خارج از نیواورلئان، کیک کیک کیک درایو-تا شما برای Mardi Gras پوشش داده شده است

پارکینگ تایرفروشی به مقصدی محبوب برای کسانی تبدیل شده است که هوس خوردن غذای مورد علاقه خود را دارند. تنها مشکل: کدام نوع را انتخاب کنیم؟

گزارش از Metairie، La.، و آشپزخانه Joyce’s Sweets در Ponchatoula، جایی که او از یک کیک پر از پرالین تازه از فر نمونه گرفت.

البته مردی گراس درباره عیاشی بی حد و حصر است: هفته های توپ و رژه هایی که خیابان های نیواورلئان را با مهره ها پر می کنند. اما در کنار همه اینها، دوره دگردیسی نیز هست.

یک سه‌شنبه نیمه زمستان از پیش پا افتاده‌ترین روزها به یک جشنواره بیهودگی و رذیلت تبدیل می‌شود. مردم پیله های زندگی معمولی خود را می ریزند و پر و پر در پر و پولک می شوند.

و امسال، درست خارج از نیواورلئان، یک لاستیک‌فروشی که تا زمانی که یادش می‌آید فقط قطعات ماشین فروخته می‌شود، به بازاری شلوغ تبدیل شده است که کیک‌های کیک، لذیذ فصل کارناوال، تقریباً با هر طعم و مزه‌ای قابل تصور را عرضه می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوار شوید.

“آیا ایده ای از آنچه می خواهید دارید؟” تیفانی لانگلینیس از مشتری که بعدازظهر جمعه مراجعه کرده بود پرسید.

این یک سوال دلهره آور در King Cake Drive-Thru است. پوسته پوسته یا کرکی؟ پر شده با پنیر خامه ای؟ در مورد توت فرنگی، بستنی، حتی خرچنگ – یا چیزی بیشتر از بچه پلاستیکی سنتی چطور؟ کیک از بیش از ده نانوایی ارائه می شود.

دیگران این ایده را داشتند که کیک‌های کیک را که از نانوایی‌های محلی مختلف بیرون آورده‌اند، در یک مکان، مانند کیک کیک هاب در محله مید سیتی نیواورلئان بفروشند. اما نوآوری King Cake Drive-Thru که خانم Langlinais در ژانویه با نامزدش مایک گریوز افتتاح کرد، راحتی بیشتری برای دسترسی به این انبوه گزینه‌ها بدون نیاز به پیاده شدن از ماشین است.

این رانندگی باعث شده است که پرستاران به سمت شیفت های صبح بیمارستان، والدین با ماشین های پر از کودک، گردشگرانی که در سفرهای جاده ای هستند و افرادی با تحرک محدود یا سیستم ایمنی ضعیفی که آنها را از گشت و گذار آسان در نانوایی ها بازمی دارد، جذب کرده است. حتی نویسنده غذا برای روزنامه اصلی شهر، Times-Picayune، عبور کرد.

دیوید اسکریپتر به آقای گریوز گفت: «متعجبم که هیچ کس قبل از تو به آن فکر نکرده بود، مایک».

آقای گریوز گفت: “گاهی اوقات، بهترین ایده ها درست در مقابل شما قرار می گیرند.”

این درایو، که سه روز در هفته پارکینگ داکورث تایر در حومه متایری را در اختیار می گیرد، اغلب دارای صف ماشین هایی است که در ساعت 7 صبح باز می شود و موجودی خود را قبل از ساعت 7 بعد از ظهر به فروش رسانده است. زمان بسته شدن ذکر شده

کیک کیک همیشه جزء اصلی فصل کارناوال در امتداد ساحل خلیج فارس بوده است. (فصل کیک کیک از 6 ژانویه شروع می شود – معروف به شب دوازدهم، عیادت یا روز سه پادشاه – و با سه شنبه چرب یا 13 فوریه امسال به پایان می رسد.)

کیک کیک، که بسیاری آن را خالص ترین شکل آن می دانند، همین است حلقه ای از خمیر بریوش مانند با مقداری وانیل، روکشی ترد از شکر بنفش، سبز و طلایی و یک زیورآلات کوچک معروف به fève (معمولا یک بچه پلاستیکی) که داخل آن پخته شده است.

پم کار روز پیش در حالی که سفارشی را که یک سنت گرا سرسخت هرگز این کار را نمی کرد، گفت: «تقریباً کفرآمیز است که پنیر خامه ای را در آن قرار دهید. “اینها کسانی هستند که من دوستشان دارم!”

کیک کیک یکی دیگر از بخش‌های آشنای نیواورلئان است. کسانی هستند که معتقدند پایبندی به سنت به معنای امتناع از تسلیم شدن از نحوه انجام کارها است و کسانی که آن آزمایش و تفسیر را حفظ کنید توهین به گذشته نیستند، بلکه ادای احترام هستند.

بریجت سیلور ماینکه در حین بررسی برگزیده ها گفت: «هرکسی می تواند اکنون هر چیزی را در کیک شاه بگذارد.

او با کیک پادشاه قدیمی بزرگ شده است، اما با احتیاط آماده است تا برخی از انواع جدید مانند موز پرورش دهنده از Brennan’s (در نظر او “کاملاً خوشمزه”) و پنیر خامه ای توت فرنگی از کافه جو باشد.

او گفت: “این همان چیزی است که امروز در جستجوی آن هستم.”

منوی رانندگی در هر هفته متفاوت است، که توسط خانم Langlinais روی تخته سفید نوشته شده است. این زوج کیک‌ها را از نانوایی‌ها به قیمت عمده می‌خرند و با قیمت‌های 17 دلار تا حدود 50 دلار برای هر کیک به فروش می‌رسانند. (آنها در اندازه های مختلفی نیز وجود دارند.)

در آخر هفته اخیر، گزینه‌های سنتی زیادی وجود داشت، همچنین خامه باواریا از Caluda’s، کیک بادام از District Donuts، انواع boudin یا خرچنگ از Clesi’s Seafood، و کشک لیمو و کیک لوبیا وانیلی از Paw Paw’s Donuts.

قهوه ویتنامی از نانوایی دوغ نگوینر و همچنین پنیر خامه‌ای دارچینی تارتین به سرعت فروخته شد.

خانم Langlinais می‌خواست مشتریان را با پیشنهادات مورد علاقه‌شان از مکان‌های معروف جذب کند، اما همچنین آنها را به سمت کیک‌هایی که ممکن است نمی‌دانند سوق دهد. آنهایی که از شیرینی جویس، نانوایی در پونچاتولا، تقریباً یک ساعت با آن فاصله دارند، نمونه بارز آن هستند.

جویس گالمون به‌خاطر پرالین‌هایش معروف است، اما او ۲۵ سال است کیک‌های کیک درست می‌کند و آن‌ها را با فیلینگ ساخته شده از پرالین‌های شکسته که نمی‌توانست بفروشد پر می‌کند.

خانم لانگلینز گفت: «خانم جویس هیچ رسانه اجتماعی ندارد. “شما فقط می توانید با او تماس بگیرید. او هیچ وب سایتی ندارد.»

در سال های گذشته، خانم گالمون در هر فصل 90 کیک می فروخت. با King Cake Drive-Thru، او بیش از این در یک آخر هفته فروخته است.

او یک فرآیند پر زحمت است، خمیر را بیرون می‌کشد، روی پرالین کف می‌اندازد، و سپس اجازه می‌دهد کیک‌ها برای چند ساعت استراحت کنند و ور بیایند. نتیجه: فوران ترد و ترد دارچین و شکر.

خانم گالمون پس از تحویل یک دسته تازه به بخش لاستیک گفت: “این من را روی انگشتانم قرار داده است.” “این یک سرگرمی برای من بود، اما آنها آن را بزرگتر کرده اند.”

با وجود تمام هیجانی که درایو عبور ایجاد کرده است، یک عملیات ساده است. از خیابان، تقریباً شبیه یک سایت آزمایش کووید به نظر می رسد.

خانم لنگلینایس گفت: «همانطور که می‌بینید، چادر و میز ما و ون مایک هیچ چیز دیگری نیست.» او به یک کیا سدونای 2007 خشن اما قابل اعتماد اشاره می کرد که صندلی وسط خود را از دست داده بود.

جیمی داکورث، صاحب داکورث تایر، اجاره بسیار خوبی به آنها داد: یک کیک شاه در هفته. هفته گذشته او پنیر خامه ای دارچینی مورد علاقه خود را از تارتین دریافت کرد.

او گفت: “من در زندگی بسیار خوش شانس بوده ام.” “به آنها استراحت دهید – چرا که نه؟”

سرش را به آقای گریوز که مشغول کمک به مشتریان بود تکان داد.

آقای داکورت گفت: «به او نگاه کن. “او همه خوشحال است.”

چند سال پیش، آقای گریوز، 35 ساله، یک وکیل در منهتن بود و در امور مالی کار می کرد. سپس به نیواورلئان نقل مکان کرد و یک تجارت بستنی جدید به نام Bof Bars را راه اندازی کرد. او هیچ ارتباطی با نیواورلئان نداشت – او در شیکاگو بزرگ شد – اما اکنون نمی تواند ترک را تصور کند. او و خانم Langlinais قصد دارند در ماه مارس ازدواج کنند.

خانم Langlinais، که همچنین صاحب یک تجارت بازاریابی است، در یک خانواده میگو در Biloxi، میس بزرگ شد و در دنیای پیچیده Mardi Gras غوطه ور شد.

او به یک خبره کیک کیک تبدیل شد. او بیش از 100 نوع را امتحان کرده است. او یک صفحه گسترده با یادداشت های دقیق نگه می دارد. (او در مورد یکی از برخوردها نوشت: «از پر شدن نور لذت بردم، اما می‌خواهم x3 واقعاً خوشحال باشم.)

خانم لانگلینایس، 33 ساله، گفت: «می‌دانم که این یک عملیات فوق‌العاده تصفیه‌شده نیست، اما ما می‌خواهیم آن را شبیه خودمان کنیم.»

شکست هایی بوده است. یک روز در ماه گذشته، آقای گریوز ساعت 3 صبح از خواب بیدار شد و متوجه شد که کسی به او مبتلا شده است شیشه مینی ون را شکست و 100 کیک دزدید.

کل تلاش طاقت‌فرسا بوده است: صبح‌های اولیه طاقت‌فرسا برای جمع‌آوری کیک‌ها در نانوایی‌ها یا مکان‌های قرار ملاقات در پارکینگ‌های تصادفی. روزهای 12 ساعته روی پای آنها در مسیر رانندگی. و تماس ها و پیامک های فوری بعد از ساعت کار وجود داشته است.

“بچه من به من نگفت که بچه را به دنیا آورده است!” گفت: یکی از دوستانش که برای یک کیک لحظه آخری ناامید است. (طبق سنت، کسی که نوزاد را پیدا می کند، مسئول تهیه کیک بعدی است.)

معمولاً در روزهای جمعه تا یکشنبه باز است، اما مشتریان پرسیده‌اند که آیا این زوج در سه‌شنبه‌های چاق کیک می‌فروشند یا خیر.

شانسی وجود ندارد.

داک ورث تایر دوباره یک فروشگاه لاستیک خواهد شد.

آقای گریوز گفت: “من مهمانی خواهم گرفت.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *