جانسون، مانند پنس، آنچه را که برای Brave در GOP امروز می‌گذرد انجام می‌دهد: شغل او

تمجیدهایی که در روزهای اخیر به مایک جانسون، رئیس‌جمهور، به خاطر سرپیچی از جناح راست حزبش و اجازه دادن به لایحه کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان، ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد.

به هر حال، تمام کار یک رئیس مجلس این است که قانون را از طریق مجلس و به عنوان روز شنبه منتقل کند رای به تصویب این لایحه نشان داد، اقدام اوکراین از حمایت قاطع برخوردار بود. اما شاهکار آقای جانسون چندان متفاوت از یک جمهوری‌خواه جنگ‌زده دیگری که تحت فشار شدید جمهوری‌خواهان راست‌گرای تندرو با انتخابی دشوار روبرو شد و به‌عنوان یک قهرمان به‌خاطر انجام کارش به سادگی مورد ستایش قرار گرفت: مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، تفاوت چندانی نداشت.

زمانی که آقای پنس از پذیرش درخواست های دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر لغو نتایج انتخابات 2020، در حالی که او در شمارش آرای انتخاباتی کنگره در 6 ژانویه 2021 ریاست می کرد، خودداری کرد – حتی به عنوان یک اوباش خشمگین با چوب های بیسبال و اسپری فلفل. به ساختمان کنگره حمله کردند و شعار “مایک پنس را آویزان کن” سر دادند – عمل معمولی غیرقابل توجه انجام وظایف در شرح وظایف معاون رئیس جمهور به عنوان شجاعانه ستایش شد.

آقای پنس و اکنون جانسون نمایانگر برجسته‌ترین نمونه‌های یک واقعیت تلخ سیاسی هستند: در حزب جمهوری‌خواه امروزی که آقای ترامپ آن را به خود اختصاص داده است، در پیش گرفتن مسیر حفظ هنجارها و اجماع‌محور می‌تواند خشم رای دهندگان شما را برانگیزد. به معنای پایان کار سیاسی شما

آقای جانسون و آقای پنس، هر دو، مسیحیان انجیلی ملایم و محافظه‌کار که ایمان خود را در مرکز سیاست خود قرار داده‌اند، فضای مشابهی را در حزب خود اشغال می‌کنند. هر دوی آنها اصول مسیحی خود را به خطر انداخته اند تا با آقای ترامپ و نیروهایی که او در حزبشان راه انداخت – همان نیروهایی که در نهایت بعد از آنها آمدند، سازگار شوند. آقای پنس چهار سال را به طور وظیفه‌آمیز در خدمت رئیس‌جمهور سابق و دفاع از همه سخنان و اعمال او گذراند. آقای جانسون، جمهوریخواه لوئیزیانا، نقش اصلی را در تلاش برای براندازی نتایج انتخابات از طرف آقای ترامپ ایفا کرد.

اما در دو لحظه حساس، زمانی که با فشار شدید و گاه خشونت آمیز از درون حزب خود مواجه شدند، هر دو راه دشوارتری را انتخاب کردند.

آقای جانسون با یک جنبش رو به رشد در جناح راست خود برای اخراج او از شغلش مواجه است. حتی پس از اینکه او در مارآلاگو در کنار آقای ترامپ ایستاد و به نظر می‌رسد از حمایت او برخوردار است، جانشینان اصلی رئیس‌جمهور سابق از جمله پسرش دونالد ترامپ جونیور و یکی از رقبای اصلی معاون رئیس‌جمهور، سناتور جی دی ونس از اوهایو. ، او را به خاطر تصمیم برای پیشبرد بسته امنیتی سرزنش کرده اند.

استفن کی بنن، مشاور سابق ترامپ و مجری پادکست پرنفوذ «اتاق جنگ» جناح راست، روز جمعه در یک عقب نشینی محافظه‌کاران در فلوریدا گفت: «او در حال حاضر ملاقات نکرده است و مایک جانسون باید مانند کوین مک کارتی برود. سلف آقای جانسون به عنوان سخنران.

به دلیل جدایی سخت او با آقای ترامپ، مبارزات انتخاباتی کوتاه مدت آقای پنس برای جمع آوری پول تلاش کرد و هرگز در نظرسنجی هایی که از ابتدا تحت سلطه رئیس جمهور سابق بود، مورد توجه قرار نگرفت.

بر رسانه های اجتماعی این هفته، آقای پنس از دموکرات ها و جمهوری خواهان به طور یکسان ترغیب کرد که «در اطراف جانسون رئیس مجلس جمع شوند». جای تعجب نیست که پست او توسط نظراتی که هر دو جمهوری خواه را “خائن” می خواندند، محاصره شد. یکی گفت که این نمونه ای از “یهودا از یهودای دیگر حمایت می کند.”

آقای پنس در هفته های اخیر به جانسون تشویق خصوصی کرده است، زیرا او با نارضایتی فزاینده راست افراطی روبرو شده است.

مارک شورت، رئیس سابق دفتر آقای پنس، گفت: «فکر می‌کنم هر دوی آنها شجاع هستند.

سارا لانگول، یک استراتژیست سیاسی برجسته ضد ترامپ، گفت: زمانی که جمهوری‌خواهان در واشنگتن «کار درست را انجام می‌دهند، قابل توجه است و آن‌ها سزاوار اعتبار هستند که نیروهای حزب خود را کنار زده‌اند». او افزود که “هنوز باید یک دستگاه قوی برای تشویق مردم به انجام کار درست و حفظ آن انتظار وجود داشته باشد.”

صبح شنبه در صحن مجلس، برخی از اعضا سعی کردند این کار را انجام دهند. ماریو دیاز بالارت، نماینده جمهوری‌خواه فلوریدا، «استقامت» آقای جانسون را در پیشبرد حتی «در مواجهه با موانع دلهره‌آور» تحسین کرد. او این اقدام ساده برای قرار دادن یک بسته امنیتی با حمایت گسترده و دوحزبی را در صحن مجلس، «گواهی بر شخصیت او» خواند. روز جمعه، گروهی متشکل از حدود 70 نفر از اعضای سابق کنگره، کارشناسان امور خارجی و سایر حامیان کمک به اوکراین نامه ای به آقای جانسون فرستاد در حمایت از تلاش های او

این گروه به رهبری پروژه آزادی اوکراین نوشت: «ما از رهبری شجاعانه شما سپاسگزاریم. فراخوان شما برای ظهور مجدد آمریکا به عنوان کشوری که از آزادی دفاع می کند و با استبداد مقابله می کند، برای زمانه ما واضح است.

حتی ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، دقایقی پس از تصویب این لایحه، از آقای جانسون برای تمجید از او استفاده کرد. او در شبکه های اجتماعی نوشت: من از مجلس نمایندگان ایالات متحده، هر دو طرف و شخصاً رئیس مجلس مایک جانسون به خاطر تصمیمی که تاریخ را در مسیر درست نگه می دارد، سپاسگزارم.

همه مشتاق ستایش نبودند.

جیم مک گاورن، نماینده ماساچوست، دموکرات ارشد کمیته قوانین، روز جمعه در حالی که مجلس در آستانه رای گیری بود، گفت: «خیلی خوشحالم که جمهوری خواهان سرانجام متوجه شدت وضعیت و فوریت هایی هستند که باید با آن عمل کنیم. تا راه برای صورت حساب باز شود. “اما شما در اینجا برای انجام کار لعنتی خود جایزه ای دریافت نمی کنید.”

در کنفرانس خبری اواخر همان روز، حکیم جفریس، نماینده نیویورک، رهبر اقلیت، با ارائه هر گونه اعتبار به آقای جانسون مخالفت کرد، حتی زمانی که او بارها و بارها تحت فشار قرار گرفت تا عملکرد سخنران را ارزیابی کند و در مورد اینکه آیا دموکرات‌ها کمک خواهند کرد یا نه. سخنراني او را نجات دهد

آقای جفریس گفت: «هرچقدر که من دوست دارم فکر کنم مردم آمریکا به آنچه که ممکن است در مورد عملکرد شغلی هر یک از همکارانم بگویم اهمیت می دهند، معتقد نیستم که چنین باشد. «آنچه مردم آمریکا در حال حاضر به آن اهمیت می دهند، برآوردن نیازهای خود در دنیای بسیار خطرناکی است که در کنار متحدان دموکراتیک ما ایستاده است. این آزمون نهایی خواهد بود که رئیس‌جمهور جانسون، من و همه همکاران ما در مجلس در هر دو طرف مورد قضاوت قرار می‌گیریم.»

آلیسا فرح گریفین، دستیار ارشد سابق دولت ترامپ، در بهترین حالت، در ستایش از آقای جانسون که به گفته او ماه ها قبل از ادامه کمک به اوکراین، نگران بود، بسیار گرم بود. اجماع بر این که این کمک حیاتی بود.

او گفت: «قابل توجه است که این به عنوان یک حرکت شجاعانه یا قهرمانانه تلقی می شود – صرفاً قرار دادن یک لایحه در صحن مجلس برای رأی گیری که از حمایت دو حزب برای تصویب برخوردار است. در دوره‌ای که جانسون درباره اینکه آیا حتی اجازه رای‌گیری در مورد آن را بدهد یا نه، متحیر بود، اوکراین جایگاه خود را از دست داد و اوکراینی‌ها توسط روس‌ها کشته شدند.

هفته گذشته، آقای جانسون به خبرنگاران در کاپیتول گفت که «تاریخ ما را به خاطر کاری که انجام می‌دهیم قضاوت می‌کند» و افزود که «من می‌توانم تصمیمی خودخواهانه بگیرم و کاری متفاوت انجام دهم، اما در اینجا کاری را انجام می‌دهم که معتقدم درست است. چیز.”

حتی پس از اظهارنظرهای پرشور خود، او قبل از انتشار متن لوایح تردید کرد و دموکرات‌ها را به نگرانی واداشت که مبادا بلاتکلیفی و تمایل او برای توسل به راست افراطی دوباره پیروز شود.

روز شنبه، برخی از آنها در مقابل وضعیت اسفناک آقای جانسون شانه هایشان را بالا انداختند و استدلال کردند که این واقعیت وحشیانه چیزی است که او زمانی که کلاه خود را به خاطر کار ناسپاس سخنگوی جمهوری خواه در رینگ انداخت، ثبت نام کرد.

استنی اچ. هویر، نماینده دموکرات مریلند، گفت: «او برای یک کار آسان داوطلب نشد. و او دقیقاً می‌دانست که در چه زمینه‌ای می‌رود.»

کارل هولس گزارش کمک کرد



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *