ترامپ بار دیگر در اظهارات مرزی به «حمام خون» و غیرانسانی کردن مهاجران اشاره کرد.

رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ روز سه شنبه بار دیگر سابقه مهاجرت بایدن را با عبارات خشونت آمیز و شوم به تصویر کشید و او را به ایجاد “حمام خون مرزی” متهم کرد و بار دیگر از زبان غیرانسانی برای توصیف برخی از مهاجرانی که به طور غیرقانونی وارد کشور می شوند استفاده کرد.

در سخنرانی در گرند رپیدز، میش، آقای ترامپ، در کنار افسران مجری قانون، ادعای بی‌اساس خود را تکرار کرد که کشورهای دیگر «زندانی‌ها، قاتل‌ها، فروشندگان مواد مخدر، بیماران روانی و تروریست‌ها، بدترین‌هایی را که دارند» به ایالات متحده می‌فرستند. ایالت ها. مقامات مهاجرت گفته اند که اکثر کسانی که از مرز عبور می کنند اعضای خانواده های آسیب پذیر هستند که از فقر و خشونت می گریزند.

آقای ترامپ همچنین از سخنرانی خود که تقریباً 45 دقیقه طول کشید، برای دفاع از استفاده خود از زبان غیرانسانی برای اشاره به مهاجران متهم به جنایت استفاده کرد. آقای ترامپ گفت: «دموکرات‌ها گفتند لطفاً آنها را «حیوان» خطاب نکنید. گفتم نه، آنها انسان نیستند، حیوان هستند.

آقای ترامپ ماه گذشته زمانی که در حین بحث در مورد صنعت خودروی ایالات متحده، پیش بینی کرد که در صورت شکست در ماه نوامبر، “حمام خون برای کشور” جلب شود. پس از آنکه منتقدان او را به دامن زدن به خشونت متهم کردند، آقای ترامپ و متحدانش به آقای بایدن اشاره کردند و تاکید کردند که او به دلیل سیاست‌های مهاجرتی‌اش مسئول «حمام خون» است.

رئیس جمهور سابق بارها از آقای بایدن انتقاد کرده و او را به حفظ امنیت مرزی که او آن را عامل جنایات خشونت آمیز می داند، متهم کرده است، اگرچه داده های موجود این ایده را تایید نمی کند که مهاجران در افزایش جرم و جنایت نقش دارند.

استفاده آقای ترامپ از «حمام خون» در حالی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد کمپین او تلاش می‌کند تا آن را به یک عبارت جذاب تبدیل کند و اساساً منتقدانش را ترول کرده و تمرکز را به آقای بایدن معطوف کند. روز سه‌شنبه، کمیته ملی جمهوری‌خواه، که کمپین ترامپ اکنون عملاً آن را کنترل می‌کند، وب‌سایتی به نام BidenBloodbath.com راه‌اندازی کرد که منعکس‌کننده استدلال آقای ترامپ است که آقای بایدن مسئول «تهاجم» به مرز ایالات متحده با مکزیک است. این سایت تعدادی از جنایات خشونت آمیز را نشان می دهد که در آنها مهاجران غیرقانونی متهم شده اند.

اما اظهارات آقای ترامپ در میشیگان نشان داد که چگونه رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات 2024 سعی در ایجاد ترس در مورد مهاجرت و امنیت مرزی داشته است، تاکتیکی که او در سال 2016 به طور موثر از آن استفاده کرد. در تلاشی برای از بین بردن حمایت آقای بایدن.

رید جی. اپستاین گزارشی از واشنگتن ارائه کرد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *