۲. کلاه خود را بردارید و وارد جنگل‌های دست نیافتنی اردبیل شوید

با معطفی از قسمت‌های فراموش شده از دنیای بیرونی واقع در شمال‌غربی ایران، بیایید به دنیایی سر بزنیم که کمتر در مسیرهای گردشگری عامه‌پسند یافت می‌شود. اردبیل، شهری پراز تاریخ و فرهنگ، با دلهای پاک و طبیعت‌های دست‌نیافتنی کنار هم به یک ترکیب رویایی تبدیل شده است. وقت آن رسیده است تا کلاه خود را بردارید و به جواهری نایاب در دل جنگل‌های اردبیل سفر کنید.

فراموش کنید کمپینگ‌های عادی و روتین! ما قصد داریم شما را به قلب وحشی و تمام عجایب جنگلی اردبیل ببریم. از غزل و زمین‌آباد تا میانه، متنفر از مرورگر صخره‌های اردبیل به گورستان سده‌های قدیمی نیلوفر رودبار و تپه‌های زبر و زمین‌پوش عجیب دلهای سخت جنگل‌ها، هر گوشه و کناری از جنگل‌های اردبیل خالی از سحر و جادو نیست.

اولین پیشنهاد ما باتوجه به الگوهای جدید گردشگری، متمایل به دریافت تجربه‌ای خالص از طبیعت است. هر کیلومتر جاده‌ی عبوری برای رسیدن به اردبیل، هیجان باری در بر دارد. آنجا که جنگل‌های بلندآوازه ایران را خواهید یافت. از روستاهایی که در آغوش جنگل خداوند گسترده شده‌اند، عبور نکنید. این رویاهای دخترانه را در کنار خود با خود ببرید. درختان قدیمی با منازل کوچک خود می‌چرخند و احساس خواهید کرد که شما نیز در دل یک رویا قرار دارید.

جمع نمودن آواز جنگل‌ها مراحل اولیه سفر به دل جنگل‌های اردبیل است. به خانه‌ی قرمز، سرابها و رودخانه‌ها، کهکشانی زمینی، تپه‌ها و روستاها بپیوندید. اردبیل غواصی عمیق در دنیای فانتزی سبز است. وجود داشتن در این دنیای زیبا احساساتی عمیق و آرامش بی‌نهایتی به شما منتقل خواهد کرد.

جاده‌ی تاریک و بن بست به انتهای منطقه راجعان، دلی سرسبز با امکانات رایگان برای کمپینگ و نقاط زیارتی است. جنگل‌های آسانسور در شمال را شکار کنید و درب جاده‌ی عمومی را رها کرده و به سوی نور خورشید درحال مرگفتادن بپیوندید. برگهای رنگارنگ و درختان بلند و سرسبز مانند یک دستان پدرانه شما را در خود جای داده و به شما اعتنا کرده اند. برای کمی از زمان بگذارید به ایده‌آل‌های خویش رها شوید و در جو سرسبز جنگل آرام شوید.

هنگامی که در دل جنگل قدم می‌گذارید، راهی راست به سمت دلداری و شگفتی پنهان خواهید یافت. عشق در هوا بویید. رسیدن به یک مخازن عظیم آب نوشیدنی، که هر سانتیمتر آن با انرژی طبیعت بار شده است. از جیوه‌های بار دیگر، صدای موج‌های همیشه حرکت در لب برپا می‌شود. مناظری چشم نواز و تاریخ عمیق در خانه‌های خراب سده قدیمی اردبیل درانتظار شما است.

به این ترتیب، برای تفریح در جنگل‌های اردبیل و دسترسی به خویشتن، می‌توانید کلاه خود را بردارید و به جواهر نایابی از جنگل‌های دره گل‌مادری بیفزایید. با صدای آب جاری و بوی گل‌های دست‌نیافتنی که در هوا خواهید گذاشت، لحظاتی خوشی را در رهایی و آرامش خواهید پدید آورد.
.
منبع : اجتم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *