در دوره کار از راه دور، اپراتورهای هتل روی اقامت طولانی‌تر شرط می‌بندند

تانا پیرمن به عنوان یک جنگجوی جاده ای به مدت 35 سال، سراسر کشور را طی کرده است و در هتل های مجلل و متل های کنار جاده ای اقامت داشته است. کمتر مورد علاقه او هتل‌های همایش جعبه‌ای با لابی‌های غاردار است که به راحتی می‌توان در آن گم شد. اما در صدر فهرست او اقامتگاه‌های طولانی‌مدت قرار دارد.

خانم پیرمن، کارگزار Meetings Made Easy، یک شرکت برنامه ریزی جلسات مستقر در لاس وگاس، گفت: با اتاق های مهمان به اندازه کافی برای کار و استراحت، هتل های طولانی مدت ترکیب تماس های کاری و تورهای گشت و گذار را آسان می کنند.

او گفت: «این بیشتر شبیه یک فضای نشیمن است تا یک اتاق خواب.

خانم پیرمن این روزها شرکت زیادی دارد. علاقه به هتل‌های با اقامت طولانی‌مدت افزایش یافته است که تا حدی ناشی از افزایش کار از راه دور و همچنین افزایش خدمه کاری است که از سایتی به سایت دیگر برای سرمایه‌گذاری زیرساختی در پروژه‌هایی مانند جاده‌سازی و انرژی سبز حرکت می‌کنند.

و از آنجایی که بازدیدکنندگان تمایل دارند مدت طولانی تری بمانند و به خانه داری کمتری نیاز دارند، هتل های با اقامت طولانی مدت – به ویژه آنهایی که بر مسافرانی که هزینه بیشتری دارند تمرکز دارند – هزینه ساخت و راه اندازی کمتری نسبت به همتایان خود با خدمات کامل دارند. با توجه به حاشیه های بالاتری که این اقامتگاه های کنار بزرگراه ارائه می دهند، شرکت های هتلداری با چشمانی تازه به آنها نگاه می کنند، مجموعه های خود را گسترش می دهند و مارک های جدید اضافه می کنند.

Hilton Worldwide، Hyatt Hotels و Marriott International همگی برندهایی با اقامت طولانی‌مدت در سال جاری معرفی کرده‌اند – برخی از آنها آنقدر جدید هستند که هنوز نام رسمی ندارند. سال گذشته، Best Western International و Wyndham Hotels & Resorts برندهای جدیدی را در این رده، به دنبال هتل‌های Choice، که زنجیره اقامت طولانی‌مدت جدیدی را در سال 2020 راه‌اندازی کردند، معرفی کردند.

یان فریتاگ، مدیر ملی تجزیه و تحلیل بازار مهمان نوازی در شرکت تحلیلی املاک و مستغلات CoStar، گفت: «تا جایی که می تواند داغ باشد.

ساخت و ساز اقتصادی اولویت اصلی برای اپراتورهای هتل است. ایزاک لیک، رهبر برند Project H3 by Hilton، نام کاری هتل‌های جدید طولانی مدت این شرکت که قرار است در نیمه دوم سال آینده افتتاح شوند، می‌گوید: «طرز طراحی بسیار کارآمد است.

به عنوان مثال، او گفت، اتاق‌های پروژه H3 طوری طراحی شده‌اند که حمام‌ها فقط به یک آبپاش آتش نشانی نیاز دارند، چراغ‌ها را می‌توان در پشت تخت وصل کرد تا تعداد خطوط برق به حداقل برسد و از یک نوع کاشی کف وینیل به جای سطوح کف چندگانه استفاده شود.

لابی‌های قصری، رستوران‌های با خدمات کامل و دیگر فضاهای عمومی بزرگ وجود ندارد، اما با وجود اتاق‌های بزرگ‌تر، ردپای ملک با اقامت طولانی‌تر، پتانسیل ایجاد درآمد را دارد. اقامت طولانی‌تر نیز هزینه کار آنها را بسیار کم‌تر می‌کند: نظافت هفتگی و نه روزانه یک امر عادی است، و داشتن چک-این و تسویه‌حساب روزانه کمتر، تعداد کارمندان میز پذیرش را کاهش می‌دهد.

طبق مطالعه Actabl، سازنده نرم افزار مدیریت هتل، هزینه های نیروی کار در هتل های با خدمات کامل در سال 2022 تقریباً 24 درصد بیشتر از سال قبل بود، در حالی که هزینه ها در هتل های طولانی مدت فقط کمتر از 12 درصد افزایش یافت.

جیم چو، مدیر ارشد رشد Hyatt، که امسال برنامه‌های خود را برای برندی به نام Hyatt Studios اعلام کرد، گفت: «این عمدتاً خانه‌داری است – جایی که بسیاری از کار شما به پایان می‌رسد. او گفت که این شرکت انتظار دارد که اولین مورد از آنچه که می گوید بیش از 100 هتل از این هتل ها در سال آینده افتتاح شود.

سیه دستا، تحلیلگر سهام در تحقیقات CFRA گفت، تغییر در نحوه کار افراد عامل بزرگی است که این روند را تقویت می کند. کارگران لپ‌تاپ که می‌توانند کار خود را در هر مکانی انجام دهند، باعث افزایش سفرهای تجاری-تفریحی ترکیبی می‌شوند.

مدیران هتل به سرعت در حال حرکت برای استفاده از تغییر به کار از راه دور هستند. نوآ سیلورمن، افسر توسعه جهانی ماریوت برای ایالات متحده و کانادا، گفت: «جابجایی از دفاتر به افراد اجازه می دهد تا از مکان های دیگر کار کنند. این یک پویایی گسترده‌تر است که کسب‌وکار افزایشی را به سمت هتل‌های طولانی‌مدت سوق می‌دهد.»

ماریوت در ماه ژوئن اعلام کرد که در حال توسعه یک برند جدید با اقامت طولانی با نام کاری استودیو Project MidX است. مقامات شرکت گفتند که انتظار دارند تا اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025، رزرو مهمان در اولین املاک را آغاز کنند.

آقای Desta گفت که هتل های طولانی مدت ممکن است برای مسافران تفریحی که به دنبال اقامتگاه های ارزان تر هستند نیز جذاب باشد. تورم در حال کاهش است، اما بسیاری از آمریکایی ها هنوز در حال تطبیق با قیمت های بالاتر برای بلیط هواپیما و وعده های غذایی رستوران هستند. آنها به دنبال راه هایی برای صرفه جویی هستند، خواه این به معنای گذراندن روزهای تعطیل به یک سفر کاری یا صرف غذا در اتاق هتل باشد. (هتل‌های طولانی مدت معمولا آشپزخانه‌هایی با یخچال و فریزر با اندازه کامل دارند.)

تصویر

با اتاق‌های مهمان به اندازه کافی برای کار و استراحت، هتل‌های طولانی مدت ترکیب تماس‌های کاری و تورهای گشت و گذار را در حین سفر آسان می‌کنند.اعتبار…جیمی کلتر دیویس برای نیویورک تایمز

پل هنسلی گفت که تقریباً هر هفته از خانه خود در منطقه نشویل برای کارش در یک تولیدکننده تجارت الکترونیک سفر می کند. او گفت که اتاق های هتل با آشپزخانه نه تنها باعث صرفه جویی در پول او می شود، بلکه برای دور کمر او نیز یک موهبت است.

آقای هنسلی 57 ساله گفت: “من ترجیح می دهم در جاده کمی سالم تر غذا بخورم.”

پلت‌فرم‌های اشتراک‌گذاری خانه مانند Airbnb و Vrbo نیز اقامتگاهی با آشپزخانه و اتاقی را ارائه می‌دهند، اما کارشناسان صنعت می‌گویند که آنها بازار جداگانه‌ای را ارائه می‌کنند.

میت شاه، مدیر اجرایی Noble Investment Group، یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری املاک و مستغلات متخصص در بخش مسافرت و مهمان نوازی، گفت: “من فکر می کنم مشتری Airbnb واقعاً به دنبال تجربیات منحصر به فرد است.”

اما مشتریانی که اشتراک خانه را انتخاب می‌کنند ممکن است با هزینه‌های غیرمنتظره‌ای مانند هزینه‌های بالای نظافت یا ملکی که آن‌طور که تبلیغ نمی‌شود مواجه شوند. آقای شاه گفت که شرکت های هتل سعی می کنند با تحمیل استانداردهای برند از این امر جلوگیری کنند.

او گفت: «این استاندارد کیفیت مهمان‌نوازی ثابتی را به ارمغان می‌آورد، که می‌تواند به مسافران اطمینان دهد. او افزود: “آنها می دانند که قرار است چه چیزی به دست آورند.”

علیرغم موج اعلامیه های برند، سرمایه گذاران هتل ابراز اطمینان کردند که بازار به این زودی اشباع نخواهد شد.

ندیم مگجی، رئیس املاک و مستغلات قاره آمریکا در شرکت سهام خصوصی بلک استون، گفت: «این واقعیت که افراد بالقوه جدیدی در این فضا وجود دارند، نشان دهنده این واقعیت است که این یک تجارت بنیادی خوب و یک بخش قانع کننده است.

بلک استون با Starwood Capital همکاری کرد اپراتور هتل Extended Stay America را بخرید برای حدود 6 میلیارد دلار در سال 2021، شرط بندی برای بازگشت پس از همه گیری در سفر. سال گذشته، این دو گروه سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری دیگری را در این رده هتل انجام دادند و ۱۱۱ ملک WoodSpring Suites را به قیمت حدود ۱.۵ میلیارد دلار خریداری کردند.

اما رشد نه تنها از بازگشت به هنجارهای سفر انتظار می رود. کارشناسان صنعت پیشنهاد می‌کنند که تأثیر سرمایه‌گذاری در جاده‌ها، پل‌ها، تولید و انرژی سبز می‌تواند باعث ایجاد اشغال طولانی مدت برای سال‌ها شود.

آقای Desta، تحلیلگر CFRA، گفت: «چند بادهای دنباله دار سکولار مانند هزینه های دولت ایالات متحده برای زیرساخت ها وجود دارد. همچنین انتظار می رود این به تقاضای طولانی مدت برای اقامت طولانی مدت کمک کند.

در دو سال گذشته، کنگره قانون سرمایه‌گذاری زیرساختی و مشاغل، قانون کاهش تورم و قانون چیپس و علم را تصویب کرده است، قانونی که هدف آن تقویت اقتصاد است، و مدیران هتل‌ها پیش‌بینی می‌کنند که این قوانین به پر کردن اتاق‌های طولانی مدت در سراسر کشور با خدمه کار برای هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در یک زمان کمک می‌کند.

جف بالوتی، رئیس و مدیر اجرایی Wyndham گفت: «بیش از نیمی از حساب‌های تجاری شرکتی که تیم ما در 12 ماه گذشته امضا کرده است، مربوط به زیرساخت‌ها بوده است. اپراتور هتل سال گذشته برند ECHO Suites خود را اعلام کرد و می‌گوید اولین املاک طبق برنامه تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

آقای بالوتی گفت: «این سال‌ها ساخت‌وساز خواهد بود و کارگران پیمانکاری به اتاق نیاز دارند، و این واقعاً چیزی است که تقاضا را افزایش می‌دهد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *