تحقیقات FBI در مورد مرگ یک زندانی دارای معلولیت ذهنی در VA، به عنوان “قربانی احتمالی یک جنایت”

اف بی آی این آژانس در سندی که روز دوشنبه توسط آسوشیتدپرس بررسی شد، ماه ها پس از طرح دعوی قضایی فدرال مبنی بر ضرب و شتم مرگبار این مرد توسط افسران اصلاح و تربیت، گفت: در حال بررسی مرگ یک زندانی معلول ذهنی در زندان ویرجینیا است که به عنوان “قربانی احتمالی یک جنایت” شناسایی شده است.

مرگ چارلز گیونز در فوریه 2022، که برای قتل در مرکز درمان اصلاحی ماریون در حال گذراندن دوران محکومیت خود بود، موضوع یک دادخواست فدرال است که ادعا می‌کند گیونس قبل از اینکه در مرکز ویرجینیای جنوب غربی بی‌توجه بود، «شکنجه‌های سادیستی» شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

در ایمیلی از طرف یک متخصص قربانیان FBI خطاب به وکیل خواهر گیونز آمده است: «این پرونده در حال حاضر توسط FBI در دست بررسی است. “یک تحقیق جنایی می تواند یک کار طولانی باشد، و به دلایل متعدد، ما نمی توانیم در حال حاضر در مورد پیشرفت آن به شما بگوییم.”

تاریخ این ایمیل یکشنبه بود و کیم هابز، خواهر گیونز و شاکی در دادخواستی که در فوریه ارائه شد، با AP به اشتراک گذاشته شد. هیچ چیز در پیام دامنه یا هدف تحقیقات ظاهری را نشان نداد.

هابز که گفت این ایمیل اولین مکاتبه ای بود که او با FBI در مورد مرگ برادرش داشت، گفت که از این پیشرفت استقبال می کند.

او گفت: “امیدوارم کسی واقعاً کاری انجام دهد.”

ویرجینیا فیشرمن ماهی آبی دهان “بسیار کمیاب” را صید کرد: “جهش رنگدانه ژنتیکی وحشی”

دی ریبیسکی، سخنگوی FBI در ریچموند، از اظهار نظر خودداری کرد و اشاره کرد که آژانس معمولاً وجود تحقیقات را تأیید یا رد نمی کند.

شکایت هابز ادعا می کند که برادرش قبل از آخرین برخورد مرگبار در ماریون مورد آزار و اذیت معمول قرار گرفته است. جزئیات این شکایت ابتدا توسط NPR گزارش شد، که گزارشی طولانی را در ماه ژوئن منتشر کرد که همچنین سوالات گسترده تری را در مورد شرایط موجود در مرکز نگهداری زندانیان با مشکلات روانی ایجاد کرد.

طبق این شکایت، گیونز در کودکی پس از سقوط از پله‌ها دچار آسیب مغزی شد. این می گوید که رشد فکری و عاطفی او محدود به یک کودک کلاس دوم یا سوم بود و او برای انجام کارهای روزانه در بقیه عمرش به کمک و نظارت نیاز داشت. او همچنین مبتلا به بیماری کرون بود که باعث می‌شد گاهی اوقات بر روی خود مدفوع کند، طبق این دادخواست، که ادعا می‌کند که گیونز را به “هدف سوء استفاده افسران اصلاحی متهم تبدیل کرده است.”

هابز گفت که در ابتدا توسط یکی از مقامات زندان به او اطلاع داده شد که برادرش که دارای سایر بیماری‌های زمینه‌ای بود و اخیراً بیمار شده بود، به دلایل طبیعی فوت کرده است. اما حدود یک هفته بعد، او از زنی تماس گرفت که گفت از طریق یکی دیگر از زندانیان شنیده است که گیونز کتک خورده است.

چارلز گیونز در کنار خواهرش

کیمبرلی هابز، سمت چپ، در کنار برادرش، چارلز گیونز، که مرگ او در حال بررسی است، ژست می گیرد. اف‌بی‌آی در حال تحقیق درباره مرگ گیونز به‌عنوان «قربانی جنایت احتمالی» پس از طرح دعوی قضایی توسط هابز است. (با اجازه کیمبرلی هابز از طریق AP)

گزارش کالبد شکافی بررسی شد توسط AP علت مرگ گیونز اصابت ضربات شدید به تنه و نحوه مرگ وی نامشخص بود.

وکلای چهار افسر اصلاح و تربیت متهم به شرکت در ضرب و شتم گیونز به ایمیل‌ها یا پیام‌های تلفنی که خواستار اظهارنظر در مورد شکایت و نامه‌ای که تحقیقات FBI را شرح می‌داد، پاسخ ندادند.

وکیل افسر پنجم متهم به سهل انگاری به دلیل عدم مداخله به یک ایمیل و پیام تلفنی پاسخ نداد.

هر پنج نفر در پاسخ به شکایت خود این اتهامات را رد کرده اند و هیچ یک به جرم متهم نشده اند.

ماهی رکورد شکن: صیدهای بزرگی که در سال 2022 خبرساز شدند

وزارت اصلاحات به سؤالات ایمیل شده در مورد این موضوع، از جمله سؤالاتی که هفته گذشته و دوباره دوشنبه ارسال شد، پاسخ نداده است.

طبق این دادخواست، Givens مدت کوتاهی پس از اعتراف به دو جنایت در ارتباط با تیراندازی مرگبار به Misty Leann Garrett در سال 2010 در ماریون زندانی بود. بر اساس گزارش‌های خبری محلی، گرت، 22 ساله، به‌عنوان یک پرستار بهداشتی خانگی برای مادر گیونز استخدام شده بود.

شکایت و سوابق عمومی پیرامون این پرونده سؤالات گسترده تری را در مورد شرایط این مرکز ایجاد کرده است، از جمله افشای اینکه گیونز و سایر زندانیان، طبق این شکایت، به دلیل هیپوترمی در بیمارستان بستری شده اند.

هیئت منصفه ویژه ای که سال گذشته به کار گرفته شد و مرگ گیونز را «مشکوک» تشخیص داد، در گزارشی گفت که «تقریباً همه شاهدان» شرایط زندگی در بخش زندان که زندانیان مبتلا به بیماری روانی را در خود جای داده اند، «نامناسب» توصیف کردند.

در این گزارش آمده است: “بیش از یک شاهد مشاهده کرده بودند که یخ روی آب در توالت ها تشکیل شده است. ما این شرایط را غیرانسانی و اسفناک می دانیم.”

در طول مدت حضور گیونز در آنجا، او بارها به دلیل آنچه در دادخواست ادعا می‌شود «جراحات شدیداً حاکی از سوءاستفاده و/یا بی‌توجهی افسر اصلاح‌کننده» بود، از جمله یک حادثه در آوریل 2018 به دلیل «حمله با آب داغ».

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

و در آخرین سال زندگی خود، طبق دادخواست و سوابق پزشکی بررسی شده توسط AP، Givens چهار بار برای درمان هیپوترمی به اورژانس منتقل شد.

در این دادخواست آمده است که رشته بستری شدن در بیمارستان در فوریه 2021 آغاز شد، زمانی که Givens به دلیل “هیپوترمی” و “شوک هیپوترمی” تحت درمان قرار گرفت. دمای اولیه بدن او 87.2 فارنهایت بود که بسیار کمتر از دمای طبیعی بدن 97.6 تا 99.6 بود. یک پرونده پذیرش بیمارستان بیان می کند که گیونز “روی بتن سرد و هیپوترمیک پیدا شده است.”

در 5 فوریه 2022، Givens در مرکز درمانی پس از آنچه که در دادخواست ادعا می‌کند ضرب و شتم در ناحیه دوش خارج از دوربین این مرکز بود، مرده اعلام شد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *