با عبور طوفان های شدید، سیستم هشدار آب و هوای ایالات متحده با “قطع” مواجه شد

از آنجایی که طغیان هوای شدید در طول شب به روز سه‌شنبه در بخش مرکزی ایالات متحده جابجا شد، بخش کلیدی سیستم ردیابی آب و هوای این کشور دچار اختلال شد که به طور بالقوه بر توانایی پیش‌بینی‌کنندگان برای هشدار به مردم در مورد آب و هوای خطرناک تأثیر می‌گذارد.

به گفته مایکل موشر، هواشناس و سخنگوی این سرویس، سایت‌های داده‌های راداری برای سرویس ملی هواشناسی در طول چهار ساعت “قطع شبکه متناوب” را تجربه کردند. وی گفت: در جریان این قطعی، برخی از خدمات هشدار آسیب دیدند.

مقدماتی گزارش های طوفان گردآوری شده توسط مرکز پیش بینی طوفان سرویس هواشناسی نشان می دهد که تگرگ و باد از دوشنبه شب به سه شنبه مرکز کشور را درنوردیده است. گردباد در گزارش شده است اوکلاهما.

ماکوتو مور، هواشناس آنجا گفت که در پوئبلو، کولو، شبکه حدود ساعت 11:40 شب به وقت محلی از کار افتاد. آقای مور گفت که سرویس ملی هواشناسی در بولدر، کللو، وظایف پوئبلو را تا زمانی که شبکه در حدود ساعت 3 صبح بازسازی شد، پوشش داد و افزود که او نمی‌تواند آخرین باری را که اتفاق مشابهی رخ داده است، به یاد بیاورد.

او گفت: «در اصل همین بود. ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که هوای سختی نداشتیم.

آقای موشر گفت تا ساعت 6:30 صبح روز سه شنبه به وقت شرقی، سرویس به حالت عادی بازگشته است. تیم فناوری اطلاعات خدمات هواشناسی ما با انتقال سرویس‌های شبکه از مرکز داده ما در کالج پارک، به بولدر، کولو، مشکل را کاهش داد.

او افزود: “ما در حال حاضر با فروشنده کار می کنیم تا علت اصلی قطعی را شناسایی کنیم.”

مارک تیلور، مشاور فناوری آب و هوا، گفت: چنین قطعی “بسیار بسیار نادر” است، اما می تواند در طول آب و هوای شدید خطرناک باشد. “در طول شیوع شدید، همه چیز می تواند بسیار سریع توسعه یابد. زمان برای هشدار، به ویژه برای گردبادها، بسیار مهم است.»

این یک داستان در حال توسعه است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *