آیا این یک گالری هنری است یا یک فضای زندگی؟ در واقع، این هر دو است.

در نگاه اول، Maison Lune، یک گالری هنری در محله ونیز لس آنجلس، دقیقا شبیه یک خانه به نظر می رسد. بله، تابلوهای نقاشی و سرامیک به نمایش گذاشته شده است، اما یک تخت، آشپزخانه کامل، وان حمام نیز وجود دارد. و گاهی اوقات شما می توانید صدای چرخیدن لباس های شسته شده را بشنوید.

این به خاطر آن است است خانه.

در اوایل سال 2022، زمانی که ساندرین آبسرا و لوبوف آزریا به آنجا نقل مکان کردند، بلافاصله احساس کردند که این فضایی است که باید به اشتراک گذاشته شود.

خانم آزریا، 55 ساله، مدیر ارشد خلاقیت سابق BCBG Max Azria، گفت: “ما فکر می کردیم که زندگی و زندگی در چنین فضای زیبایی بدون اینکه آن را به روی افراد – هنرمندان، مبتکران، همه نوع ها باز کنیم، بسیار خودخواهانه است.”

خانم آبسرا، 45 ساله، هنرمند و طراح، گفت: این همچنین در مورد بازاندیشی در تجربه معمول تماشای هنر بود – خروج از گالری هنری مکعب سفید. او گفت: «ما به این ایده جذب شدیم که یک گالری هنری باشیم، اما جایی که می‌توانید بنشینید و فقط یک جعبه خالی نباشد.»

او ادامه داد: نکته این است که “واقعاً این آثار را تجربه کنید، در حالی که احساس می کنید در خانه هستید و -“

خانم ازریا در حال تکمیل جمله اش گفت: «واقعاً زندگی کنم».

تصویر

خانم آبسرا و خانم آزریا در اوایل سال 2022 به ساختمان زغالی رنگی که در کنار یک کانال قرار دارد نقل مکان کردند.اعتبار…تنویر بدل برای نیویورک تایمز

هر سه ماه یک بار مجموعه جدیدی از آثار در خانه و گالری سه طبقه به نمایش گذاشته می شود، ساختمانی زغالی رنگ که در کنار یکی از کانال های محله قرار دارد. آخرین نمایش که تا 20 ژوئیه در فضای داخلی مطبوع به نمایش گذاشته شد، آثاری را به نمایش گذاشت وس آدرهولد، یک نقاش ساکن نیویورک. اولین نمایش گالری که در اوایل امسال افتتاح شد، یک نمایشگاه گروهی بود که توسط گایا ژاکه ماتیس، نوه دختری هانری ماتیس، سرپرستی شد.

اما تقریباً تمام عناصر موجود در فضا، از جمله گیاهان آپارتمانی، ملحفه‌ها، فرش‌ها، گلدان‌ها، مبل‌ها و صندلی‌ها – نه فقط چیزهایی که به دیوارها آویزان شده‌اند، نیز طراحی شده‌اند.

تصویر

خانم آبسرا گفت: “ما به این ایده جذب شدیم که یک گالری هنری باشیم.” خانم آزریا اضافه کرد که ایده این بود که به مردم اجازه دهیم با هنر “واقعا زندگی کنند”. (اثر هنری که در کنار آنها قرار گرفته اند توسط خانم آبسرا هستند.)اعتبار…تنویر بدل برای نیویورک تایمز

دانیل سیرا دومینگوئز، 28 ساله، متصدی و کارگردان این مجموعه گفت: «شما اساساً به خانه یک کلکسیونر می روید تا بتوانید خود را در موقعیت مالکیت و زندگی با این آثار قرار دهید. مزون لون. شکاف بزرگی در ذهنیت افرادی که هنر مصرف می کنند وجود دارد. آنها آن را به عنوان این چیز باطنی می بینند که بسیار دور از دسترس است.»

هیچ چیز در اینجا دور از دسترس نیست: بازدیدکنندگان می توانند در مورد خرید نه تنها آثار هنری، بلکه همچنین هر یک از اشیاء تزئینی که برای هر نمایش مرتب می شوند، پرس و جو کنند. فرش‌های ابریشمی دست‌بافت‌شده توسط استودیو هنزل از فرسایش مواد آلی الهام گرفته شده‌اند و سوراخ‌ها و خطوط ناهمواری از آن‌ها عبور می‌کنند. این گیاهان از Plants & Spaces هستند که در گیاهان کمیاب در گلدان های سفارشی تخصص دارد. این گالری همچنین در حال کار بر روی عطری است که به صورت شمع یا بخور به فروش می رسد.

تصویر

دانیل سیرا دومینگوئز، متصدی گالری گفت: «شما اساساً به خانه یک کلکسیونر می روید تا بتوانید خود را در موقعیتی قرار دهید که این آثار را داشته باشید و با آنها زندگی کنید. (کارهایی که در اینجا در حال انجام هستند توسط خانم آبسرا هستند.) اعتبار…تنویر بدل برای نیویورک تایمز

آقای دومینگوئز با مقایسه کاری که گالری انجام می دهد با سنت سالن های فرانسوی که در آن هنر در محیط های مسکونی مورد بحث و نقد قرار می گرفت، گفت: “این مصرف زیبایی شناسی 360 درجه است: بو، بافت، صدا، همه چیز.” (مقایسه دیگری که به ذهن می رسد: یک گالری مانند آینده کامل، که اثاثیه خانه شهری در نیویورک، یک آپارتمان در سانفرانسیسکو و یک خانه در لس آنجلس را می فروشد.)

البته، بکر نگه داشتن فضای زندگی به اندازه کافی برای نمایش آثار هنری و طراحی اشیاء در آنجا کار آسانی نیست. اما این به آنها کمک می کند که بچه خردسال، حیوان خانگی و “کسی برای کمک در هر روز هفته” نداشته باشند.

این دو زن در حین کار با هم در BCBG، شرکت مد که توسط همسر خانم آزریا تأسیس شده بود، آشنا شدند. ماکس آزریا، که در سال 2019 درگذشت. حتی در آن زمان نیز خانم ازریا به عنوان یک میزبان سخاوتمند شناخته می شد.

تصویر

تقریباً همه عناصر Maison Lune، از جمله گیاهان آپارتمانی، ملحفه‌ها، فرش‌ها، گلدان‌ها، مبل‌ها و صندلی‌ها – نه فقط آن‌هایی که به دیوارها آویزان شده‌اند، انتخاب شده‌اند. (نقاشی های اینجا توسط آقای آدرهولد هستند؛ مجسمه های گوسفند توسط هانس پیتر کرافت.) اعتبار…تنویر بدل برای نیویورک تایمز
تصویر

بکر نگه داشتن فضای زندگی به اندازه کافی برای به نمایش گذاشتن اشیاء هنری و طراحی آسان نیست، اما به آنها کمک می کند که حیوان خانگی نداشته باشند (به غیر از مجسمه های گوسفندی توسط آقای کرافت که زیر نقاشی های آقای آدرهولد نشسته اند).اعتبار…تنویر بدل برای نیویورک تایمز

در آنها عمارت 17 خوابه هالمبی هیلز، آزریاها غلت زدن را برگزار کردند شام شبات با حضور جمعی شیک از دوستان و افراد مشهور. خانم آبسرا گفت: “لوبوف و مکس صدها نفر برای شام شبات می آمدند، غریبه هایی که هرگز آنها را ندیده بودند.” احساس باز کردن کامل درهای شما قبلاً در خانه لوبوف بسیار جا افتاده بود.

آن خانه ای که خانم ازریا هنوز مالک آن است، به این نام معروف است Maison du Soleil. Maison Lune، اقامتگاه اصلی این دو زن، تا حدودی ساکت‌تر و آرام‌تر است. (بنابراین اشاره به ماه – که همچنین از پنجره گرد بالای وان حمام الهام گرفته شده است.)

اما آنها سهم خود را از گردهمایی ها در گالری برگزار می کنند: نمونه های اخیر شامل یک ساعت کوکتل عصرانه در طول نمایشگاه هنری Frieze در فوریه و یک کلاس کارشناسی ارشد زیبایی در ماه می با تاتا هارپر، موسس برند مراقبت از پوست طبیعی است.

در نهایت آنها امیدوارند با فضاهای مفهومی مشابه در شهرهایی مانند پاریس، میامی یا نیویورک گسترش پیدا کنند. در حال حاضر، همه چیز در مورد ونیز است، منطقه ای که مدت ها برای جذب هنرمندان و سایر ساکنان خلاق شناخته شده است. در سال‌های اخیر، چون مغازه‌های لوکس و رستوران‌های گران‌قیمت به آنجا نقل مکان کرده‌اند و قیمت‌های املاک و مستغلات افزایش یافته است، یافتن این روح بوهمی در سال‌های اخیر سخت‌تر بوده است.

خانم آذریا گفت که تکیه به آن تاریخ در مأموریت گالری نقش اساسی دارد. او گفت که Maison Lune فضایی است که در آن افراد «در همه زمینه‌های مختلف» باید بتوانند «کار خود را به اشتراک بگذارند و ارتباط برقرار کنند». “این همان چیزی است که قبلا در ونیز بود.”

او افزود: ما چنین چیزی را تجربه نکرده‌ایم، اما فقط یک سال است که اینجا هستیم.

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *