با شرایط قرعه‌کشی بیشتر آشنا شوید

مشتریان بلوبانک با دعوت از یک دوست برای افتتاح حساب در نئو بانک، در قرعه‌کشی هفت وسپا شرکت داده می‌شوند. در قرعه‌کشی شرط موجودی حساب و تعداد دعوت وجود ن تا همه از شانس یکسان برخوردار باشند.

گزارش دیجیاتو و نقل از روابط عمومی بلوبانک سامان، از یازدهم آذر تا 26 دی ماه، افراد می‌توانند شانس خود را برای برنده ن یکی از هفت وسپای رنگی بلوبانک بیازمد.   

شرایط شرکت در قرعه‌کشی هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست. اگر در بلوبانک حساب دارید کافی یک نفر از دوستان خود را بلو دعوت ؛ دوست شما باید برای باز ن حساب در بلو از کد دعوت شما فاده کند. در صورتی در نئوبانک حساب ندارید، از یکی از دوستان خود کد دعوت بگیرید و اقدام افتتاح حساب . سپس از دیگر دوستانتان برای پیوستن بلوبانک دعوت عمل آورید.

با دعوت دوستان‌تان و باز ن حساب آن‌ها در بلو، ۳۰ هزار تومان (هدیه دعوت از دوستان) حساب شما واریز می‌شود و از شانس برنده ن در قرعه‌کشی ۷ وسپای رنگی در تاریخ ۲۷ دی برگزار می‌شود، ره‌مند خواهید . 

نکته توجه ه باشید موجودی حساب شما و تعداد دعوت‌ها تأثیری در بیشتر یا کمتر ن شانس در قرعه‌کشی ن و با هر موجودی و هر تعداد دعوتی (بعد از یک دعوت موفق)، در زمان اعلام ه، نام شما در قرعه‌کشی ثبت می‌شود.در دوران کمپین هم همچون قبل، هدیه 10 دعوت موفق از دوستان، 300 هزار تومان و فعال ن کارت مشکی در اپلکیشن بلو . اپلیکیشن بلو را می‌توانید از جا دانلود و نصب و برای شرکت در قرعه‌کشی، اقدام .

مشتریان بانک همچنین می‌توانند بدون وثیقه و ضامن، تا سقف 40 میلیون تومان وام دریافت کنند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *