🎩 فیلم مکافات | ۱۳۵۲ | کانال بیکی‌ها 🎩



برای دیدن مسترکلاس رایگان اساتید صفحه نو کلیک کنید: https://www.youtube.com/@Safheyeno?sub_confirmation=1

پر طرفدارترین فیلم رنگی شده‌ی بیک ایمانوردی را در این لینک ببینید 👇🎨

🎩 فیلم مکافات | ۱۳۵۲ | جلال پیشواییان و منوچهر وثوق | بیکی‌ها 🎩

🎬 خلاصه داستان 👇
مرتضی (بهمن مفید) از طلا (مستانه جزایری) خواستگاری می كند، غافل از این كه برادرش مجتبی (منوچهر وثوق) نیز عاشق طلا است. مجتبی و مرتضی با صابر (حسین گیل) و برادرش اكبر جوشی (مهدی فخیم زاده) درگیر می شوند، و پس از زخمی شدن صابر مجتبی خود را به عنوان ضارب او معرفی می كند و دستگیر می شود. مرتضی با طلا ازدواج می كند، و صابر بر اثر زخمی كه برداشته مقطوع النسل شده و در صدد انتقام برمی آید. مجتبی، پس از آزادی، طلا را با مرتضی می بیند و به تصور این كه برادرش به او خیانت كرده دچار سوء تفاهم می شود. صابر و اكبر از این موقعیت استفاده می كنند و آتش بیار معركه می شوند، و دو برادر را رو در روی هم قرار می دهند. مجتبی طبق نقشه ی صابر برادرش را به خانه ی صابر می كشاند، و طلا به دنبال آنها می رود. صابر و اكبر مرتضی را مصدوم می كنند، و مجتبی پس از توضیح طلا مبنی بر این كه مرتضی شوهرش است به كمكش می رود، و پس از كشتن اكبر به ضرب چاقوی صابر از پا درمی آید. صابر نیز با گلوله ی مأموران پلیس كشته می شود.

🚀برای دیدن فیلم و کلیپ‌های نایاب کلیک کنید
https://www.youtube.com/channel/UCARv94xbP6rgDPc_qilhkjQ/videos?view=0&sort=p

📼فیلم‌های صحنه‌دار بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های عاشقانه بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های خاطره‌انگیز بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های رقص و آواز بیک ایمانوردی🧨

📼فیلم‌های اکشن بیک ایمانوردی🧨

🧔🏻 فیلم های خاطره انگیز بهمن مفید 🧔🏻

🎩 کانال رسمی بیکی‌ها به منظور قدردانی از زحمات یکی از پرتلاش‌ترین بازیگران مهم سینمای ایران، رضا بیک‌ایمانوردی فعالیت خود را شروع کرده است. هدف این کانال گردآوردن آثار بی‌نظیر این هنرمند یکتا و دوستداران او زیر یک چتر است.

🎭 رضا بیک‌ایمانوردی در ۲۵ خرداد ۱۳۱۵ در تهران متولد شد. وی فعالیت هنری را سال ۱۳۳۷ آغاز کرد. بیک در سال ۱۳۴۰ در اولین نقش زندگی سینمایی خود بازی کوتاهی در فیلم فریاد نیمه شب بازی کرد. رضا بیک‌ایمانوردی بعد از ورود به صحنه سینما با اجرای نقش‌های مختلف (بازیگری و کارگردانی) در بیش از یکصد و پنجاه فیلم سینمایی، به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی، به محبوبیت ویژه‌ای دربین مردم دست یافت و لقب “مرد هزار چهره سینما” را کسب کرد.

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *