ترامپ بر روی مرزها تمرکز می کند زیرا دموکرات ها از حکم سقط جنین فلوریدا حمایت می کنند

دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، امروز با برنامه هایی در میشیگان و ویسکانسین، دو ایالت میدان نبرد مهم در غرب میانه، مبارزات انتخاباتی خود را در مورد سیاست مهاجرت و مرز برگزار خواهد کرد.

آقای ترامپ و دیگر جمهوری‌خواهان در تلاشند تا توجه رای‌دهندگان را در مرزها نگه دارند، زیرا بایدن، رئیس‌جمهور و دموکرات‌ها، که با دو حکم دادگاه در روز دوشنبه در فلوریدا تقویت شده‌اند، نسبت به توانایی‌شان در تمرکز کمپین بر سقط جنین خوش‌بین‌تر شده‌اند.

بعد از ظهر دوشنبه، دادگاه عالی فلوریدا دهه ها سابقه را زیر و رو کرد در حکمی مبنی بر اینکه قانون اساسی ایالتی از حقوق سقط جنین حمایت نمی کند و اجازه می دهد تا یک ممنوعیت شش هفته ای اعمال شود. اما به طور همزمان حکم داد که اصلاحیه قانون اساسی پیشنهادی برای تضمین حقوق سقط جنین تا زمان زنده ماندن جنین می تواند در ماه نوامبر در رای گیری قرار گیرد.

این بدان معناست که مردم فلوریدی پس از چندین ماه زندگی با ممنوعیت تقریباً کامل، مستقیماً به سقط جنین رأی خواهند داد. دموکرات ها امیدوارند مشارکت را افزایش می دهد و به آنها فرصت مبارزه در ایالتی می دهد که به طور فزاینده ای برای جمهوری خواهان مطلوب شده است.

ویسکانسین یکی از چندین ایالتی است که در روز سه‌شنبه انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و رای‌دهندگان آن نیز پس از پیشنهاد قانون‌گذاری به رهبری جمهوری‌خواهان، تغییر قانون اساسی ایالتی را برای محدود کردن بودجه خصوصی و کارکنان دفاتر انتخاباتی ارائه کرد.

کانکتیکات، رود آیلند، نیویورک نیز در حال رای گیری هستند. با این حال، آقای ترامپ و پرزیدنت بایدن قبلاً نامزدی خود را به دست آورده اند، بنابراین نتایج انتخابات مقدماتی امروز مورد تردید نیست. حتی دلاور انتخابات مقدماتی لغو شد در غیر این صورت امروز برگزار می شد.

اما یک مقاومت کوچک اما قابل توجه در برابر نامزدی آنها در احزاب مربوطه باقی مانده است. نیکی هیلی که اوایل ماه گذشته از رقابت ها کنار رفت، نزدیک به 18 درصد آرا را به خود اختصاص داد در برابر آقای ترامپ در انتخابات مقدماتی آریزونا دو هفته پیش. در باره 13 درصد از رای دهندگان دموکرات تاکنون در انتخابات مقدماتی علیه آقای بایدن رای داده اند و یا یک گزینه رای “غیرمتعهد” را انتخاب کرده اند یا به سایر نامزدهای کوچک رای داده اند.

آقای بایدن هر دو را برد میشیگان و ویسکانسین در انتخابات 2020، و سفر سه شنبه آقای ترامپ به گرند رپیدز به دنبال یک عملکرد ضعیف تر از حد انتظار در انتخابات مقدماتی میشیگان علیه خانم هیلی. گرند رپیدز یک دژ شهری برای خانم هیلی در آن مسابقه بود بیش از یک سوم ساکنان در شهرستان کنت از او حمایت می کند. دومین رویداد آقای ترامپ در روز در گرین بی، ویس برگزار می شود.

فعالان در نیویورک، رود آیلند و ویسکانسین از رای دهندگان خواسته اند تا از آرای اعتراض اولیه حمایت کنند تا بدین ترتیب مخالفت خود را با مدیریت آقای بایدن در جنگ غزه اعلام کنند. رئیس جمهور ساخته است برخی از تلاش ها به شکاف مخرب را اصلاح کنید در حزب دمکرات در مورد جنگ، کاهش ساپورت تمام گلو از عملیات نظامی اسرائیل که او در روزهای اولیه درگیری ارائه کرده بود.

با این حال، این اقدام چندانی برای سرکوب تلاش‌های اعتراضی علیه آقای بایدن انجام نداده است مقدماتی آینده. و هبا محمد، سخنگوی گروهی که برای رأی گیری غیرمتعهد در ایالت، گوش کن به ویسکانسین، فشار می آورد، گفت که هیچ سناریویی وجود ندارد که در انتخابات عمومی به آقای بایدن رأی دهد.

خانم محمد گفت: “من فکر می کنم تنها کسی که در اینجا پیروزی دونالد ترامپ را ممکن می کند، خود جو بایدن است.” در یک مصاحبه تلویزیونی محلی. او خواسته های ما را جدی نمی گیرد.»

در همین حال، آقای ترامپ از مدیریت آقای بایدن در جنگ غزه انتقاد کرده اما گفته است. هیچ چیز مادی در مورد اینکه اگر رئیس جمهور بود چه کار متفاوتی انجام می داد. او نیز چنین گفته است هر یهودی که به دموکرات ها رای می دهد از اسرائیل و دین آنها متنفر است.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *