ایلان ماسک لوگوی توییتر را به X تغییر داد

ایلان ماسک یکی از مشهودترین تغییرات را از زمان خودش در توییتر انجام داده است کنترل را به دست گرفت پاییز گذشته شرکت رسانه های اجتماعی: جایگزینی لوگوی پرنده شناخته شده خود.

در یک توییت اوایل صبح یکشنبه به وقت شرقی، آقای ماسک گفت که “به زودی با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد.” حدود 24 ساعت بعد، یک X سبک و سیاه و سفید به جای لوگوی آبی پرنده در وب سایت شرکت ظاهر شد.

حساب‌های شرکتی توییتر نیز نام تجاری جدید را اتخاذ کردند که یک شبه در کنار دفتر مرکزی شرکت در سانفرانسیسکو پیش‌بینی شد. “چراغ ها. دوربین. ایکس!” لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی توییتر، در سایت قرار داده شده است، به همراه عکس ساختمان.

“X” اصطلاحی است برای چیزی که آقای ماسک آن را به عنوان “برنامه همه چیز” توصیف می کند که می تواند رسانه های اجتماعی، پیام های فوری و خدمات پرداخت را مانند برنامه محبوب چینی WeChat ترکیب کند.

آقای ماسک گفته است که خرید توییتر “تسریع کننده ای برای ایجاد X” و نهاد شرکتی است که او برای آن ایجاد کرده است خرید و کنترل توییتر X Holdings نام دارد.

آقای ماسک اوایل یکشنبه در یک پخش زنده صوتی توییتر صحبت کرد و گفت که در حال تغییر لوگوی توییتر است. او گفت: «این کار باید خیلی وقت پیش انجام می شد. “ببخشید طولانی شد.”

چند ساعت بعد، آقای ماسک در ایمیلی به کارمندان توییتر گفت که “ما واقعاً در حال تغییر به X هستیم.”

او قبل از امضا با یک ایموجی سلام نوشت: «این آخرین پیام من از یک ایمیل توییتر است.

ویدیو

پخش کننده ویدیو در حال بارگیری
قبل از اینکه پلیس سانفرانسیسکو او را به دلیل انجام “کار غیرمجاز” در روز دوشنبه متوقف کند، یک کارگر شروع به حذف لوگوی شرکتی که اخیراً به X تغییر نام داده شده است.اعتباراعتبار…جیم ویلسون / نیویورک تایمز

آقای ماسک موانع کمی برای ایجاد چنین تغییراتی در شرکت پس از خصوصی کردن آن به عنوان بخشی از خرید شرکت دارد. اما او همچنان می‌تواند با مقاومت بانک‌هایی که میلیاردها دلار به او وام داده‌اند و سرمایه‌گذاران خصوصی که در این معامله آورده است، مواجه شود، که می‌توانند نگرانی‌هایی را در مورد کنار گذاشتن یکی از قابل مشاهده‌ترین دارایی‌های توییتر ایجاد کنند.

این شرکت درآمد تبلیغاتی خود را دید سقوط شدید در میان خروج مدیران فروش و نگرانی از اینکه سایت بیشتر مستعد محتوای مشکل‌ساز شده است. اکنون با یک رقیب با بودجه خوب در Threads روبرو است اخیرا معرفی شده است سرویس مشابه توییتر از متا، صاحب فیس بوک.

توییتر بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

آقای ماسک علاقه زیادی به حرف X داشته است. در سال 1999، او یکی از بنیانگذاران آن بود. X.com، یک بانک آنلاین بود و بعداً آن را با استارت آپ دیگری ادغام کرد تا پی پال ایجاد کند. در سال 2017، او گفت که او دامنه X.com را دوباره خریداری کرد از پی پال

آقای ماسک همیشه اظهارات عمومی خود را دنبال نکرده است، مانند زمانی که او توییت کرد که شرکت ایجاد خواهد کرد شورای اعتدال محتوا قضاوت کنید که چه نوع سخنرانی در سایت قابل قبول است.

اما او در تغییر رویه‌های خاص توییتر، مانند پایان دادن به تأیید رایگان حساب‌های کاربران برجسته، که با علامت چک سفید و آبی نشان داده می‌شوند، و به جای آن، هزینه اشتراک برای علامت چک از کاربران دریافت می‌کنند.

جیسون کارائیان گزارش کمک کرد

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *