اتحادیه پلیس آستین پادکست راه اندازی کرد که به تأثیر مستمر کاهش بودجه شورای شهر در سال 2020 می پردازد.

را انجمن پلیس آستین پادکستی را راه‌اندازی کرده است که تاثیر فشار برای کاهش بودجه این بخش را نشان می‌دهد.

سریال «Defunded» شامل مصاحبه‌هایی با افسران و کارآگاهان واحدهایی می‌شود که بودجه آنها کاهش یافته یا به طور کلی منحل شده‌اند.

افسر پلیس آستین

یکی از اعضای اداره پلیس آستین، تگزاس، در جریان بازی نیمه نهایی جام طلایی بین ایالات متحده و قطر در روز پنجشنبه 29 ژوئیه 2021 در استادیوم Q2 در آستین، TX تماشا می کند. ((عکس از Nick Tre. Smith/Icon Sportswire از طریق Getty Images))

من فقط می خواستم بنشینم و در مورد تاریخ شش سال گذشته صحبت کنم و اینکه چگونه به وضعیتی رسیدیم که به عنوان یک آژانس کاهش و منحل شد چندین واحد، توماس ویارئال، رئیس APA در اولین قسمت می گوید.

ویارئال ظهور جنبش «بازپرداخت» را به اواخر سال 2017، اوایل سال 2018، زمانی که بحث‌های «تصور مجدد» پلیس آغاز شد، نشان می‌دهد. شورای شهر در نهایت به اتفاق آرا به کاهش بودجه APD حدود یک سوم یا 150 میلیون دلار در جریان شورش‌های سال 2020 رأی داد. قانونگذار ایالتی سال بعد قانونی را تصویب کرد که آستین را مجبور کرد بودجه ای را که قطع کرده بود بازگرداند، اما در آن زمان افسران پلیس بازنشسته شده بودند یا تصمیم گرفتند تعداد زیادی را ترک کنند – و لغو کلاس های آکادمی پلیس باعث شد که دپارتمان نتواند آنها را جایگزین کند.

ویارئال می‌گوید: «نظارت پلیس چیست؟ “چه چیزی باید به نظر برسد؟ چه چیزی شبیه است؟”

منتقدان: شهردار آستین، کمک پلیس ایالت به PD کم‌کار را مسدود می‌کند تا بتواند فعالان را «کمک مالی» کند.

پادکست در پی این می آید تعلیق شهر همکاری خود با وزارت امنیت عمومی تگزاس. این همکاری در ماه مارس پس از افزایش جرم و جنایت پس از تصمیم اتفاق آرا شورای شهر در اوت 2020 برای کاهش حدود یک سوم بودجه اداره پلیس آغاز شد. از ژوئیه 2023، این بخش توسط حدود 500 افسر کاهش یافته است.

سرباز DPS تگزاس

فایل: سرباز DPS تگزاس در حال خروج از خودرو. (DPS تگزاس)

میزبان مشترک پادکست Cpl. و کریستوفر ایروین، رئیس APA، این ایده را به چالش کشیدند که وزارت “همه این پول را پس گرفت.” وی خاطرنشان کرد که افسران و کارکنان هر بار که اداره سرگردان می شود “گروه دسته” را ترک می کنند.

ایروین می‌گوید: «افرادی که واجد شرایط هستند یا بازنشسته می‌شوند، افرادی که از فعالانی که شورای شهر را کنترل می‌کنند به ستوه آمده‌اند… به جای از دست دادن مقدار زیادی پولی که در ذهنشان ممکن است هرگز پس نگیرد، چون بدون قرارداد رفتند، تصمیم به خروج گرفتند.» بارها و بارها این اتفاق می افتد، هر بار که بدون قرارداد می رویم یا هر بار که این کاهش بودجه اتفاق می افتد یا این واحدها حذف می شوند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کرک واتسون، شهردار آستین، مشارکت APD-DPS را در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر توقف ترافیک توسط سربازان ایالت تگزاس به حالت تعلیق درآورد. گزارش های اولیه حاکی از آن است که سربازان اسلحه را به سمت یک پسر 10 ساله نشانه رفته بودند. تگزاس DPS بعداً فیلم دوربین بدنه را منتشر کرد که نشان می‌داد سرباز اسلحه‌اش را به سمت پایین گرفته بود و وضعیت را با راننده‌ای که پلاک، بیمه، ثبت نام یا گواهینامه مناسب نداشت، خنثی کرد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *