برادر آرون هرناندز در بحبوحه نگرانی او در حال برنامه ریزی برای تیراندازی در مدرسه دستگیر شد

چهار ماه پس از دستگیری به اتهام پرتاب آجر به سمت مقر ESPN، برادر آرون هرناندز روز چهارشنبه مجدداً بازداشت شد.

دی جی هرناندز، 37 ساله، پس از دریافت گزارش هایی از سوی پلیس مبنی بر برنامه ریزی تیراندازی در مدرسه دستگیر شد. این چهارمین بار است که هرناندز امسال دستگیر شده است.

اسناد دستگیری از اداره پلیس بریستول، از طریق WFSB-TV، نشان داد که برنامه های هرناندز برای دانشگاه براون و دانشگاه کانکتیکات تنظیم شده بود.

برای پوشش ورزشی بیشتر در FOXNEWS.COM اینجا را کلیک کنید

آرون هرناندز در دادگاه می ایستد

آرون هرناندز در اتاق دادگاه ایستاد. آرون هرناندز سابق نیوانگلند پاتریوتز در دادگاه منطقه ای اتلبورو در آتلبورو، ماساچوست در روز چهارشنبه، 24 جولای 2013 ظاهر شد. (یون اس بیون/ The Boston Globe از طریق Getty Images)

دوست دختر سابق هرناندز به پلیس گفت که برادر سابق NFL با ماشین به محوطه دانشگاه رفت تا “نقشه مدارسو حتی به چندین کلاس درس UConn رفت.

او گفت که پیام‌ها مستقیماً برای او ارسال نشده است، اما او از یک زن دیگر شنیده است که هرناندز “رفتار بسیار نامنظم” را نشان می‌دهد.

زنی که رفتار هرناندز را به همسر سابق اطلاع داد، به پلیس گفت که هرناندز “بسیار بیمار است” و “سلامت روانی او همچنان رو به وخامت است.”

به گفته پلیس، هرناندز پست‌های تهدیدآمیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، از جمله پست‌هایی که روی آن نوشته شده بود: “آیا می‌کشم؟ کاملاً. من به دشمنانم هشدار داده‌ام، بنابراین پیشاپیش پرداخت کنید.”

عکس پلیس دنیس هرناندز

این پنجشنبه، 23 مارس 2023، عکس رزرو ارائه شده توسط اداره پلیس چشایر دنیس هرناندز را نشان می دهد. (اداره پلیس چشایر)

هرناندز همچنین نوشته است: «برنامه UConn می‌پردازد مگر اینکه یک بسته بسته داشته باشم و املاک و تک تک چیزهایی را که برای آن کار کرده‌ام دریافت کنم». مربیان و مسئولان دانشگاه می‌خواهند در مورد (توهین آمیز) خودخواه و گزینشی باشند، خوب من هم هستم. خیلی. آنها غافلگیر می‌شوند. دوستت دارم، توصیه می‌کنم از آنجا دور بمانید، زیرا وقتی می‌روم همه چیز را از بین می‌برم و به یک (توهین آمیز) نمی‌دهم که در تیراندازی گیر بیفتد. من همیشه تو را دوست دارم. همه تیراندازی‌ها بد نیستند، می‌دانم برخی از آنها برای ایجاد تغییر ضروری هستند.”

رادنی توماس دوم ایمنی پدر کولتز به دلیل تیراندازی مرگبار به عقاب طاس محکوم شد

گفته می‌شود که هرناندز قصد داشت «هرکس را که از برادرش سود می‌برد، بکشد».

پلیس در نهایت از یک تیزر استفاده کرد تا او را در پشت یک ساختمان تحت سلطه خود درآورد، زیرا گفته می شود که او به افسران گفته بود به او شلیک کنند. وثیقه او 250000 دلار تعیین شد. او به بیمارستان منتقل شد و پلیس گفت که او همچنان تهدید می کند.

در ماه مارس، او یک کیسه پلاستیکی سفید حاوی یک آجر و یک یادداشت دلهره آور را پرتاب کرد به سمت پردیس ESPN قبل از خروج نهایی

به گزارش TMZ Sports، در این پیام آمده است: “به همه رسانه ها. وقت آن رسیده است که همه شما به همه اعضای خانواده نگاه کنید. از آنجایی که شما یک رهبر جهانی هستید، شاید بتوانید نحوه ارائه رسانه ها و پیام ها را آجر به آجر هدایت کنید. آن را پاک کنید!”

آرون هرناندز در دادگاه

آرون هرناندز در جلسه دادگاه منطقه ای اتلبورو در 22 اوت 2013 در آتلبورو شمالی، ماساچوست، در دادگاه می نشیند. آرون هرناندز، میهن پرست سابق نیوانگلند، به اتهام قتل درجه یک به خاطر مرگ اودین لوید متهم شده است. (جرد ویکرهام/گتی ایماژ)

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

آرون هرناندز یک پایان سخت برای تیم بود نیوانگلند پاتریوتز تا اینکه بعداً به خاطر قتل اودین لوید در سال 2013 دستگیر و در نهایت محکوم شد. در سال 2017، شش سال قبل از قتل مضاعف تبرئه شد، اما اواخر همان سال خود را در زندان کشت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *