی در سال 2005 پیدا شد. مادرش به تازگی دستگیر شد.

این نوزاد مرده در سطل زباله در حمام زنان در فرودگاه اصلی فینیکس در 10 اکتبر 2005 پیدا شد. پلیس گفت که نوزاد در روزنامه و حوله پیچیده شده بود و در یک کیسه پلاستیکی از هتل ماریوت فرو رفته بود. .

کارآگاهان بلافاصله تحقیقات در مورد مرگ این کودک را که به نام بیبی اسکایلار معروف شد، آغاز کردند. پزشکی قانونی دو روز پس از اینکه نوزاد مشخص شد خفه شده و قربانی قتل شده است. اما سرنخ های پرونده در نهایت خشک شد و تحقیقات برای سال ها خاموش ماند.

روز سه شنبه، بیش از 18 سال پس از کشف وحشتناک در ترمینال 4 فرودگاه بین المللی فونیکس اسکای هاربر، مقامات در یک کنفرانس خبری اعلام کردند که مادر نوزاد، آنی اندرسون، 51 ساله، از ایالت واشنگتن را شناسایی و دستگیر کرده اند. به قتل درجه یک در مرگ کودک متهم خواهد شد.

ستوان جیمز هستر از اداره پلیس فونیکس گفت که خانم اندرسون روز سه شنبه در واشنگتن در بازداشت بود و در انتظار استرداد به شهرستان ماریکوپا در آریز بود. کنفرانس خبری.

از جمله سرنخ های معدود و اولیه ای که پلیس داشت، کیسه پلاستیکی بود که جسد نوزاد در آن پیدا شده بود. ستوان هستر گفت که این کارآگاهان را بر آن داشت تا در مورد هتل های ماریوت در منطقه فینیکس تحقیق کنند. اما این سرنخ ها و دیگران ناموفق بودند.

ستوان هستر گفت، سپس، در سال 2019، پلیس فونیکس با FBI برای استفاده از تبارشناسی ژنتیکی، ابزاری نوظهور در حل موارد سرد، برای بررسی معمای Baby Skylar همکاری کرد.

دن هوران، یک مامور ویژه نظارتی با دفتر میدانی FBI در فینیکس، در کنفرانس خبری گفت که این دو آژانس از فرآیندی به نام تبارشناسی ژنتیکی تحقیقی استفاده کردند که از شواهد DNA موجود از یک فرد ناشناس استفاده می‌کند و سعی می‌کند اعضای خانواده را بر اساس پیدا کند. پایگاه‌های اطلاعاتی تبارشناسی در دسترس عموم

با انجام این کار، دو آژانس توانستند یکی از بستگان احتمالی Baby Skylar را پیدا کنند. مامور هوران گفت که آن بستگان، که مقامات او را شناسایی نکردند، پذیرفتند تا نمونه ای از DNA خود را برای یک بار استفاده با مقامات به اشتراک بگذارند.

مقامات گفتند که در ژانویه 2022، بازرسان به ایالت واشنگتن سفر کردند و در آنجا حکم بازرسی را اجرا کردند و با خانم اندرسون مصاحبه کردند. ستوان هستر گفت که خانم اندرسون تایید کرد که او مادر بیبی اسکایلار است و به پلیس گزارشی از آنچه اتفاق افتاده بود ارائه کرد.

ستوان هستر گفت: “ما یک کودک مرده داریم، یک مادر شناسایی شده داریم و اظهارات او را داریم.”

مقامات از به اشتراک گذاشتن جزئیات حساب خانم اندرسون خودداری کردند. از تحقیقات، مقامات دریافتند که خانم اندرسون در اکتبر 2005 برای کسب و کار برای یک بوت کمپ در املاک و مستغلات از فینیکس بازدید کرده است و به احتمال زیاد، کودک، ستوان هستر، در فرودگاه به دنیا نیامده است.

روز سه شنبه بلافاصله مشخص نشد که آیا خانم اندرسون وکیل دارد یا خیر.

ستوان هستر گفت که در طول تحقیقات، مقامات همچنین توانستند پدر نوزاد را شناسایی کنند و مشخص شد که او “مجرم جنایی” ندارد. مقامات نامی از پدر نبردند.

گروهبان راب شرر از اداره پلیس فونیکس روز سه‌شنبه گفت که این تحقیقات “بسیاری از افراد را در سطوح مختلف این بخش و فراتر از آن تحت تاثیر قرار داده است” و “با تعداد زیادی از افسران که درگیر بوده‌اند، همراه خواهد بود.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *