آب و هوای شدید دره اوهایو را فرا می گیرد و خانه ها را تخریب می کند

مقامات گفتند که رعد و برق، تگرگ بزرگ و بادهای شدید روز سه شنبه در دره اوهایو را درنوردید و تگرگ بزرگ را به همراه داشت، درختان را ریشه کن کرد و خانه های متحرک را زیر و رو کرد.

اداره پلیس تولسا تایید کرد که یک مورد مرگ ناشی از طوفان در اوکلاهاما رخ داده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

به گفته مقامات، انتظار می‌رود اوهایو و کنتاکی و بخش‌هایی از ایندیانا، ویرجینیای غربی، تنسی، آلاباما، می‌سی‌سی‌پی و جورجیا تحت تأثیر هوای شدید بعد از ظهر و عصر سه‌شنبه قرار بگیرند. پیش‌بینی‌کنندگان چندین گردباد، بادهای مخربی که می‌توانند به حد طوفان برسند، و حتی تگرگ به بزرگی توپ‌های بیس‌بال را پیش‌بینی کردند.

حدود 14 میلیون نفر زیر نظر گردباد بودند به گفته مقامات هواشناسی، بعد از ظهر سه شنبه، اکثر آنها در اطراف نشویل بودند. تعدادی از مدارس در تنسی یا تعطیل شدند یا دانش آموزان را در اوایل روز سه شنبه به خانه فرستادند و برخی از فعالیت های بعد از مدرسه را لغو کردند. طبق گزارش رسانه های محلی.

بر اساس گزارش ها، بیش از 207000 مشتری برق خود را از دست دادند که اکثریت آنها در ویرجینیای غربی با 138000 مشتری هستند. Poweroutage.us. دفتر خدمات هواشناسی ملی در چارلستون، W.V.، صادر کرد هشدار یک گردباد و هشدار داد باد با سرعت 50 مایل در ساعت و نیکل تگرگ بزرگ در بخش جنوبی و مرکزی ایالت.

بخش‌هایی از ایندیانا، کنتاکی و اوهایو تا ساعت 10 شب به وقت شرقی تحت نظارت گردباد بودند. با توجه به دفتر لوئیزویل از خدمات هواشناسی ملی. وقوع گردباد در آن مناطق امکان پذیر بود، تگرگ به اندازه توپ های پینگ پنگ و بادهایی با سرعت 75 مایل در ساعت.

کنتاکی وضعیت فوق العاده اعلام کرد روز سه شنبه به دلیل آب و هوا

اندی بشیر، فرماندار، گفت: «ما گزارش‌هایی مبنی بر خسارات قابل توجه به تعدادی از سازه‌ها داریم – و خوشبختانه تا کنون، از تلفات جانی اطلاعی نداریم.» در بیانیه ای گفت. ما به همه ساکنان کنتاکی نیاز داریم که از وضعیت آب و هوا آگاه باشند، زیرا برای هوای سخت‌تر در بعدازظهر و عصر آماده می‌شویم.»

سیل نیز تا غروب امکان پذیر بود، پیش بینی ها گفتند.

مسئولان هواشناسی مردم را تشویق کرد زندگی در مناطقی که ساعت گردباد به هشدار گردباد تبدیل می‌شود تا به مکانی امن منتقل شود، «به‌طور ایده‌آل در یک زیرزمین یا اتاق داخلی در پایین‌ترین طبقه یک ساختمان محکم».

هوای سخت بخشی از یک سیستم طوفانی قدرتمند که بعد از اصابت به بخش هایی از میسوری، اوکلاهما و تگزاس در عصر دوشنبه به سمت شرق حرکت می کرد. به گزارش سرویس هواشناسی، حدود 24 میلیون نفر در روز دوشنبه با افزایش خطر آب و هوای شدید مواجه شدند.

پیش بینی ها در روز دوشنبه با قطعی مواجه شد که بخش مهمی از سیستم ردیابی آب و هوای کشور را تحت تاثیر قرار داد و به طور بالقوه هشدار دادن به مردم در مورد آب و هوای سخت را برای آنها دشوارتر کرد. این سرویس تا ساعت 6:30 صبح روز سه شنبه به وقت شرقی به حالت عادی بازگشته بود.

پیش بینی ها انتظار داشتند که سیستم طوفان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به نیوانگلند منتقل شود. بیش از پنج میلیون نفر زیر یک هشدار طوفان زمستانی به گفته پیش بینی ها، بعد از ظهر سه شنبه، بسیاری از آنها در نیوانگلند هستند. بوستون احتمالا مواجه خواهد شد بارش شدید باران، طغیان رودخانه، برف مرطوب و وزش باد شدید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *