🔴 هر هفته 400 سکه ! تمام راه های گرفتن سکه رایگان در ای فوتبال موبایل ، ای فوتبال کوین رایگان ! 🔥



رفقا سلام،کانالم پر از ویدیو های آموزش ای فوتبال موبایل هستش،میتونید کانالم رو چک کنید و اگه دوست داشتید ویدیو هام رو تماشا کنید😉😘❤️
این ویدیو آموزش گرفتن ای فوتبال کوین رایگان یا همون سکه رایگان در ای فوتبال موبایل هستش. توی این ویدیو یاد میگیرید که چطوری در ای فوتبال موبایل سکه رایگان بگیریم ؟

ای فوتبال کوین یکی از مهمترین چیزاییه که میتونیم باهاش توی ای فوتبال موبایل بازیکن های خیلی خوب بخریم و پک بزنیم . و خب پس خیلی مهمه که بدونیم چطوری باید ای فوتبال کوین رایگان بگیریم !

توی این ویدیو تمام راه های گرفتن سکه رایگان در ای فوتبال رو بهتون آموزش دادم ، حدودا از این راه ها میتونید هفته ای 400 تا ای فوتبال کوین رایگان به دست بیارید !
سکه efootball خیلی مهمه پس حتما این ویدیو رو تا آخر نگاه کنید😅 و یاد بگیرید که چطوری efootball coin رایگان بگیرید !

میتونید به کانالم سر بزنید و از آموزش های ای فوتبال موبایل سر بزنید!
این لینک پلی لیست آموزش های ای فوتبال موبایل هستش:اگه روش بزنید تمام آموزش های ای فوتبال موبایل رو که روی کانالم قرار دادم رو میتونید تماشا کنید🔥👇🏻

آموزش eFootball موبایل: https://www.youtube.com/playlist?list=PLbL0EOArlZO_CCF_zziaKL9CbRPZMCHJR

⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽

مرسی که تماشا کردید😍اگه ویدیو رو دوست داشتید لایک ویدیو فراموشتون نشه👍🏻😘

توی کانالم ویدیو های آموزش ای فوتبال موبایل قرار میدم پس اگه به بازی efootball mobile علاقه مند هستید حتما کانالم رو چک کنید که قطعا براتون مفیده😉❤️

این متن پایین مهم نیست 👇😅
سلام و خسته نباشید به همه شما عزیزان. من امروز با شما هستم تا در مورد یک موضوع جذاب و پرطرفدار صحبت کنم. مطمئنا همه شما با بازی ای فوتبال موبایل آشنا هستید و بعضی‌هاتون حتی علاقه‌مند به این بازی هستید. این بازی که توسط شرکت کونامی ساخته شده است، یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های فوتبال برای گوشی‌های هوشمند است. در این بازی، شما می‌توانید تیم خود را با استفاده از بازیکنان واقعی و معروف جهان بسازید و در حالت‌های مختلف بازی با دیگر بازیکنان رقابت کنید.

اما برای ساختن و تقویت تیم خود، شما نیاز به داشتن سکه و کوین دارید. سکه و کوین در این بازی به عنوان پول داخلی استفاده می‌شود و شما می‌توانید با آن‌ها بازیکنان، لباس‌ها، لوگو‌ها و دیگر محصولات را خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید با سکه و کوین در حالت‌های مختلف بازی شرکت کنید و جایزه بگیرید.

اما چطور می‌شود سکه و کوین رایگان در این بازی بدست آورد؟ آیا راه‌های قانونی و امن برای این کار وجود دارد؟ پاسخ این سؤال خیر نیست. در واقع، شما می‌توانید به صورت رایگان و بدون هزینه سکه و کوین در این بازی بدست آورید. من در این سخنرانی به شما چند راهکار ساده و کارآمد برای گرفتن سکه و کوین رایگان در این بازی را آموزش می‌دهم.

– راهکار اول: استفاده از جعبه‌های هدیه. در بازی ای فوتبال موبایل، شما هر روز چند جعبه هدیه دریافت می‌کنید که با باز کردن آن‌ها مقدار مختلف سکه و کوین به شما تعلق می‌گیرد. جعبه‌های هدیه به صورت تصادفی در صفحه اصلی بازی نشان داده می‌شود و شما با لمس آن‌ها محتوای آن‌ها را مشاهده می‌کنید. جعبه‌های هدیه حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰۰ سکه و ۱۰ تا ۵۰۰ کوین به شما می‌دهند. پس از اینکه جعبه‌های هدیه روزانه خود را باز کردید، می‌توانید با ورود به بازی در روز‌های بعدی جعبه‌های هدیه بیشتری دریافت کنید.

– راهکار دوم: شرکت در چالش‌ها و مسابقات. در بازی ای فوتبال موبایل، شما می‌توانید در چالش‌ها و مسابقات مختلفی که توسط سازندگان بازی برگزار می‌شود شرکت کنید و جایزه بگیرید. برای مثال، شما می‌توانید در چالش تکامل تیم خود را ارتقا دهید و سکه و کوین بدست آورید. یا می‌توانید در مسابقات هفتگی، ماهانه و فصلی با بازیکنان دیگر رقابت کنید و رتبه خود را بالا ببرید. هر چه رتبه شما بالاتر باشد، جایزه بیشتری خواهید گرفت. جایزه‌های این چالش‌ها و مسابقات معمولا شامل ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ سکه و ۱۰۰ تا ۵۰۰۰ کوین است.

Cuba by ASHUTOSH | https://www.youtube.com/channel/UCzmwQl35XMTQokZ9XmToKSg
https://www.ashutoshmusic.com/music
Music promoted by https://www.free-stock-music.com
Creative Commons Attribution 3.0 Unported License
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.en_US

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *