🎩 فیلم تلافی | ۱۳۵۶ | کانال بیکی‌ها 🎩



پر طرفدارترین فیلم رنگی شده‌ی بیک ایمانوردی را در این لینک ببینید 👇🎨

🎩 فیلم تلافی | ۱۳۵۶ | پروین سلیمانی و بهمن مفید | بیکی‌ها 🎩

🎬 خلاصه داستان 👇
مریم سرپرستی خواهرش گلی را به عهده دارد. احمد جوان زحمتكشی است كه به گلی علاقه دارد؛ اما گلی با جوان شیادی به نام فرهاد رابطه دارد و از او آبستن است. فرهاد دوست ناصر است،‌ كه پس از فوت همسرش از دختر بیمارش سودابه مراقبت می كند. ناصر برای تهیه ی درمان قلب بیمار دخترش از فرهاد كمك می خواهد. در این اثنا گلی، كه حاضر نیست بچه اش را سقط كند، بر اثر تصادف كشته می شود، ‌و فرهاد به ناصر پیشنهاد می دهد كه با معرفی كردن خود به عنوان فاسق گلی او هزینه ی درمان سودابه را خواهد پرداخت. ناصر می پذیرد و پس از محاكمه محكوم می شود. مریم برای گرفتن انتقام از ناصر پرستاری سودابه را به عهده می گیرد؛ اما در آخرین لحظه از كشتن دخترك صرف نظر می كند. ناصر پس از آزادی همراه دخترش به محل كار مریم می رود، و توضیح می دهد كه او خواهرش را اغفال نكرده است. مریم، كه كماكان درصدد گرفتن انتقام از ناصر است، با او ازدواج می كند، تا پس از ازدواج با وانمود كردن به فحشا ناصر را رسوا كند. ناصر همسرش را منع می كند و او را سراغ فرهاد می برد و فرهاد در عالم مستی فاش می كند كه فاسق گلی بوده است. با حضور مأموران پلیس فرهاد دستگیر می شود و مریم و ناصر زندگی جدیدی را آغاز می كنند.

🚀برای دیدن فیلم و کلیپ‌های نایاب کلیک کنید
https://www.youtube.com/channel/UCARv94xbP6rgDPc_qilhkjQ/videos?view=0&sort=p

📼فیلم‌های صحنه‌دار بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های عاشقانه بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های خاطره‌انگیز بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های رقص و آواز بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های اکشن بیک ایمانوردی🧨

🧔🏻 فیلم های خاطره انگیز بهمن مفید 🧔🏻

🎩 کانال رسمی بیکی‌ها به منظور قدردانی از زحمات یکی از پرتلاش‌ترین بازیگران مهم سینمای ایران، رضا بیک‌ایمانوردی فعالیت خود را شروع کرده است. هدف این کانال گردآوردن آثار بی‌نظیر این هنرمند یکتا و دوستداران او زیر یک چتر است.

🎭 رضا بیک‌ایمانوردی در ۲۵ خرداد ۱۳۱۵ در تهران متولد شد. وی فعالیت هنری را سال ۱۳۳۷ آغاز کرد. بیک در سال ۱۳۴۰ در اولین نقش زندگی سینمایی خود بازی کوتاهی در فیلم فریاد نیمه شب بازی کرد. رضا بیک‌ایمانوردی بعد از ورود به صحنه سینما با اجرای نقش‌های مختلف (بازیگری و کارگردانی) در بیش از یکصد و پنجاه فیلم سینمایی، به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی، به محبوبیت ویژه‌ای دربین مردم دست یافت و لقب “مرد هزار چهره سینما” را کسب کرد.

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *