از نظر RFK جونیور، این بایدن است، نه ترامپ، چه کسی تهدید بزرگتر برای دموکراسی است.

دونالد جی. ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از پذیرفتن شکست خود در انتخابات 2020 امتناع کرده است، حامیانی را که در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره یورش بردند، به عنوان شهید ترسیم کرد و در صورت شکست، زمینه را برای انکار نتایج انتخابات 2024 فراهم کرد و گفت که او خواهد بود. یک دیکتاتور در اولین روز بازگشت به قدرت در صورت پیروزی.

اما به گفته رابرت اف. کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری، این رئیس جمهور بایدن است که تهدید بزرگتری برای دموکراسی آمریکا به شمار می رود – دیدگاهی که آقای کندی با خود آقای ترامپ هم عقیده است و کارشناسان دموکراسی آن را “پوچ” و “پوچ” می نامند. مضحک.»

چنین دیدگاهی امکان پذیر است زیرا آقای کندی، که حرفه سیاسی خود را بر اساس ترویج اطلاعات غلط واکسن و تئوری های توطئه در مورد دولت بنا نهاده است، تلاش های دولت بایدن برای محدود کردن گسترش اطلاعات نادرست را به عنوان یک موضوع اساسی در زمان ما می بیند. سانسور، به قول خودش، بر همه نگرانی های دیگر در مورد نظام سیاسی غلبه می کند.

موضع آقای کندی این هفته پس از او مورد بررسی مجدد قرار گرفت در مصاحبه ای با CNN گفترئیس جمهور بایدن تهدیدی بسیار بدتر برای دموکراسی است و دلیل آن این است که بایدن اولین نامزد تاریخ است، اولین رئیس جمهور تاریخ است که از آژانس های فدرال برای سانسور سخنرانی سیاسی و سانسور مخالف خود استفاده کرده است. او روز سه‌شنبه در فاکس نیوز تکرار کرد و گفت که رئیس‌جمهوری مانند آقای بایدن «یک تهدید واقعی برای دموکراسی ما است».

سخنان آقای کندی که این نام را یدک می کشد اما نه پشتیبانی از یک خانواده مشهور دموکرات، تشدید حملات او به آقای بایدن و حزب دموکرات بود.

او مدت‌ها گفته است که تعامل دولت با شرکت‌های رسانه‌ای و پلتفرم‌های فناوری – برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست یا مطالب غیرقانونی یا در مورد آقای کندی، استدلال‌هایی که او و متحدانش علیه واکسن‌ها ارائه می‌کنند – به منزله سانسور غیرقانونی است. بود در دیوان عالی کشور با تردید مواجه شد ماه گذشته.

در مصاحبه‌های سی‌ان‌ان و فاکس نیوز، آقای کندی – وکیل محیط‌زیست که تا پاییز گذشته خودش دموکرات بود – خشم خود را مستقیماً به رهبر حزب دموکرات آموزش داد، که متحدانش نگران هستند که کندی ممکن است انتخاباتی نزدیک در نوامبر را به آقای کندی اعلام کند. . ترامپ.

مقامات دموکرات دارند منابع فزاینده ای را اختصاص داد به تلاشی چند جانبه برای تضعیف مبارزات انتخاباتی آقای کندی، از ترس اینکه حضور او در برگه های رای نوسانی می تواند آرای آقای بایدن را از بین ببرد.

در عین حال، مشخص نیست که آیا آقای کندی – که پیام ضد تشکیلاتش او را نزد برخی از جمهوری‌خواهان، مستقل‌ها و آزادیخواهان ناراضی محبوب کرده است یا خیر – آرای بیشتری از آقای بایدن خواهد گرفت تا از آقای ترامپ. آ نظرسنجی اخیر فاکس نیوز به او نشان داد که از هر دو نامزد و آقای ترامپ به طور مساوی استفاده می کند هفته گذشته به آقای کندی حمله کرد به عنوان یک کاندیدای “چپ رادیکال”، در نشانه بالقوه عصبی بودن در مورد نامزدی خود.

در حضور در مبارزات انتخاباتی، آقای کندی اغلب مقایسه هایی بین آقای بایدن و آقای ترامپ انجام داده است. هفته گذشته، زمانی که او معاون خود نیکول شاناهان را معرفی کردآقای کندی، یک وکیل دره سیلیکون، گفت که برای جوانان آمریکایی، آقای بایدن و آقای ترامپ “شبیه دو روی یک سکه به نظر می رسند.”

اما چندین محقق که دولت‌های دموکراتیک و راه‌هایی را که می‌توانند عقب‌نشینی کنند، مطالعه کرده‌اند، به نیویورک تایمز گفتند که پیشنهاد اعتدال رسانه‌های اجتماعی – که دادگاه عالی به نظر می رسید تمایل به حمایت دارد به عنوان یک هدف مشروع دولت – تهدیدی بزرگتر از آنچه آقای ترامپ انجام داده است.

آنها به امتناع او از پذیرش شکست در انتخابات، دامن زدن به خشونت سیاسی، و تلاش او برای تحکیم قدرت اجرایی و تضعیف اعتماد عمومی به منابع مستقل اطلاعات اشاره کردند.

استیون لویتسکی، استاد دولت در هاروارد که یکی از نویسندگان کتاب «چگونه دموکراسی‌ها می‌میرند»، می‌گوید: دو اصل اساسی دموکراسی این است که سیاستمداران «همیشه باید نتایج انتخابات را بدون ابهام بپذیرند و همیشه باید خشونت سیاسی را بدون ابهام رد کنند». «فکر نمی‌کنم شما یک متخصص دموکراسی را در جهان پیدا کنید که ادعا کند تلاش‌های خفیف برای تنظیم رسانه‌های اجتماعی در ایالات متحده به نوعی معادل یا بدتر از تلاش برای براندازی انتخابات یا تشویق خشونت سیاسی است. ”

شری برمن، استاد علوم سیاسی در کالج بارنارد، گفت که آقای کندی نه تنها انکار انتخابات آقای ترامپ را کم اهمیت جلوه داده است – تهدیدی که “بنیادی” است و “اگر قرار است دموکراسی عمل کند، باید به عنوان چنین چیزی شناخته شود.” گفت – اما همچنین اقدامات آقای بایدن را متورم کرد.

دکتر برمن گفت: «اگر رئیس‌جمهوری داشتیم که از آژانس‌های فدرال برای تعقیب مخالفان خود، برای آسیب رساندن به آنها از نظر سیاسی، جلوگیری از امکان صحبت با شهروندان و رأی دهندگان استفاده می‌کرد، این یک نقض بزرگ هنجارهای دموکراتیک خواهد بود». . این کاری نبود که بایدن انجام می داد.

در مصاحبه با CNN، آقای کندی گفت که تلاش آقای ترامپ برای براندازی انتخابات 2020 “به وضوح” یک تهدید است، اما افزود: “بزرگترین تهدید برای دموکراسی کسی نیست که بازگشت انتخابات را زیر سوال می برد، بلکه رئیس جمهور ایالات متحده است که بازده انتخابات را زیر سوال می برد. از قدرت دفتر خود استفاده می کند تا یک شرکت رسانه های اجتماعی – فیس بوک، اینستاگرام، توییتر – را مجبور کند که یک پورتال باز کند و به FBI، CIA، IRS، CISA، NIH دسترسی به آن پورتال بدهد تا منتقدان سیاسی خود را سانسور کند. “

او سپس گفت که استدلالی را که اخیراً مطرح کرده بود نمی‌کند، بلکه فقط می‌گوید که این یک استدلال است میتوانست ساختن

او همچنین مدرکی مبنی بر هیچ «درگاهی» ارائه نکرد که از طریق آن آژانس‌های فدرال بتوانند پست‌ها را حذف کنند. بلکه اشاره کرد دادخواهی او سال گذشته ادعا کرد که با تهدید اقدامات نظارتی، دولت بایدن شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را به محدود کردن سخنرانی – از جمله اطلاعات نادرست ضد واکسن – به شیوه‌هایی که اصلاحیه اول دولت را از انجام مستقیم آن منع می‌کند، وادار کرده است.

یک قاضی فدرال در فوریه دستور مقدماتی صادر کرد اما آن را تا زمانی که دادگاه عالی در مورد یک پرونده مرتبط، مورتی علیه میسوری، که پرونده آقای کندی با آن ادغام شد، رای داد، باقی ماند. در همین حال، دیوان عالی به دولت، از جمله FBI، اجازه داد تا به تماس با شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی ادامه دهد – و در رسیدگی به پرونده ماه گذشته، قضات مشکوک ظاهر شد از دلایل علیه دولت

یک وکیل دولت، برایان اچ. فلچر، به دادگاه گفت که ممنوعیت مقررات مورد بحث، خود سخنرانی، از جمله اظهارنظرهای عمومی یک دبیر مطبوعاتی یا سایر مقامات را که به دنبال ممانعت از انتشار پست‌های مضر برای کودکان، یهودی‌ستیزانه یا اسلام‌هراسی هستند، ممنوع می‌کند. او افزود که شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی مستقل از دولت عمل کرده‌اند و اغلب درخواست‌ها برای حذف پست‌ها را رد می‌کنند.

یکی از مشاوران ارشد کمیته ملی دموکرات، اظهارات آقای کندی را “نقاط گفتگوی MAGA” نامید که “هر گونه شک و تردید در مورد نامزدی وی را از بین می برد.”

مری بث کیهیل، مشاور، گفت: «رابرت اف کندی جونیور با چهره‌ای مستقیم گفت که جو بایدن تهدیدی بزرگ‌تر از دونالد ترامپ برای دموکراسی است، زیرا او از ارائه آنلاین تئوری‌های توطئه منع شده بود. “هیچ مقایسه ای با احضار یک اوباش به کاپیتول و وعده دیکتاتور بودن در روز اول وجود ندارد.”

در مصاحبه CNN، آقای کندی همچنین به دروغ گفت که آقای بایدن “اولین رئیس جمهور در تاریخ بود که از قدرت خود بر سرویس مخفی استفاده کرد تا به دلایل سیاسی از حمایت سرویس مخفی یکی از مخالفان سیاسی خود محروم شود.” امتناع تا کنون از گسترش حمایت از آقای کندی.

نامزدهای “مهم” ریاست جمهوری واجد شرایط حفاظت از سرویس مخفی هستند اما تضمینی برای آنها وجود ندارد. این که آیا اعطای حمایت به وزیر امنیت داخلی بستگی دارد، با مشورت رهبران کنگره از هر دو حزب اصلی، و نامزدهای مستقل و حزب ثالث کمتر از دموکرات ها و جمهوری خواهان آن را دریافت می کنند.

ستاد انتخاباتی آقای کندی در یک ایمیل جمع آوری کمک های مالی در صبح روز سه شنبه شکایات خود را از دولت بایدن و حزب دموکرات تکرار کرد و این حزب را فاسد توصیف کرد و به آن حمله کرد. تشدید تلاش های قانونی برای به چالش کشیدن دسترسی او به رای و امتناع آن از اجازه مناظره بین آقای کندی و آقای بایدن.

در این ایمیل آمده است: «ماشین سیاسی دموکرات‌ها هر ترفندی را در این کتاب به کار می‌گیرند تا حرکت عظیم ما را متوقف کند. دموکرات‌های مستقر می‌خواهند با منابع بی‌پایان، مناظره را بین رابرت اف کندی جونیور و بایدن متوقف کنند. آنها از شبکه وسیعی از گروه‌های تاریک پولی و وکلای شرور استفاده می‌کنند تا کندی-شاناهان را از برگه‌های رأی ایالتی دور نگه دارند و لکه‌های مخرب منتشر کنند.»

دکتر لویتسکی و دکتر برمن هر دو خاطرنشان کردند که در یک کشور دموکراتیک به ندرت پیش می آید که یک سیاستمدار به صراحت هنجارهای دموکراتیک را رد کند. بیشتر متداول است که آنها سعی می کنند ابری از شک ایجاد کنند تا رأی دهندگان برای دانستن حقیقت تلاش کنند.

دکتر لویتسکی گفت: «کسانی که در مورد دموکراسی اطلاعات نادرست دارند، کسانی که آب را در مورد دموکراتیک بودن و نبودن آنها گل آلود می کنند، در حمله به دموکراسی ما شریک هستند. «نوعی رفتاری که دموکراسی را حفظ می کند در طول زمان تغییر نکرده است.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *