تبلیغ RFK Jr. Super Bowl منعکس کننده تبلیغات کمپین 1960 عمویش است

بله، آن صدای جیر جیر جذابی که درست قبل از نیمه تمام در Super Bowl از تلویزیون خود شنیدید، تبلیغی بود که از کندی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کرد، و ظاهر و صدای آن تقریباً دقیقاً همان چیزی بود که در سال 1960 داشت.

یک ابر PAC که از پیشنهاد ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور حمایت می کرد، این تبلیغ را اجرا کرد، که اساساً راه اندازی مجدد تبلیغی بود که از عموی آقای کندی، جان اف. کندی در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 1960 حمایت می کرد. این همان صدای جرنگ جرنگ، همان کاریکاتورهای شادی است که با عکس‌های صریح نامزد، که چهره آقای کندی جوان‌تر روی آن قرار گرفته است، در هم آمیخته شده است.

تونی لیون، یکی از بنیانگذاران PAC، گفت که PAC، ارزش های آمریکایی 2024، 7 میلیون دلار برای این مکان پرداخت کرده است. او گفت که تولید آن حدود 36 ساعت طول کشید.

آقای کندی به عنوان یک فرد مستقل برای ریاست جمهوری نامزد می شود، زیرا در ماه اکتبر حزب دموکرات را ترک کرد و استدلال کرد که سیستم اولیه دموکرات علیه او تقلب شده است. نامزدی او بسیاری از دموکرات‌ها را نگران کرده است که می‌ترسند آقای کندی – یک وکیل محیط‌زیست که به تامین‌کننده برجسته تئوری‌های توطئه تبدیل شده است – بتواند آرای رئیس‌جمهور بایدن را از بین ببرد.

سوپر PAC ظن ها را در مورد پایگاه حمایتی آقای کندی افزایش داده است. بخش قابل توجهی از بودجه PAC، حدود 15 میلیون دلار، از سوی تیموتی ملون، یک جمهوری خواه تامین شد که همچنین 10 میلیون دلار به یک ابر PAC حامی رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ کمک کرده است.

تبلیغات سوپر بول اغلب با نوستالژی همراه است – آگهی‌های تبلیغاتی یکشنبه شب شامل فیلم‌های قدیمی فولکس واگن، اتحاد مجدد «Scrubs» و بن افلک و مت دیمون در بوستون بود.

اما تبلیغ کندی نکته متفاوتی داشت. در حالی که جان اف کندی در سال 1960 به عنوان یک دموکرات 43 ساله در انتخابات شرکت می کرد، رابرت اف کندی جونیور 70 سال سن دارد و به عنوان یک مستقل در انتخابات شرکت می کند – یک اسپویلر که خودش را توصیف می کند. (با وجود سن آقای کندی، این آگهی همچنان او را جوان و ورزشکار نشان می دهد، از جمله عکسی از او روی اسکی.)

آقای کندی در طول کاندیداتوری خود از خانواده سیاسی تاریخی خود و میراث آن استناد کرده است. اما بسیاری از نزدیکانش او را محکوم کرده اند.

در ماه ژوئیه، جک شلوسبرگ، نوه رئیس‌جمهور سابق، ویدئویی را منتشر کرد که در آن کمپین عمویش را “مایه شرمساری” خواند و گفت که آقای کندی جوانتر “در حال معامله با Camelot، تئوری‌های توطئه افراد مشهور و درگیری برای منافع شخصی و شهرت است.”

تبلیغ Super Bowl در پلتفرم رسانه اجتماعی X با استقبال متفاوتی روبرو شد. بن شاپیرو، نویسنده راست‌گرا، آن را «به‌طور تکان‌دهنده‌ای از نظر سیاسی زیرک» نامید.

رابرت شروم، مشاور سیاسی قدیمی دموکرات که با سناتور سابق ادوارد ام. کندی کار می کرد، نوشت: “این تبلیغ RFK Jr. Super Bowl یک سرقت ادبی مستقیم از تبلیغ JFK از سال 1960 است. چه تقلبی است – و به قول لوید بنتسن با یک اصلاحیه جزئی: “بابی، تو جان کندی نیستی.” در عوض شما متحد ترامپ هستید.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *