دانشمندان ادعا می کنند که فضاپیمای بیگانه می تواند “عجیب ترین سنگ” را در مریخ ایجاد کند

طبق گزارش‌ها، دانشمندان احتمال وجود فضاپیمای فرازمینی را برای توضیح ناهنجاری‌های جغرافیایی که اخیراً کشف شده است را رد نکرده‌اند. روی مریخ.

مریخ نورد کنجکاوی ناسا در ماه آوریل در دهانه گیل در مریخ ردیف های عجیب و غریب از خوشه ها، صفحات و گوه ها را پیدا کرد. به گزارش تلگراف.

دکتر ناتالی کابرول، اخترزیست شناس که در مرکز تحقیقات ایمز ناسا و موسسه جستجوی هوش فرازمینی (SETI) خدمت می کند، این یافته را “عجیب ترین سنگ” توصیف کرد که در دو دهه مطالعه خود بر روی سیاره سرخ دیده بود.

مقاله تحقیقاتی اخیرا توسط مجله اختربیولوژی حدس زدند که این سازندها “خوشه های شن” هستند، مانند آنهایی که پس از زمین لرزه های عظیم روی زمین دیده می شوند، اما محققان همچنین خاطرنشان کردند که “یک قطعه از یک فضاپیمای فرازمینی یا زمینی را نمی توان با قطعیت مطلق نادیده گرفت.”

دانشمند سابق ناسا می گوید احتمالاً در دهه 1970 حیات بیگانه در مریخ یافت شد

یک تصویر فضاپیمای MAVEN و اندام مریخ را نشان می دهد

به گزارش تلگراف، مریخ نورد کنجکاوی ناسا در ماه آوریل در دهانه گیل مریخ ردیف های عجیب و غریب از میخ ها، صفحات و گوه ها را پیدا کرد. (NASA/GSFC)

به گزارش تلگراف، محققان همچنین مشاهده کردند که بخش هایی از آنچه شبیه چرخ ها، یک محور و یک میدان زباله است نیز در این دهانه دیده می شود.

«فقط می توان در مورد آن حدس زد منشاء فرازمینیمحققان در مقاله خود نوشتند و افزودند که میدان زباله ممکن است در طول زمان پوسیده شده باشد.

پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه آستون در بیرمنگام انگلستان به تلگراف گفت: “هیچ راهی برای اثبات قطعی این سنبله ها وجود ندارد، اما توازن شواهد نشان می دهد که “خوشه های شن” ناشی از فعالیت لرزه ای در مریخ است.”

کاوشگر مریخ InSight ناسا

نمایی از مریخ از فرودگر Mars InSight ناسا. (ناسا/توئیتر)

او افزود: “من گمان می‌کنم “چرخ‌های” معمایی پدیده‌ای جداگانه هستند. تصاویر مریخ اغلب شکل‌ها و ویژگی‌های عجیبی را نشان می‌دهند که “شبیه” اجرام آشنا هستند.” هر میدان زباله در مریخ مطمئناً در طول زمان دچار فرسایش خواهد شد، به ویژه در اثر باد.

ماموریت بعدی ناسا به مریخ به دنبال نشانه هایی از حیات بیگانه خواهد بود

ناسا در مریخ

مریخ نورد استقامت ناسا این تصویر را با استفاده از دوربین Mastcam-Z سمت چپ خود – Mastcam-Z یک جفت دوربین است که در بالای دکل مریخ نورد قرار دارد – در 16 آوریل 2022 به دست آورد. (NASA/JPL-Caltech/ASU)

به گزارش تلگراف، حداقل 10 فضاپیمای انسانی در مریخ سقوط کرده یا گم شده اند.

مریخ نورد کنجکاوی ناسا به هنگام کاوش سیاره آسیب دیده است و کارشناسان ادعا می کنند که تقریباً 15694 پوند زباله های ناشی از انسان روی سطح آن وجود دارد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *