ترامپ در حالی که تلاش می کند شکاف نقدی با بایدن را کم کند، هزینه های کمپین انتخاباتی را کند می کند

پرونده های فدرال روز شنبه نشان داد که کمیته کمپین انتخابات ریاست جمهوری دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق، مارس را با 45 میلیون دلار در اختیار داشت، زیرا او تلاش می کند شکاف جمع آوری کمک های مالی را با رئیس جمهور بایدن ببندد.

اما کمپین آقای ترامپ نسبت به ابتدای سال بسیار کمتر هزینه می‌کند که به نزدیک‌تر شدن آن کمک کرده است. بایگانی‌های جدید نشان می‌دهند که در ماه مارس، تنها 3.7 میلیون دلار هزینه کرده است، در مقایسه با 11.4 میلیون دلار در ژانویه – و بسیار کمتر از 29.2 میلیون دلاری که کمپین آقای بایدن در ماه مارس خرج کرد. به عبارت دیگر، ستاد انتخاباتی آقای ترامپ از منابع محافظت می کند، زیرا به دنبال ایجاد جعبه جنگ مبارزاتی برای انتخابات عمومی است.

کمپین آقای بایدن در پایان ماه مارس 85.5 میلیون دلار در اختیار داشت، بر اساس پرونده ماهانه آن در کمیسیون انتخابات فدرال، که نسبت به ماه قبل از آن افزایش قابل توجهی داشت: او به ماه فوریه با 71 میلیون دلار در حساب کمپین خود پایان داد در حالی که آقای ترامپ به ماه فوریه پایان داد. با کمتر از نصف آن

در حالی که آقای ترامپ و جمهوری خواهان به دنبال برتری مالی دموکرات ها هستند، آقای بایدن نیز شروع به کاهش شکاف نظرسنجی بین خود و آقای ترامپ کرده است. بر اساس گزارش ها، از اواخر فوریه، رئیس جمهور کسری بودجه پنج درصدی را به یک واحد کاهش داده است، یک تساوی مجازی. نظرسنجی اخیر نیویورک تایمز و کالج سینا.

رقبا هر کدام در ماه گذشته از سرمایه‌گذاری‌های پرشور سرمایه‌گذاری کردند که ده‌ها میلیون دلار برای کمپین‌های مربوطه به‌دست آوردند. اما دستاوردهای آقای ترامپ از رویداد 6 آوریل در پالم بیچ، فلوریدا، در پرونده آینده منعکس خواهد شد. کمپین او گزارش داد که آن و کمیته ملی جمهوری خواهان بیش از 50.5 میلیون دلار به دست آورد از شامی که در خانه میلیاردر جان پالسون برگزار شد.

مجموع تقریبا دو برابر شد 26 میلیون دلار که کمپین آقای بایدن گفته است که در 28 مارس در رادیو سیتی موزیک هال در نیویورک برگزار شد، رویدادی پر ستاره که توسط رئیس جمهور و دو رئیس جمهور سابق، بیل کلینتون و باراک اوباما، سرلوحه آن قرار گرفت. این بودجه در اعداد جمع آوری کمک های مالی آقای بایدن در ماه مارس گنجانده شد.

آقای بایدن و آقای ترامپ عمدتاً از طریق توافق‌های جمع‌آوری سرمایه مشترک با احزاب مربوطه خود، پول جمع‌آوری می‌کنند، ترتیباتی که به طور قانونی به آنها اجازه می‌دهد تا صدها هزار دلار از کمک‌کنندگان فردی دریافت کنند، که بخشی از آن به کمپین‌های انتخاباتی آنها سرازیر می‌شود.

کمیته های مشترک جمع آوری کمک های مالی برای هر دو نامزد این هفته گزارش هایی را به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه کردند. ارائه اولین جزئیات سال 2024 از اهداکنندگان اصلی به هر دو کاندیدا، و مقیاس کل جمع آوری کمک مالی آنها.

اما گزارش های FEC برای کمپین های ریاست جمهوری، که به صورت ماهانه در سال های انتخابات ثبت می شود، بینش های متفاوتی را در مورد فعالیت های نامزدها و چگونگی هزینه های کمیته های حمایت کننده از آنها ارائه می دهد.

به عنوان مثال، قانون فدرال کمپین های سیاسی را برای تبلیغات پخش تضمین می کند، بنابراین از کمیته های کمپین اغلب برای پرداخت هزینه تلویزیون استفاده می شود. بایگانی ها نشان می دهد که در سه ماه اول سال 2024، کمپین آقای بایدن 45.2 میلیون دلار برای خرید و تولید رسانه ها هزینه کرده است که بیش از نیمی از مجموع 74.1 میلیون دلار هزینه آن است.

کمپین بایدن 6.9 میلیون دلار را برای حقوق و دستمزد و هزینه های مربوطه و 6.9 میلیون دلار اضافی را برای “پیام های متنی” هزینه کرده است. هزینه های کمپین او در ماه مارس، پس از دو ماه نسبتاً ثابت افزایش یافت.

در مقابل، هزینه های کمپین انتخاباتی آقای ترامپ از ابتدای سال به شدت کاهش یافته است، زمانی که او هنوز در حال مقابله با رقبای اصلی جمهوری خواه بود.

از اول ژانویه، ستاد انتخاباتی آقای ترامپ 23 میلیون دلار هزینه کرده است – اما فقط 3.7 میلیون دلار از آن در ماه مارس بوده است. کمپین او امسال 6 میلیون دلار برای رسانه های قرار داده شده پرداخت کرده است، همه آن قبل از سه شنبه سوپر.

یکی از کمیته‌های آقای ترامپ – یک PAC رهبری به نام Save America، که او برای پرداخت صورت‌حساب‌های قانونی خود از آن استفاده کرده است – روز شنبه گزارش داد که تقریباً 4.1 میلیون دلار در پایان ماه مارس در اختیار داشت، تقریباً همان مقداری که در ماه مارس داشت. پایان فوریه

این گروه در ماه مارس 5 میلیون دلار، از جمله 3.7 میلیون دلار صورتحساب به تیم های حقوقی مدافع او هزینه کرد. خود ستاد انتخاباتی آقای ترامپ نیز حدود 473 هزار دلار هزینه قانونی پرداخت کرد.

یک ابر PAC حامی آقای ترامپ، شرکت MAGA، گزارش داد که در ماه مارس 9.4 میلیون دلار جمع آوری کرده است که شامل 5 میلیون دلار کمک مقام سابق کابینه ترامپ می شود. لیندا مک ماهون و 4.2 میلیون دلار از رابرت تی بیگلو، غول هوافضا و املاک.

با توجه به اینکه نظرسنجی های ملی به طور مداوم نشان می دهد که رقابت مجدد بین آقای ترامپ و بایدن ممکن است به چند ایالت یا یک ایالت بستگی داشته باشد، این امر نامزدی رابرت اف کندی جونیور را که به عنوان یک نامزد مستقل نامزد می شود، بزرگتر کرده است.

همچنین توجه را به این موضوع جلب کرده است که خانواده لیبرال چگونه هزینه مبارزات انتخاباتی خود را می پردازد و برای چه چیزی هزینه می کند، از جمله برای دسترسی به رای گیری و امنیت.

انتخاب او از نیکول شاناهان، یک وکیل و سرمایه گذار ثروتمند دره سیلیکون است، زیرا به نظر می رسد معاون او قبلاً تبدیل به یک موهبت برای کمپین او. از 5.4 میلیون دلاری که آقای کندی در ماه مارس جمع آوری کرد، 2 میلیون دلار توسط خانم شاناهان که تا سال گذشته با سرگئی برین یکی از بنیانگذاران گوگل ازدواج کرده بود، به دست آمد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *