دریاچه کاری از حامیان خود می خواهد تا قبل از انتخابات مسلح شوند

کری لیک، یکی از متحدان ارشد دونالد جی. ترامپ که برای یک کرسی سنا در آریزونا نامزد می شود، روز یکشنبه از حامیان خود خواست تا قبل از دوره “فشار” منتهی به انتخابات، خود را مسلح کنند و از آنها خواست که “یک تسمه به دست آورند.” Glock، با اشاره به یک مارک سلاح گرم.

خانم لیک در جریان تجمعی در شهر دریاچه هاواسو گفت: “شش ماه آینده شدید خواهد بود.” ما می خواهیم کمربند ایمنی خود را ببندیم. ما کلاه خود را به سر می گذاریم – یا کلاه توپی دریاچه کاری شما. ما زره خدا را به تن می کنیم. و شاید در هر صورت یک گلاک در کنار ما ببندد.”

جمعیت تایید خود را به صدا درآوردند، و او ادامه داد: «می‌توانی یکی را اینجا بگذاری» و با اشاره به پهلویش، «یکی در پشت یا یکی جلو. بچه ها هر تصمیمی بگیرید چون قرار نیست قربانی جنایت شویم. ما متمم دوم خود را حذف نمی کنیم. ما مطمئناً اولین متمم قانون اساسی خود را توسط این ظالمان حذف نمی کنیم.»

هنگامی که از الکس نیکول، نماینده کمپین در روز سه‌شنبه در مورد اظهارات خانم لیک سؤال شد، گفت: «دریاچه کاری به وضوح در مورد حق دفاع از آریزوناها در متمم دوم قانون اساسی صحبت می‌کند.»

این اولین بار نیست که خانم لیک چنین می کند به درگیری مسلحانه با او و حامیانش اشاره کرد. او سال گذشته گفت: «اگر می‌خواهید به رئیس‌جمهور ترامپ برسید، باید از طریق من بگذرید، و باید مانند من از طریق ۷۵ میلیون آمریکایی بگذرید. و من قصد دارم به شما بگویم، اکثر ما اعضای کارت‌دار NRA هستیم، با اشاره به انجمن ملی تفنگ. او افزود: “این یک تهدید نیست – این یک اطلاعیه خدمات عمومی است.”

صدای او تنها یکی از صداهای در حال افزایش از لفاظی های سیاسی خشونت آمیز، مستبدانه یا تهاجمی از سوی آقای ترامپ و متحدانش است. رئیس جمهور سابق ویدئویی را به اشتراک گذاشت اواخر ماه گذشته که تصویری از پرزیدنت بایدن، رقیب دموکرات‌اش، به تصویر کشیده شده بود. او همچنین گفته است که مهاجران هستند مسموم کردن خون کشورمان و مخالفان سیاسی خود را در سال گذشته به عنوان “جانوران موذی” که باید “ریشه‌دار” می‌شدند.

و سناتور تام کاتن، جمهوریخواه آرکانزاس، روز دوشنبه از مردمی خواست که مسیرهایشان توسط تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین مسدود شده بود. “مسائل را در دستان خود بگیرید” و با تایید استفاده از زور فیزیکی علیه معترضان مسالمت آمیز با متخلفان مقابله کند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *