تیراندازی نمایندگان باعث کشته شدن نوجوانی شد که گزارش شده بود ربوده شده است، نمایش های ویدئویی

فیلم‌های تازه منتشر شده و ضبط‌های صوتی از تعقیب و گریز خودرو در سپتامبر 2022 نشان می‌دهد که دختر 15 ساله‌ای که توسط پدرش ربوده شده بود، در حالی که دستورات آنها را برای خروج از کامیون پدرش دنبال می‌کرد، با شلیک گلوله از سوی نمایندگان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

این دختر، ساوانا گرازیانو، در 27 سپتامبر 2022، در 15 بین ایالتی در شهرستان سن برناردینو، یک روز پس از صدور هشدار آمبر توسط پلیس بزرگراه کالیفرنیا به قتل رسید که گفته می‌شود پدرش، آنتونی گرازیانو، 45 ساله، گمان می‌رود پدرش را ربوده است. او طبق گفته اداره کلانتری شهرستان سن برناردینو.

ساوانا گرازیانواعتبار…اداره پلیس شهر فونتانا، از طریق آسوشیتدپرس

به گفته اداره کلانتر، قبل از اعلام هشدار، آقای گرازیانو همسرش را در خارج از مدرسه ای در فونتانا، کالیفرنیا، در حدود 50 مایلی شرق لس آنجلس کشته بود، و همچنین به پدر و فرزندی در نزدیکی مدرسه تیراندازی کرده بود.

اداره کلانتر در فیلم منتشر شده گفت که کامیون آقای گرازیانو در 27 سپتامبر مشاهده شد که منجر به تعقیب خودرویی شد که با “مبادله گسترده تیراندازی” به پایان رسید.

ویدیو نشان می دهد که در نقطه ای از تعقیب و گریز، کامیون آقای گرازیانو در یک خاکریز در I-15 متوقف شد. در ضبط کمربند یکی از معاونان نزدیک به ساوانا، شنیده می شود که معاونی به او دستور می دهد از کامیون خارج شود و به سمت او بیاید.

معاون می گوید: «مسافر، برو بیرون، برو بیرون.

چند لحظه بعد، معاون می گوید: “به او شلیک نکنید.”

معاون می گوید: «او در ماشین است. “متوقف کردن.”

اداره کلانتر گفت که ساوانا در حالی که به سمت معاون می رفت، تجهیزات تاکتیکی و کلاه ایمنی به سر داشت.

شنیده می‌شود: «اوه نه،» شنیده می‌شود که شخصی در فیلم هوایی که هنگام تیراندازی به ساوانا محو شده بود، می‌گوید.

اداره کلانتری گفت که نمایندگان بلافاصله درمان ساوانا را آغاز کردند و او به بیمارستان منتقل شد و در آنجا بر اثر جراحات جان باخت. آقای گرازیانو که با شلیک گلوله نمایندگان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در صحنه جان باخت.

اداره کلانتر در ابتدا دقیقاً نحوه کشته شدن ساوانا یا آقای گرازیانو را فاش نکرد و در آن زمان گفت که ممکن است ساوانا در تیراندازی شرکت داشته باشد.

وزارت کلانتر روز سه شنبه از اظهار نظر خودداری کرد.

این قسمت توسط وزارت دادگستری کالیفرنیا در حال بررسی است.

فیلم و ضبط شده توسط روزنامه گاردین روز دوشنبه پس از آزادی آنها توسط اداره کلانتر سن برناردینو به جوی اسکات، روزنامه نگاری که پرونده ای را ثبت کرده بود درخواست فیلم دوربین بدنه از تیراندازی.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *